Mijn klacht uit het vorige topicquote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik verbaas mij erover dat Robert Johnson niet in de lijst staat met Crossroad Blues
Hoor ik daar kippenvleugels ??quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Nizno het volgende:
tss gaat peace slapen terwijl zn kippenvleugels bijna klaar zijn.. mietje!!
Jongen, wen er maar aan. Er staan wel meer nummers die er niet in staan . . .quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
Mijn klacht uit het vorige topic![]()
Ik verbaas mij er steeds weer over.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jongen, wen er maar aan. Er staan wel meer nummers die er niet in staan . . .![]()
yep.... en ze zijn klaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoor ik daar kippenvleugels ??![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
- 890 Marco Borsato & Do : Voorbij
Lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Nizno het volgende:
yep.... en ze zijn klaar
*zet kippenvleugels en borrelhapjes uit de frituur neer...*
Tast toe![]()
truste ook jijquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow lekker borrelhapjesmaar nu niet, ik ga ook naar bed. Ga nog even lezen in mn andere verslaving.
tot morgen!!
Waarschijnlijk gezongen als "Voorbai". Net als "Blaif bai mai"quote:
Blij dat die kippetjes ook door de ADSL kunnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker![]()
![]()
En als je in de buurt zou wonen, dan zou ik nog langs zijn gekomen ook
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
Blij dat die kippetjes ook door de ADSL kunnen![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep.... en ze zijn klaar
*zet kippenvleugels en borrelhapjes uit de frituur neer...*
Tast toe
Inderdaad erg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Mostlyanthony het volgende:
DJ die niet het verschil weet tussen The Beatles en The Rolling Stones
Welterustenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow lekker borrelhapjesmaar nu niet, ik ga ook naar bed. Ga nog even lezen in mn andere verslaving.
tot morgen!!
Bedoel je niet zijn jaren '80 shit? "Outside" is een briljante plaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef tong80 het volgende:
En ik hou van Bowie maar niet van zijn jaren 90 shit
Ja, je treft het welquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet beter opletten wanneer ik post. Dit is al het derde topic dat ik moest openen vandaag.
Geef het nou maar toe, je geniet ervan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet beter opletten wanneer ik post. Dit is al het derde topic dat ik moest openen vandaag.
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
tot morgen!!
Echt niet. Teveel werkquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe, je geniet ervan.
doktersromannetjes ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
mn andere verslaving.
quote:tot morgen!!
ik vind dat het nogal lijkt alsof ze willen doen of het in de huiskamer is.... En volgens mij zitten er soms ook gewoon familie of vrienden ofzo....quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ze proberen er nog wel wat van te maken op de videostream met die technicus met z'n kabouter Plop muts
En wie is die dude op de laptop?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind dat het nogal lijkt alsof ze willen doen of het in de huiskamer is.... En volgens mij zitten er soms ook gewoon familie of vrienden ofzo....
volgens mij is dat een screensavertquote:
Hello van Lionel Richie staat op 666quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
Soms denk je de duivel bestaat :
751 888 Paul de Leeuw & Ruth Jacott : Blijf bij mij
Go Armand
Saaie bedoeling t.o.v. het glazen huisquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij is dat een screensavert
sms plop aan naar 2222quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Saaie bedoeling t.o.v. het glazen huis
kijk niet zo vaak naar een radio studio
"die leuke met die lachkuiltjes"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
sms plop aan naar 2222
goed de humor heeft echt toegeslagen zie ik....
en als ik sms plop uit dan zet ie die muts afquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
sms plop aan naar 2222
goed de humor heeft echt toegeslagen zie ik....
Die tekeningquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als ik sms plop uit dan zet ie die muts af
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hello van Lionel Richie staat op 666
Number Of The Beastquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hello van Lionel Richie staat op 666
ik vind het nog steeds heel goed. Met hoogtepunt "Life's what you make it"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in de begintijd gevallen voor Talk Talk.
Vond het apart, en een geheimzinnig sfeertje hebben. Als ik het nu hoor, vind ik het nog niet slecht. Jullie?
Ik hoorde de cover van Gwen Stefani eerder, maar ik vind 'It's My Life' van Talk Talk beter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Vond het apart, en een geheimzinnig sfeertje hebben. Als ik het nu hoor, vind ik het nog niet slecht. Jullie?
Ik zou me niet doodschrikken als Do me contacteerde...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me doodschrikken als het management van Borsato mij belde
Je bedoelt No Line On The Horizon?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste drie U2-albums vond ik helemaal niks, Scrut.
Nah, ik vind het meeste uit de jaren '80 niet meer om aan te horen. Het erge is dat mijn muzikale jeugd zich vooral in die jaren heeft afgespeeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Voorbij. Goed moment om af te taaien naar bed.
Bye all
Ontarmtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
Die gozert ontarmt een mokkel in de studio
Nummers aankondigen, uit hun dak gaan, koffie drinken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Wat doen die dj's eigenlijk heel de tijd?
Ze moeten af en toe een liedje aankondigen maar het is gewoon een vaste playlist.
Ik zou me dood vervelen.
Daarom die webcam, hebben ze nog íets te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ze moeten af en toe een liedje aankondigen maar het is gewoon een vaste playlist.
Ik zou me dood vervelen.
Ze gaan helemaal niet uit hun dak, de meeste zingen nog niet eens mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nummers aankondigen, uit hun dak gaan, koffie drinken...
De DJ's doen veel meer dan je denkt.
Al die seksmails voorlezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ik zou me dood vervelen.
Stagiairs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
5 man aan het werk...is dat niet een beetje geld verspilling allemaal ?
Dit is toch van belastinggeld ?
Er zijn ook technici aan het werk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
5 man aan het werk...is dat niet een beetje geld verspilling allemaal ?
Dit is toch van belastinggeld ?
Eens. Al staat op elk van de albums wel 1 nummer dat ik heel goed vindquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste drie U2-albums vond ik helemaal niks, Scrut.
Wat je maar vroeg noemtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag
Lekker vroeg klaar vanavond, dus kom nog even een paar uurtjes Top2000 meepikken
hahaha...hoop het niet voor ze op die leeftijdquote:
quote:
Joh ik wist helemaal niet dat je dj't.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:44 schreef ScottTracy het volgende:Nouja als dj werk je ook weleens tot 4/5 uur, dus dan is een personeelsfeestje dat om half 12 is afgelopen ook wel eens lekker
DJ Steve voor al uw feesten en partijenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joh ik wist helemaal niet dat je dj't.
ja dan wordt dat lijstje van je ook al duidelijkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
DJ Steve voor al uw feesten en partijenDraai elke zaterdag vast ergens en af en toe een feestje ofzo, zoals vanavond
Nu ik erover nadenk, vind ik het wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
DJ Steve voor al uw feesten en partijenDraai elke zaterdag vast ergens en af en toe een feestje ofzo, zoals vanavond
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan wordt dat lijstje van je ook al duidelijker
7. Typhoon ft. Sticks - Wind Waait (2007)quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
nou voor een DJ is het 'vanzelfsprekender' dat hij van muzieklijstjes maken houdt....quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
7. Typhoon ft. Sticks - Wind Waait (2007)
Held.![]()
Ah zo... dacht al, in dat lijstje staat weinig muziek waar ik tijdens het draaien iets aan hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou voor een DJ is het 'vanzelfsprekender' dat hij van muzieklijstjes maken houdt....
Lijkt mij althans
Hier precies hetzelfde. Elke keer weer kippenvel bij die plaat, die tekst is echt briljant. Staat met kop en schouders bovenaan wat betreft mijn favoriete hiphop nummers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Is echt een lijflied van me. Die tekst is zó geniaal.
![]()
Had eerst ook een zinnetje eruit in mijn sig staan, misschien dat ik die toch weer terug ga zettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Elke keer weer kippenvel bij die plaat, die tekst is echt briljant. Staat met kop en schouders bovenaan wat betreft mijn favoriete hiphop nummers.
Zo niet mij is ook een mooi nummer, sowieso heel de cd van Typhoon. Maar goed, dit wordt allemaal een beetje offtopic.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had eerst ook een zinnetje eruit in mijn sig staan, misschien dat ik die toch weer terug ga zetten
omdat de volgende zin is dat ze op 1 december al hadden willen trouwen.... wereld aidsdag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
In Argentinië zijn voor het eerste twee mannen met elkaar getrouwd. De twee mannen, die allebei aids hebben, ...
Hoezo moet dat er dan weer bij vermeld worden
Misschien als hij daar in de buurt woont en die stad dus beter kent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke sukkel gaat stappen in Hilversum als-ie van Schiphol komt?
Zo niet mij is ook een favorietje. Maar inderdaad, Typhoon staat voorlopig nog niet in de Top2000, dus laten we erover ophoudenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo niet mij is ook een mooi nummer, sowieso heel de cd van Typhoon. Maar goed, dit wordt allemaal een beetje offtopic.
Je bedoelt dat Amsterdam voor de hand ligt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke sukkel gaat stappen in Hilversum als-ie van Schiphol komt?
Hij is een Brabander.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Misschien als hij daar in de buurt woont en die stad dus beter kent.
misschien moest hij nog langs zwolle?quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Amsterdam voor de hand ligt?
lukt niet.... de avond is al om... tis nacht inmiddelsquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef tha_dark het volgende:
Dit wordt het laatste uurtje voor vanavond!
Hij kan verhuisd zijn.quote:
Ik wacht in elk geval nog tot de wereld is veranderd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga het uithouden tot september.
Hij zal wel de getapte jongen zijn geweest in Hilversum.quote:
Voor mij is de party over na nr. 880quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga het uithouden tot september.
Trusten!quote:
Duurt alleen een beetje lang.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
SUITE JUDY BLUE EYES![]()
![]()
Heb ik op gestemd. Prachtig nummer![]()
![]()
Ja, maar wel 7,5 minuut mooi! Daar kan Pink Floyd nog wat van leren!quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt alleen een beetje lang.
Wacht tot je "Close to the edge" van Yes hoort. Hopelijk draaien ze 'm wel in zijn geheel dit jaar, vorig jaar was het enorm verkniptquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt alleen een beetje lang.
Ja dat duurt ook verrekte lang, maar dat vind ik mooier dan wat ik net hoorde. Als het goed is, zouden ze het nu helemaal moeten draaien. Ze zijn niet voor niks een halve dag eerder begonnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:29 schreef Mostlyanthony het volgende:
Wacht tot je "Close to the edge" van Yes hoort. Hopelijk draaien ze 'm wel in zijn geheel dit jaar, vorig jaar was het enorm verknipt
Dat was één.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een daling van het niveau ineens.
Haha, je moet ze een mailtje sturen. Ze lezen alle seksmails voor.quote:
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha, je moet ze een mailtje sturen. Ze lezen alle seksmails voor.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.
Op Madness droogneuken gaat snellerquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.
Trusten!quote:
latersquote:
En volgens mij is Donna Summer ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
En of...
Trustenquote:
Trustenquote:
Keken je medespelers verbaasd op?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wou dit ook even hier posten omdat ik het zo bruut vond van me
De vraag voor zijn prutje bij triviant was; Wie won er in 1972 voor Luxemburg het Eurovisie Songfestival met het nummer Après Toi?
En toen zei ik Vicky Leandros en was het goed![]()
![]()
![]()
!
Ja, nogal. Degene die de vraag stelde moest al lachen omdat ik het toch niet zou weten. Nouja ik zei ook alleen maar wat omdat ik wist dat ze in heel veel talen wat kon zingen en het meteen in me opkwam. Maar toch.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Keken je medespelers verbaasd op?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, nogal. Degene die de vraag stelde moest al lachen omdat ik het toch niet zou weten. Nouja ik zei ook alleen maar wat omdat ik wist dat ze in heel veel talen wat kon zingen en het meteen in me opkwam. Maar toch.
IEHL!!!!!!!!!!!111111quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Boudewijn de Groot komt er bij mij wel in...
Een beetje, draag je witte sokken?!quote:
Ik vond mezelf echt een bruut.quote:
Geregeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een beetje, draag je witte sokken?!
quote:
Dat dacht ik al!quote:
Hoi fritsflits ken je me nogquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:47 schreef FritsFlits het volgende:
GoedemorgenStraks weer naar huis met de mp3-spelert op de Top2000. De lijst gaat snel
Als de spreekwoordelijke kiespijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:58 schreef peaceman het volgende:
Hey Dagoduck, je werd al gemist, begreep ik..
ach de sound lijkt ook zo op elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef D. het volgende:
Ik hoorde gisteravond in bed nog dat de DJ Beatles zei otegen de Stones
Nooit van gehoord... Heeft ie iets betekent voor de muziek dan?quote:
Ik ook, net na twaalven bij Lady Jane...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef D. het volgende:
Ik hoorde gisteravond in bed nog dat de DJ Beatles zei otegen de Stones
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor, ik ging in 1 moeite door
En net voor twaalven werd er een hele intro vol geluld door eimand die volgens mij te diep in het glaasje had gekeken want hij leek niet uit zijn woorden te komen en bazelde maar watquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, net na twaalven bij Lady Jane...
Hun mooiste is al geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:24 schreef 3keernix het volgende:
Crowded Househad ik minstens in de top100 verwacht
Uhhuh hij heeft een heel mooi kerstalbum gemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... Heeft ie iets betekent voor de muziek dan?
Hahha, nee hoorquote:
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ontbijtje nu op, dus ik heb weer nieuwe energie
Oh ja? Zat hij soms in Wham? Of kennen we hem van Band Aid?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uhhuh hij heeft een heel mooi kerstalbum gemaakt
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaat
Arme Twente-Twanquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaat
Into temptations is mooierquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahha, nee hoordat is imo hun mooiste
Twan heeft al gegeten en Lennon ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Arme Twente-Twan, zullen wij de keuze voor jullie maken
Twan heeft de hap voor Lennon geregeld en Twan heeft een Kapitein Koek genomen of zo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft al gegeten en Lennon ook
Nee, dat ben ik niet met je eens. Ben meer van de 80's en daar past deze plaat van hun zo mooi bij. Four Seasons in one day is mooier dan into temptationquote:
TwenteTwan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twan heeft de hap voor Lennon geregeld en Twan heeft een Kapitein Koek genomen of zo?
Tja nu neem ik je niet meer serieus hoor...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. Ben meer van de 80's en daar past deze plaat van hun zo mooi bij. Four Seasons in one day is mooier dan into temptation
Zeg, dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens.
Eigenwijsquote:Ben meer van de 80's en daar past deze plaat van hun zo mooi bij. Four Seasons in one day is mooier dan into temptation
Zou ie door jou serieus 'genomen' willen worden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja nu neem ik je niet meer serieus hoor...
Nee hoor ze hebben allebei een heerlijk bordje pap gehad. Twan heeft het zelf gegeten en Lennon heeft het gekregen. Hun buikjes zijn lekker vol.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twan heeft de hap voor Lennon geregeld en Twan heeft een Kapitein Koek genomen of zo?
Misschien wel, maar ik wil dat nu niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie door jou serieus 'genomen' willen worden?
Heb je van de week Youtube ontdekt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef 3keernix het volgende:
Die clip was de eerste die ik ooit in mijn leven heb gezien
Ik heb geen flauw idee wat mijn eerste clip wasquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef 3keernix het volgende:
Die clip was de eerste die ik ooit in mijn leven heb gezien
hahahha, nee hoor MTVquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je van de week Youtube ontdekt?
Veel mensen op gestemd, gok ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef peaceman het volgende:
Waarom, waarom staat deze zo hoog??????
Jij gelooft in een eerlijke lijst?quote:
Ach, het zou waarschijnlijk toch 3 keer niks geweest zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik wil dat nu niet meer.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je vandeweek MTV voor het eerst ontdekt??
Het één sluit het ander niet uit he, dus geen voorbarige conclusies trekkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij gelooft in een eerlijke lijst?
Weet je... ik zou er eens een column over moeten schrijven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he, dus geen voorbarige conclusies trekken
Je hebt nog een jaar de tijd, dus leef je uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet je... ik zou er eens een column over moeten schrijven.
Zal voor mij denk ik wel Bohemian Rhapsody geweest zijn...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat mijn eerste clip was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |