Joh ik wist helemaal niet dat je dj't.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:44 schreef ScottTracy het volgende:Nouja als dj werk je ook weleens tot 4/5 uur, dus dan is een personeelsfeestje dat om half 12 is afgelopen ook wel eens lekker
DJ Steve voor al uw feesten en partijenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joh ik wist helemaal niet dat je dj't.
ja dan wordt dat lijstje van je ook al duidelijkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
DJ Steve voor al uw feesten en partijenDraai elke zaterdag vast ergens en af en toe een feestje ofzo, zoals vanavond
Nu ik erover nadenk, vind ik het wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
DJ Steve voor al uw feesten en partijenDraai elke zaterdag vast ergens en af en toe een feestje ofzo, zoals vanavond
Hoezo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan wordt dat lijstje van je ook al duidelijker
7. Typhoon ft. Sticks - Wind Waait (2007)quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
nou voor een DJ is het 'vanzelfsprekender' dat hij van muzieklijstjes maken houdt....quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
7. Typhoon ft. Sticks - Wind Waait (2007)
Held.![]()
Ah zo... dacht al, in dat lijstje staat weinig muziek waar ik tijdens het draaien iets aan hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou voor een DJ is het 'vanzelfsprekender' dat hij van muzieklijstjes maken houdt....
Lijkt mij althans
Hier precies hetzelfde. Elke keer weer kippenvel bij die plaat, die tekst is echt briljant. Staat met kop en schouders bovenaan wat betreft mijn favoriete hiphop nummers.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Is echt een lijflied van me. Die tekst is zó geniaal.
![]()
Had eerst ook een zinnetje eruit in mijn sig staan, misschien dat ik die toch weer terug ga zettenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:57 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Elke keer weer kippenvel bij die plaat, die tekst is echt briljant. Staat met kop en schouders bovenaan wat betreft mijn favoriete hiphop nummers.
Zo niet mij is ook een mooi nummer, sowieso heel de cd van Typhoon. Maar goed, dit wordt allemaal een beetje offtopic.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Had eerst ook een zinnetje eruit in mijn sig staan, misschien dat ik die toch weer terug ga zetten
omdat de volgende zin is dat ze op 1 december al hadden willen trouwen.... wereld aidsdag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
In Argentinië zijn voor het eerste twee mannen met elkaar getrouwd. De twee mannen, die allebei aids hebben, ...
Hoezo moet dat er dan weer bij vermeld worden
Misschien als hij daar in de buurt woont en die stad dus beter kent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke sukkel gaat stappen in Hilversum als-ie van Schiphol komt?
Zo niet mij is ook een favorietje. Maar inderdaad, Typhoon staat voorlopig nog niet in de Top2000, dus laten we erover ophoudenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zo niet mij is ook een mooi nummer, sowieso heel de cd van Typhoon. Maar goed, dit wordt allemaal een beetje offtopic.
Je bedoelt dat Amsterdam voor de hand ligt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke sukkel gaat stappen in Hilversum als-ie van Schiphol komt?
Hij is een Brabander.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Misschien als hij daar in de buurt woont en die stad dus beter kent.
misschien moest hij nog langs zwolle?quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Amsterdam voor de hand ligt?
lukt niet.... de avond is al om... tis nacht inmiddelsquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef tha_dark het volgende:
Dit wordt het laatste uurtje voor vanavond!
Hij kan verhuisd zijn.quote:
Ik wacht in elk geval nog tot de wereld is veranderd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga het uithouden tot september.
Hij zal wel de getapte jongen zijn geweest in Hilversum.quote:
Voor mij is de party over na nr. 880quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga het uithouden tot september.
Trusten!quote:
Duurt alleen een beetje lang.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:20 schreef ScottTracy het volgende:
SUITE JUDY BLUE EYES![]()
![]()
Heb ik op gestemd. Prachtig nummer![]()
![]()
Ja, maar wel 7,5 minuut mooi! Daar kan Pink Floyd nog wat van leren!quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt alleen een beetje lang.
Wacht tot je "Close to the edge" van Yes hoort. Hopelijk draaien ze 'm wel in zijn geheel dit jaar, vorig jaar was het enorm verkniptquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duurt alleen een beetje lang.
Ja dat duurt ook verrekte lang, maar dat vind ik mooier dan wat ik net hoorde. Als het goed is, zouden ze het nu helemaal moeten draaien. Ze zijn niet voor niks een halve dag eerder begonnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:29 schreef Mostlyanthony het volgende:
Wacht tot je "Close to the edge" van Yes hoort. Hopelijk draaien ze 'm wel in zijn geheel dit jaar, vorig jaar was het enorm verknipt
Dat was één.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:27 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een daling van het niveau ineens.
Haha, je moet ze een mailtje sturen. Ze lezen alle seksmails voor.quote:
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha, je moet ze een mailtje sturen. Ze lezen alle seksmails voor.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.
Op Madness droogneuken gaat snellerquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, zijn ze daar nog steeds mee bezig? Ik zal ze eens mailen dat ik altijd droogneuk op Krezip.
Trusten!quote:
latersquote:
En volgens mij is Donna Summer ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:50 schreef Ofyles2 het volgende:
En of...
Trustenquote:
Trustenquote:
Keken je medespelers verbaasd op?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wou dit ook even hier posten omdat ik het zo bruut vond van me
De vraag voor zijn prutje bij triviant was; Wie won er in 1972 voor Luxemburg het Eurovisie Songfestival met het nummer Après Toi?
En toen zei ik Vicky Leandros en was het goed![]()
![]()
![]()
!
Ja, nogal. Degene die de vraag stelde moest al lachen omdat ik het toch niet zou weten. Nouja ik zei ook alleen maar wat omdat ik wist dat ze in heel veel talen wat kon zingen en het meteen in me opkwam. Maar toch.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Keken je medespelers verbaasd op?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, nogal. Degene die de vraag stelde moest al lachen omdat ik het toch niet zou weten. Nouja ik zei ook alleen maar wat omdat ik wist dat ze in heel veel talen wat kon zingen en het meteen in me opkwam. Maar toch.
IEHL!!!!!!!!!!!111111quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Boudewijn de Groot komt er bij mij wel in...
Een beetje, draag je witte sokken?!quote:
Ik vond mezelf echt een bruut.quote:
Geregeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een beetje, draag je witte sokken?!
quote:
Dat dacht ik al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |