Number Of The Beastquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hello van Lionel Richie staat op 666
ik vind het nog steeds heel goed. Met hoogtepunt "Life's what you make it"quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in de begintijd gevallen voor Talk Talk.
Vond het apart, en een geheimzinnig sfeertje hebben. Als ik het nu hoor, vind ik het nog niet slecht. Jullie?
Ik hoorde de cover van Gwen Stefani eerder, maar ik vind 'It's My Life' van Talk Talk beter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Vond het apart, en een geheimzinnig sfeertje hebben. Als ik het nu hoor, vind ik het nog niet slecht. Jullie?
Ik zou me niet doodschrikken als Do me contacteerde...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou me doodschrikken als het management van Borsato mij belde
Je bedoelt No Line On The Horizon?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste drie U2-albums vond ik helemaal niks, Scrut.
Nah, ik vind het meeste uit de jaren '80 niet meer om aan te horen. Het erge is dat mijn muzikale jeugd zich vooral in die jaren heeft afgespeeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:21 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Voorbij. Goed moment om af te taaien naar bed.
Bye all
Ontarmtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
Die gozert ontarmt een mokkel in de studio
Nummers aankondigen, uit hun dak gaan, koffie drinken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Wat doen die dj's eigenlijk heel de tijd?
Ze moeten af en toe een liedje aankondigen maar het is gewoon een vaste playlist.
Ik zou me dood vervelen.
Daarom die webcam, hebben ze nog íets te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ze moeten af en toe een liedje aankondigen maar het is gewoon een vaste playlist.
Ik zou me dood vervelen.
Ze gaan helemaal niet uit hun dak, de meeste zingen nog niet eens mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nummers aankondigen, uit hun dak gaan, koffie drinken...
De DJ's doen veel meer dan je denkt.
Al die seksmails voorlezen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ik zou me dood vervelen.
Stagiairs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
5 man aan het werk...is dat niet een beetje geld verspilling allemaal ?
Dit is toch van belastinggeld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |