ja.... zo af en toe heb ik hem op mijn manier nodigquote:
Nee inderdaad, vreemd om te horen dat School van dezelfde band is.quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is geen geweldig nummer van Supertramp
Zo hebben ze allemaal hun foutjes, maar dat deze nog zo hoog staat, dat is me een raadsel.quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee inderdaad, vreemd om te horen dat School van dezelfde band is.
Hun fanclub heeft goed haar best gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is geen geweldig nummer van Supertramp
Het klinkt echt als eh... Supertramp.quote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutnummer
Ik kende het niet eens.
Had het graag zo gehouden.
Okquote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.... zo af en toe heb ik hem op mijn manier nodig
Meer de Kane van zijn tijd. Meisjes houden ervanquote:Op maandag 28 december 2009 22:39 schreef peaceman het volgende:
Supertramp is wel een beetje de Coldplay van zijn tijd. Het is meestal matig, maar echt slecht is het ook niet.
Ik niet hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer de Kane van zijn tijd. Meisjes houden ervan
Ze kommen niet, ze kommen welquote:Op maandag 28 december 2009 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Shablamidi, shablamida
Preciesquote:
Alleen John Farnham ontbrak nogquote:Op maandag 28 december 2009 22:42 schreef peaceman het volgende:
Mooi beroemd koortje had Donna....
Vast wel... kan ze weer droogneuken.quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dit nummer gaat over seks. Hopelijk luistert dat mens van Bonsink ook
Een soort Tim van Di-rect dus?quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
Overigens opvallend dat deze voormalige frontman, van een toen briljant Genesis, solo toch brave muziek is gaan maken.
Vind je? Hoeveel westerse artiesten ken jij die Afrikaanse beats gebruiken?quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
Overigens opvallend dat deze voormalige frontman, van een toen briljant Genesis, solo toch brave muziek is gaan maken.
Die nieuwe zanger van Di-rect is leukquote:
o.a. Stef Bos, Paul Simonquote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je? Hoeveel westerse artiesten ken jij die Afrikaanse beats gebruiken?
Ik vind het een rare, maar hij heeft zeker een goede zangstemquote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die nieuwe zanger van Di-rect is leuken hun "nieuwe" nummer vind ik ook erg leuk!!
Da's toch echt rock van echte Haagse rockers?quote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Nee, Di-rect maakte altijd al brave muziek
Zo, wat was dat een waardeloos optreden op werchter (2007 ?)quote:Op maandag 28 december 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |