Hij is inderdaad een beetje vreemd. we hebben hem in Hair zien spelen, was erg goed en deed zn rol ook erg goed.quote:Op maandag 28 december 2009 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het een rare, maar hij heeft zeker een goede zangstem
QFTquote:
Maar ik bedoelde vooral dat ie zich in Genesis ontzettend weird profileerde in acting, maar ook met de band. Solo werd ie stukken braver.quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je? Hoeveel westerse artiesten ken jij die Afrikaanse beats gebruiken?
Ook gezien. Hoe was 'ie naakt?quote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben hem in Hair zien spelen, was erg goed en deed zn rol ook erg goed.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch echt rock van echte Haagse rockers?
EN weg goede humeur..quote:
Ging het meer om de inhoudquote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef peaceman het volgende:
Maar ik bedoelde vooral dat ie zich in Genesis ontzettend weird profileerde in acting, maar ook met de band. Solo werd ie stukken braver.
Ja, toen ging het weer om de muziek draaien. Hij had schoon genoeg van de jurken en de maskers.quote:Op maandag 28 december 2009 22:52 schreef peaceman het volgende:
Maar ik bedoelde vooral dat ie zich in Genesis ontzettend weird profileerde in acting, maar ook met de band. Solo werd ie stukken braver.
Ow daar heb ik niet op gelet, er waren er zoveel te zien. Was echt de mooiste musical die ik gezien heb trouwens. Geweldige muziek ookquote:
Peace was erbij en heeft allemaal blote vrouwen gezien toen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet
Peace leest mee
Ik heb deze uitvoering van Hair 2 keer gezien en wist de 2e keer precies wie ik vlak voor de pauze in de gaten moest houden...quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik niet op gelet, er waren er zoveel te zien. Was echt de mooiste musical die ik gezien heb trouwens. Geweldige muziek ook
quote:Op maandag 28 december 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, toen ging het weer om de muziek draaien. Hij had schoon genoeg van de jurken en de maskers.
quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace was erbij en heeft allemaal blote vrouwen gezien toen.![]()
Eigen tv gevenquote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Ik zit hier momenteel met m'n telefoon en oordopjes te luisteren omdat dochter zonodig tv moet kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace was erbij en heeft allemaal blote vrouwen gezien toen.![]()
Helaas was hij niet nog een keer in de buurt, we hebben nog wel gezocht of ze nog een keer in de buurt kwamen...quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze uitvoering van Hair 2 keer gezien en wist de 2e keer precies wie ik vlak voor de pauze in de gaten moest houden...
Niet die gozer van Di-rect in ieder geval...
Gaat er niet om of ik het meen of niet, hij heeft het zelf gezegd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef peaceman het volgende:Dat kun je niet menen... De platen uit de Gabriel tijd van Genesis waren bij vlagen brilant. Ik zeg niet dat ie solo slecht was/is, maar wel meer poppy.
Zij kan kijken, maar dan kun jij toch luisteren?quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Ik zit hier momenteel met m'n telefoon en oordopjes te luisteren omdat dochter zonodig tv moet kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
je hebt toch ook gewoon top2000.nl ?quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Daar zit ergens een fout in de rangorde thuisquote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Moet ze niet naar bed ofzo?quote:Op maandag 28 december 2009 22:54 schreef childintime het volgende:
Valt me vies van hem tegen, want solo is ie echt niet zo goed meer geweest als met Genesis, ondanks dat ie solo mooi werk heeft afgeleverd.quote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat er niet om of ik het meen of niet, hij heeft het zelf gezegd.
tja jij bent gewoon ergquote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wel balen... ik heb mijn zoon gewoon boven in ons bed tv laten kijken...
quote:Op maandag 28 december 2009 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, er waren genoeg leuke meiden naakt!
Het gaat over blote vrouwen en dan meteen dit?quote:
Postte Twan nou mee eerder vandaag?!quote:Op maandag 28 december 2009 22:56 schreef Diaan73 het volgende:wel balen... ik heb mijn zoon gewoon boven in ons bed tv laten kijken...
Toepasselijkquote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Dit was destijds het eerste nummer van Live Aid.
Ja, hij heeft helemaal de smaak te pakken. Ik was gisteren songteksten aan het posten en hij wilde mij helpen en eigenlijk zelf ook wel een account. Hij postte vandaag helemaal alleen... hij mag alleen hier posten trouwens.quote:Op maandag 28 december 2009 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Postte Twan nou mee eerder vandaag?!
Die van N Sync bedoel je...quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hoe vaak is trouwens die homo van de Backstreet Boys alweer voorbij gekomen dit jaar?
Robbie W, bedoel je? Zo'n 3 keer alquote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hoe vaak is trouwens die homo van de Backstreet Boys alweer voorbij gekomen dit jaar?
Welke precies? Het waren er een stuk of 8 toch?quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Robbie Williams, bedoel je?quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Hij gaat wel weer naar zn eigen bed hoorquote:Op maandag 28 december 2009 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja jij bent gewoon ergJouw bed afstaan
Wat leuk! Heel goed, laat hem maar niet de rest van het forum zien...quote:Op maandag 28 december 2009 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, hij heeft helemaal de smaak te pakken. Ik was gisteren songteksten aan het posten en hij wilde mij helpen en eigenlijk zelf ook wel een account. Hij postte vandaag helemaal alleen... hij mag alleen hier posten trouwens.
Ja.quote:
Dat zat ie toch ook?quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja.
Terugkerend grapje elk jaar weer doordat ooit een user dacht dat hij bij de Backstreet Boys had gezeten.
Welke user was dat dan? Hij zat namelijk in BED.quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja.
Terugkerend grapje elk jaar weer doordat ooit een user dacht dat hij bij de Backstreet Boys had gezeten.
Over sneeuw gesproken, ik ga er ook bij liggenquote:
Ja, erg leuk. Hij snapt nog niet goed hoe het allemaal werkt op Fok! dus dat zal wel goedkomen, we moeten hem ook helpen wanneer een topic dichtgaat. Maar hierdoor is hij ook enthousiast geworden over de top2000 en kijkt regelmatig op de lijst of danst in de kamer.quote:Op maandag 28 december 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat leuk! Heel goed, laat hem maar niet de rest van het forum zien...![]()
Gezellig!quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, erg leuk. Hij snapt nog niet goed hoe het allemaal werkt op Fok! dus dat zal wel goedkomen, we moeten hem ook helpen wanneer een topic dichtgaat. Maar hierdoor is hij ook enthousiast geworden over de top2000 en kijkt regelmatig op de lijst of danst in de kamer.
Diaan en Ik? Yups...quote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zitten jullie twee nu naast elkaar te posten?
Haha, deze smiley is zo cool, ik heb 'm opgeslagen.quote:
Heb er nog wel meer...quote:Op maandag 28 december 2009 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha, deze smiley is zo cool, ik heb 'm opgeslagen.
Hooguit dat het een poging tot imitatie is wat mij betreftquote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef peaceman het volgende:
Heb eigenlijk nooit de vergelijking begrepen met Freddy Mercury..
quote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef Chiappucci het volgende:
Vind er weinig aan moet ik eerlijk zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |