Mijn klacht uit het vorige topicquote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik verbaas mij erover dat Robert Johnson niet in de lijst staat met Crossroad Blues
Hoor ik daar kippenvleugels ??quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Nizno het volgende:
tss gaat peace slapen terwijl zn kippenvleugels bijna klaar zijn.. mietje!!
Jongen, wen er maar aan. Er staan wel meer nummers die er niet in staan . . .quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Barney_Stinson het volgende:
Mijn klacht uit het vorige topic![]()
Ik verbaas mij er steeds weer over.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jongen, wen er maar aan. Er staan wel meer nummers die er niet in staan . . .![]()
yep.... en ze zijn klaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoor ik daar kippenvleugels ??![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
- 890 Marco Borsato & Do : Voorbij
Lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Nizno het volgende:
yep.... en ze zijn klaar
*zet kippenvleugels en borrelhapjes uit de frituur neer...*
Tast toe![]()
truste ook jijquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow lekker borrelhapjesmaar nu niet, ik ga ook naar bed. Ga nog even lezen in mn andere verslaving.
tot morgen!!
Waarschijnlijk gezongen als "Voorbai". Net als "Blaif bai mai"quote:
Blij dat die kippetjes ook door de ADSL kunnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker![]()
![]()
En als je in de buurt zou wonen, dan zou ik nog langs zijn gekomen ook
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
Blij dat die kippetjes ook door de ADSL kunnen![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
yep.... en ze zijn klaar
*zet kippenvleugels en borrelhapjes uit de frituur neer...*
Tast toe
Inderdaad erg...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Mostlyanthony het volgende:
DJ die niet het verschil weet tussen The Beatles en The Rolling Stones
Welterustenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow lekker borrelhapjesmaar nu niet, ik ga ook naar bed. Ga nog even lezen in mn andere verslaving.
tot morgen!!
Bedoel je niet zijn jaren '80 shit? "Outside" is een briljante plaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef tong80 het volgende:
En ik hou van Bowie maar niet van zijn jaren 90 shit
Ja, je treft het welquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet beter opletten wanneer ik post. Dit is al het derde topic dat ik moest openen vandaag.
Geef het nou maar toe, je geniet ervan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet beter opletten wanneer ik post. Dit is al het derde topic dat ik moest openen vandaag.
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
tot morgen!!
Echt niet. Teveel werkquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geef het nou maar toe, je geniet ervan.
doktersromannetjes ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
mn andere verslaving.
quote:tot morgen!!
ik vind dat het nogal lijkt alsof ze willen doen of het in de huiskamer is.... En volgens mij zitten er soms ook gewoon familie of vrienden ofzo....quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ze proberen er nog wel wat van te maken op de videostream met die technicus met z'n kabouter Plop muts
En wie is die dude op de laptop?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind dat het nogal lijkt alsof ze willen doen of het in de huiskamer is.... En volgens mij zitten er soms ook gewoon familie of vrienden ofzo....
volgens mij is dat een screensavertquote:
Hello van Lionel Richie staat op 666quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
Soms denk je de duivel bestaat :
751 888 Paul de Leeuw & Ruth Jacott : Blijf bij mij
Go Armand
Saaie bedoeling t.o.v. het glazen huisquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij is dat een screensavert
sms plop aan naar 2222quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Saaie bedoeling t.o.v. het glazen huis
kijk niet zo vaak naar een radio studio
"die leuke met die lachkuiltjes"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
sms plop aan naar 2222
goed de humor heeft echt toegeslagen zie ik....
en als ik sms plop uit dan zet ie die muts afquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
sms plop aan naar 2222
goed de humor heeft echt toegeslagen zie ik....
Die tekeningquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als ik sms plop uit dan zet ie die muts af
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hello van Lionel Richie staat op 666
Number Of The Beastquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hello van Lionel Richie staat op 666
ik vind het nog steeds heel goed. Met hoogtepunt "Life's what you make it"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in de begintijd gevallen voor Talk Talk.
Vond het apart, en een geheimzinnig sfeertje hebben. Als ik het nu hoor, vind ik het nog niet slecht. Jullie?
Ik hoorde de cover van Gwen Stefani eerder, maar ik vind 'It's My Life' van Talk Talk beter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Vond het apart, en een geheimzinnig sfeertje hebben. Als ik het nu hoor, vind ik het nog niet slecht. Jullie?
Ik zou me niet doodschrikken als Do me contacteerde...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me doodschrikken als het management van Borsato mij belde
Je bedoelt No Line On The Horizon?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste drie U2-albums vond ik helemaal niks, Scrut.
Nah, ik vind het meeste uit de jaren '80 niet meer om aan te horen. Het erge is dat mijn muzikale jeugd zich vooral in die jaren heeft afgespeeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Voorbij. Goed moment om af te taaien naar bed.
Bye all
Ontarmtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
Die gozert ontarmt een mokkel in de studio
Nummers aankondigen, uit hun dak gaan, koffie drinken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Wat doen die dj's eigenlijk heel de tijd?
Ze moeten af en toe een liedje aankondigen maar het is gewoon een vaste playlist.
Ik zou me dood vervelen.
Daarom die webcam, hebben ze nog íets te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ze moeten af en toe een liedje aankondigen maar het is gewoon een vaste playlist.
Ik zou me dood vervelen.
Ze gaan helemaal niet uit hun dak, de meeste zingen nog niet eens mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nummers aankondigen, uit hun dak gaan, koffie drinken...
De DJ's doen veel meer dan je denkt.
Al die seksmails voorlezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ik zou me dood vervelen.
Stagiairs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
5 man aan het werk...is dat niet een beetje geld verspilling allemaal ?
Dit is toch van belastinggeld ?
Er zijn ook technici aan het werk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
5 man aan het werk...is dat niet een beetje geld verspilling allemaal ?
Dit is toch van belastinggeld ?
Eens. Al staat op elk van de albums wel 1 nummer dat ik heel goed vindquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste drie U2-albums vond ik helemaal niks, Scrut.
Wat je maar vroeg noemtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:40 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag
Lekker vroeg klaar vanavond, dus kom nog even een paar uurtjes Top2000 meepikken
hahaha...hoop het niet voor ze op die leeftijdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |