Nou, volgend jaar danquote:Op maandag 28 december 2009 22:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh, laat ik het maar bij mijn andere column houden...
Kennelijkquote:
Bij jou ook al ?? Hier hoor ik het één en ander aan knalwerk voorbij komen . . .quote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Nizno het volgende:
ben ik ook weer.... met vuurwerk buiten![]()
knal en sier... beiden hier.quote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bij jou ook al ?? Hier hoor ik het één en ander aan knalwerk voorbij komen . . .
De leukste stukjes ontbrekenquote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
916 Cliff Richard & Young Ones : Living doll
Got myself a crying, talking, sleeping, walking, living doll
Got to do my best to please her, just 'cause she's a livingdoll
Got a roving eye and that is why she satisfies my soul
Got the one and only walking talking, living doll
Take a look at her hair, it's real
And if you don't believe what I say, just feel
I'm gonna lock her up in a trunk
So no big hunk can steal her away from me
Well, take a look at her hair, it's real
And if you don't believe what I say, just feel
Gonna lock her up in a trunk
So no big hunk can steal her away from me
Jij hebt beeld?quote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef Nizno het volgende:
het bezoek bij radio2 zingt mee... en inmiddels de DJ ook... Maar niet op zn Gerards...
stream op radio2.nlquote:
Volgend jaar beterquote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
KOn ik niet zo snel vindenen ik had geen zin om verder te zoeken...
Gelijk heb je, al ben ik bang dat ik dat vanavond niet ga halenquote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er bij nummer 902 wel weer bij
Het ziet er daar altijd erg gezellig uit met een glaasje wijn.quote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef Nizno het volgende:
het bezoek bij radio2 zingt mee... en inmiddels de DJ ook... Maar niet op zn Gerards...
quote:Op maandag 28 december 2009 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er bij nummer 902 wel weer bij
zo mooi!! Helemaal aangezien ik een tijdje gewerkt heb bij een bedrijf waarvan een vestiging in zuid afrika zat.... altijd leuk om weer terug te lezen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
915 Karin Bloemen : Zuid-afrika
efr.:
Ons he ien half jaor ien Nierland gewees
Bij ons swaagman Peter en ons skoonzus Trees
Ons he genoot, ons viers al die dages fees
Ons he nog nie ien soon skoon land geweest
Oeral woont die lui, d'r in ier eigene wijkes
Die arms woont bij die arms, die rijkes bij die rijkes
Die Marokaanders en die Turklui die maak alles skoon
Ons vindt Nierland die ideale land gewoon
refr.
Nie ene swartman en geen Turklui nie ien die parlement
Als ons ien Afrika zo doen krij' ons gelazer in die tent
Die vrouwehuizes binnen slegs toegankelijk vir vrouwes
Die jonkies bij die jonkies en die ouwes bij die ouwes
refr.
Die manlui vloek soggends ien die files andres manlui stij
Wijl die vrouwlui met die kinders ien die thuisland blij
Ons echter nie begrijp nie die vrouwlui van nie blij van mijn lij
Apartheid es ien skone zaak moar oe kan ook oardrij
refr.
Voor ons es Nierland ien groot Luilekkerland
De gelijke rechtes legge in die prullemand
Als die sake in Suid Afrika loop ons blankes uit de hand
Dan weet ons waar ons heen sal gaan, ons ga naar Nierland
refr.
ik niet.. maar had er wel toe in staat geweest.quote:
Moet lukken toch?quote:Op maandag 28 december 2009 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar om te zoeken!!!
Geen idee, zal wel een typisch Radio 2 plaat zijn . . .quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
OMG, wie stemt hier toch op?
en toch... vind ik het er totaal niet gezellig lijken.quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het ziet er daar altijd erg gezellig uit met een glaasje wijn.
Een Karin Bloemen plaat.quote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel een typisch Radio 2 plaat zijn . . .![]()
Daar houd ik je aanquote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ie er is, zal ik hem vinden!!
mag ik spoilen?quote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gil een dag van te voren maar... hij staat bij mij al tijden onder de favo'squote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Look everyone, he's coming through the doors
BRILLIANT he didn't even open them
He's here
Quick rik do the speech
Hey kids, stop snogging and pay attention to me
Coz if you're a wild eyed loner standing at the gates of oblivion
Then hitch a ride with us, cuz we're on the last freedom moped out of nowhere city
And we haven't even told our parents what time we'll be back
So pull on your dancing trousers and get down to the total and utter king of rock'n'roll
CLIFF RICHARD
Got myself a cryin', talkin', sleepin', walkin', livin' doll
Got to do my best to please her just cos she's a livin' doll
Got a rovin' eye and that is why she satisfies my soul
I got the one and only walkin' talkin' livin' doll
O.K guys, ready Vyv
Completely ready when you are Shaky
Neil
Does anybody know where the toilets are
Mike
Does all this money really have to go to charity
Yes it does michael, hi Cliff it's me
Who are you
Great joke your majesty
Got myself a cryin', talkin', sleepin', walkin', livin' doll (livin doll)
Got to do my best to please her just cos she's a livin' doll (livin doll)
I got a rovin' eye and that is why she satisfies my soul (fies my soul) (fies my soul?)
(Yes VYvyan it's raunchy)
Shut up guys
What does this button do
Take a look at her hair, it's real
If you don't believe what I say, just feel (Do I know this girl)
I'm gonna lock her up in a trunk so no big hunk
Can steal her away from me (Get down)
Hey Cliff I've just invented a great new sound
Got to do my best to please her just cos she's a livin' doll (Settle down chaps)
OK daddio lay the next funky bit on me
He means what happens now Cliff
The instrumental break
Great Cliff which instruments do you want us to break
Piano
Violin
Didgereedoo
VYvyan`strousers
Rik's head
Yeah ugh ugh Neil's head
Cliffs head
NO NO
Well take a look at her hair, it's real
If you don't believe what I say, just feel
I'm gonna lock her up in a trunk so no big hunk
Can steal her away from me
I still feel locking her up in a trunk is politically unsound
It's only a song Rik
Well I feel sorry for the elephant
Got to do my best to please her just cos she's a livin' doll (All right guys, harmonies now)
Oohhoohhoohh
Can I go now
Er yes thanks Cliff, bye
Right kids if you don't buy this record then you're an utter utter utter utter utter
Send "Living Doll Featuring The Young Ones" Ringtone to your Cell
Fraaie nine-darter.quote:
De songtekst van Cliff?quote:Op maandag 28 december 2009 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
gil een dag van te voren maar... hij staat bij mij al tijden onder de favo's
spoilbratt!!quote:
ja.... zo af en toe heb ik hem op mijn manier nodigquote:
Nee inderdaad, vreemd om te horen dat School van dezelfde band is.quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is geen geweldig nummer van Supertramp
Zo hebben ze allemaal hun foutjes, maar dat deze nog zo hoog staat, dat is me een raadsel.quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee inderdaad, vreemd om te horen dat School van dezelfde band is.
Hun fanclub heeft goed haar best gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is geen geweldig nummer van Supertramp
Het klinkt echt als eh... Supertramp.quote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutnummer
Ik kende het niet eens.
Had het graag zo gehouden.
Okquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.... zo af en toe heb ik hem op mijn manier nodig
Meer de Kane van zijn tijd. Meisjes houden ervanquote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef peaceman het volgende:
Supertramp is wel een beetje de Coldplay van zijn tijd. Het is meestal matig, maar echt slecht is het ook niet.
Ik niet hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer de Kane van zijn tijd. Meisjes houden ervan
Ze kommen niet, ze kommen welquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Shablamidi, shablamida
Preciesquote:
Alleen John Farnham ontbrak nogquote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef peaceman het volgende:
Mooi beroemd koortje had Donna....
Vast wel... kan ze weer droogneuken.quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dit nummer gaat over seks. Hopelijk luistert dat mens van Bonsink ook
Een soort Tim van Di-rect dus?quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
Overigens opvallend dat deze voormalige frontman, van een toen briljant Genesis, solo toch brave muziek is gaan maken.
Vind je? Hoeveel westerse artiesten ken jij die Afrikaanse beats gebruiken?quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
Overigens opvallend dat deze voormalige frontman, van een toen briljant Genesis, solo toch brave muziek is gaan maken.
Die nieuwe zanger van Di-rect is leukquote:
o.a. Stef Bos, Paul Simonquote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je? Hoeveel westerse artiesten ken jij die Afrikaanse beats gebruiken?
Ik vind het een rare, maar hij heeft zeker een goede zangstemquote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die nieuwe zanger van Di-rect is leuken hun "nieuwe" nummer vind ik ook erg leuk!!
Da's toch echt rock van echte Haagse rockers?quote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nee, Di-rect maakte altijd al brave muziek
Zo, wat was dat een waardeloos optreden op werchter (2007 ?)quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
Hij is inderdaad een beetje vreemd. we hebben hem in Hair zien spelen, was erg goed en deed zn rol ook erg goed.quote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het een rare, maar hij heeft zeker een goede zangstem
QFTquote:
Maar ik bedoelde vooral dat ie zich in Genesis ontzettend weird profileerde in acting, maar ook met de band. Solo werd ie stukken braver.quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je? Hoeveel westerse artiesten ken jij die Afrikaanse beats gebruiken?
Ook gezien. Hoe was 'ie naakt?quote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben hem in Hair zien spelen, was erg goed en deed zn rol ook erg goed.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch echt rock van echte Haagse rockers?
EN weg goede humeur..quote:
Ging het meer om de inhoudquote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef peaceman het volgende:
Maar ik bedoelde vooral dat ie zich in Genesis ontzettend weird profileerde in acting, maar ook met de band. Solo werd ie stukken braver.
Ja, toen ging het weer om de muziek draaien. Hij had schoon genoeg van de jurken en de maskers.quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef peaceman het volgende:
Maar ik bedoelde vooral dat ie zich in Genesis ontzettend weird profileerde in acting, maar ook met de band. Solo werd ie stukken braver.
Ow daar heb ik niet op gelet, er waren er zoveel te zien. Was echt de mooiste musical die ik gezien heb trouwens. Geweldige muziek ookquote:
Peace was erbij en heeft allemaal blote vrouwen gezien toen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet
Peace leest mee
Ik heb deze uitvoering van Hair 2 keer gezien en wist de 2e keer precies wie ik vlak voor de pauze in de gaten moest houden...quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik niet op gelet, er waren er zoveel te zien. Was echt de mooiste musical die ik gezien heb trouwens. Geweldige muziek ook
quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, toen ging het weer om de muziek draaien. Hij had schoon genoeg van de jurken en de maskers.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace was erbij en heeft allemaal blote vrouwen gezien toen.![]()
Eigen tv gevenquote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Ik zit hier momenteel met m'n telefoon en oordopjes te luisteren omdat dochter zonodig tv moet kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace was erbij en heeft allemaal blote vrouwen gezien toen.![]()
Helaas was hij niet nog een keer in de buurt, we hebben nog wel gezocht of ze nog een keer in de buurt kwamen...quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze uitvoering van Hair 2 keer gezien en wist de 2e keer precies wie ik vlak voor de pauze in de gaten moest houden...
Niet die gozer van Di-rect in ieder geval...
Gaat er niet om of ik het meen of niet, hij heeft het zelf gezegd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef peaceman het volgende:Dat kun je niet menen... De platen uit de Gabriel tijd van Genesis waren bij vlagen brilant. Ik zeg niet dat ie solo slecht was/is, maar wel meer poppy.
Zij kan kijken, maar dan kun jij toch luisteren?quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Ik zit hier momenteel met m'n telefoon en oordopjes te luisteren omdat dochter zonodig tv moet kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
je hebt toch ook gewoon top2000.nl ?quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Daar zit ergens een fout in de rangorde thuisquote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Moet ze niet naar bed ofzo?quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Valt me vies van hem tegen, want solo is ie echt niet zo goed meer geweest als met Genesis, ondanks dat ie solo mooi werk heeft afgeleverd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat er niet om of ik het meen of niet, hij heeft het zelf gezegd.
tja jij bent gewoon ergquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wel balen... ik heb mijn zoon gewoon boven in ons bed tv laten kijken...
quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, er waren genoeg leuke meiden naakt!
Het gaat over blote vrouwen en dan meteen dit?quote:
Postte Twan nou mee eerder vandaag?!quote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Diaan73 het volgende:wel balen... ik heb mijn zoon gewoon boven in ons bed tv laten kijken...
Toepasselijkquote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Dit was destijds het eerste nummer van Live Aid.
Ja, hij heeft helemaal de smaak te pakken. Ik was gisteren songteksten aan het posten en hij wilde mij helpen en eigenlijk zelf ook wel een account. Hij postte vandaag helemaal alleen... hij mag alleen hier posten trouwens.quote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Postte Twan nou mee eerder vandaag?!
Die van N Sync bedoel je...quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hoe vaak is trouwens die homo van de Backstreet Boys alweer voorbij gekomen dit jaar?
Robbie W, bedoel je? Zo'n 3 keer alquote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hoe vaak is trouwens die homo van de Backstreet Boys alweer voorbij gekomen dit jaar?
Welke precies? Het waren er een stuk of 8 toch?quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Robbie Williams, bedoel je?quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hij gaat wel weer naar zn eigen bed hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja jij bent gewoon ergJouw bed afstaan
Wat leuk! Heel goed, laat hem maar niet de rest van het forum zien...quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, hij heeft helemaal de smaak te pakken. Ik was gisteren songteksten aan het posten en hij wilde mij helpen en eigenlijk zelf ook wel een account. Hij postte vandaag helemaal alleen... hij mag alleen hier posten trouwens.
Ja.quote:
Dat zat ie toch ook?quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja.
Terugkerend grapje elk jaar weer doordat ooit een user dacht dat hij bij de Backstreet Boys had gezeten.
Welke user was dat dan? Hij zat namelijk in BED.quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja.
Terugkerend grapje elk jaar weer doordat ooit een user dacht dat hij bij de Backstreet Boys had gezeten.
Over sneeuw gesproken, ik ga er ook bij liggenquote:
Ja, erg leuk. Hij snapt nog niet goed hoe het allemaal werkt op Fok! dus dat zal wel goedkomen, we moeten hem ook helpen wanneer een topic dichtgaat. Maar hierdoor is hij ook enthousiast geworden over de top2000 en kijkt regelmatig op de lijst of danst in de kamer.quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk! Heel goed, laat hem maar niet de rest van het forum zien...![]()
Gezellig!quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, erg leuk. Hij snapt nog niet goed hoe het allemaal werkt op Fok! dus dat zal wel goedkomen, we moeten hem ook helpen wanneer een topic dichtgaat. Maar hierdoor is hij ook enthousiast geworden over de top2000 en kijkt regelmatig op de lijst of danst in de kamer.
Diaan en Ik? Yups...quote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zitten jullie twee nu naast elkaar te posten?
Haha, deze smiley is zo cool, ik heb 'm opgeslagen.quote:
Heb er nog wel meer...quote:Op maandag 28 december 2009 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha, deze smiley is zo cool, ik heb 'm opgeslagen.
Hooguit dat het een poging tot imitatie is wat mij betreftquote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef peaceman het volgende:
Heb eigenlijk nooit de vergelijking begrepen met Freddy Mercury..
quote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef Chiappucci het volgende:
Vind er weinig aan moet ik eerlijk zeggen.
quote:
t ergste is nog dat hij het net zo slecht heeft gesoept als andere jarenquote:Op maandag 28 december 2009 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt er 22 minuten over gedaan om dat te photoshoppen?
Nee, die foto rouleert al een jaar of 3 hier tijdens de Top 2000....quote:Op maandag 28 december 2009 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt er 22 minuten over gedaan om dat te photoshoppen?
Heb 'm 3 jaar geleden in 5 minuten in elkaar gestampt, is nog steeds dezelfde foto...quote:Op maandag 28 december 2009 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
t ergste is nog dat hij het net zo slecht heeft gesoept als andere jaren
Running gag heet zoiets...quote:Op maandag 28 december 2009 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die foto rouleert al een jaar of 3 hier tijdens de Top 2000....
schat, dat weet ik tochquote:Op maandag 28 december 2009 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb 'm 3 jaar geleden in 5 minuten in elkaar gestampt, is nog steeds dezelfde foto...
als rob bsb maar wel terug blijft komen... ow en vergeet blof niet....quote:Op maandag 28 december 2009 23:28 schreef MadMaster het volgende:
Volgend jaar maar weer eens nieuws verzinnen...
Heeft Lennart Nijgh het geschreven ?quote:
Ja.quote:Op maandag 28 december 2009 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
als rob bsb maar wel terug blijft komen... ow en vergeet blof niet....
Staat die er in?
Ik denk Marco Borsato...quote:Op maandag 28 december 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Lennart Nijgh het geschreven ?
Zou kunnenquote:Op maandag 28 december 2009 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft Lennart Nijgh het geschreven ?
De Anni M G onder de tekstschrijvers.quote:
hmz ff gekeken wanneer... tijd is niet handig... ben ik aan het werk.....quote:
Hoezo? Iedereen weet toch dat hij ook de schrijver was voor Ramses Shaffy?quote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe running gag aankomen
Een bedrijf runnen kan hij ook niet...quote:Op maandag 28 december 2009 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
Marco Borsato en zelf iets schrijven??
Leuk om in te varen...quote:
Ja maar, ja maar... hij zat nooit bij die vergaderingen dus hij kon het toch niet wetenquote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een bedrijf runnen kan hij ook niet...
I blame the eightiesquote:Op maandag 28 december 2009 23:39 schreef childintime het volgende:
1 Van de mindere nrs van Bowie.....
Heb je het over mijn plaatje? Ze is 21.quote:
Ziet er meer uit als 14.quote:Op maandag 28 december 2009 23:40 schreef Mostlyanthony het volgende:
[..]
Heb je het over mijn plaatje? Ze is 21.
Dat is toch die turnster? Ik heb van haar genoten tijdens de Spelen.quote:Op maandag 28 december 2009 23:40 schreef Mostlyanthony het volgende:
Heb je het over mijn plaatje? Ze is 21.
Monopoly, Risk, Scrabble?quote:Op maandag 28 december 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is toch die turnster? Ik heb van haar genoten tijdens de Spelen.
Ik welquote:Op maandag 28 december 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Dit liedje van Anouk ken ik helemaal niet.
Ik ook niet. En ik wou dat dat zo gebleven wasquote:Op maandag 28 december 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Dit liedje van Anouk ken ik helemaal niet.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik wou dat dat zo gebleven was
Het is idd om te huilenquote:Op maandag 28 december 2009 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Jerusalem kan ik nog hebben.quote:Op maandag 28 december 2009 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nee ?? Echt waar ??quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
Sommige mensen zijn wel raar hoor ... vooral die luisteraars...![]()
Terustenquote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik spreek u morgen weer...
quote:Op maandag 28 december 2009 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Eugenie Bonsink onder andere...
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zat niet te luisteren het afgelopen uur, ben net weer terug eigenlijk![]()
[..]
![]()
En wie had het over niet agressief zijn ??![]()
Yellowdog Blues van Bessie Smith had er ook zeker in moeten staan.quote:Op maandag 28 december 2009 23:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik verbaas mij erover dat Robert Johnson niet in de lijst staat met Crossroad Blues
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |