Ach nee...quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:53 schreef Ahava het volgende:
Nou, makkelijk gaat het nooit worden om dit berichtje te schrijven dus het moet maar. Wij hebben helaas geen hartje meer, bleek tijdens de echo. Onvoorstelbaar maar waar.![]()
Wil iemand mij dus uit het lijstje halen?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:54 schreef Orea het volgende:
Ahavaheb de hele avond en nacht aan je gedacht.. vind het zó vreselijk voor jullie
![]()
Ik heb er geen woorden voor, maar dit is zó niet eerlijk![]()
![]()
Wat verdrietig Ahava, sterkte meid.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Ahava het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Dankjewel, lieve meiden. De tranen stromen over mijn wangen bij jullie lieve berichtjes. Elke keer als we het aan iemand vertellen, wordt het een stukje 'echter'. Het is echt waar: we gaan dit kindje niet krijgen.![]()
Ik zal verder posten in "Als het misgaat" want hier horen berichtjes over zwangerschapsklachten en roze wolken.
Ik wilde nog wel even zeggen dat ik je meisje echt prachtig vind, Lily.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, wat een eigenwijze Harry, zeg! Het is wel helemaal zeker een jongetje?
Ik testte een week lang bijna iedere dagquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Cantare het volgende:
Ik moet eigenlijk de verloskundige bellen maar zit er zo tegenaan te hikken. Zo van: het kán niet dat ik dat moet doen, ik kán niet zwanger zijn. En als ik bel dan zal je net zien dat het misgaat. Of stel je voor dat ik daar kom en ze zeggen: maar meisje, je bent helemaal niet zwanger, hoor!![]()
Nu begin ik te snappen waarom sommige dames er in het begin wel 851 testen doorheen jassen.
volgens mij 11 weken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik word ook zo verdrietig van zo'n uitslag als die Ahava heeft. Vreselijk gewoon... Hoever was Ahava ook alweer?
je hoeft toch pas met week 8 of zo de intake te hebben?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Cantare het volgende:
Ik moet eigenlijk de verloskundige bellen maar zit er zo tegenaan te hikken. Zo van: het kán niet dat ik dat moet doen, ik kán niet zwanger zijn. En als ik bel dan zal je net zien dat het misgaat. Of stel je voor dat ik daar kom en ze zeggen: maar meisje, je bent helemaal niet zwanger, hoor!![]()
Nu begin ik te snappen waarom sommige dames er in het begin wel 851 testen doorheen jassen.
Ow, ik had gelezen dat je in week 6 al moet bellen voor een afspraak, die je dan een paar weken later hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef DaviniaHR het volgende:
je hoeft toch pas met week 8 of zo de intake te hebben?
Heheheh, ik dacht al dat ik niet de enige wasquote:en je bent echt niet de enige die verwacht uitgelachen te worden door de vlos ihkv "wat doe je hier? je bent helemaal niet zwanger!" en weet je? dat is nou nog nooit geburd!
Dat is heel normaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Cantare het volgende:
dat is dan idd in week 6 bellen, want een intake is een dubbele afspraak, en daar moet je wel een gaatje voor hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ow, ik had gelezen dat je in week 6 al moet bellen voor een afspraak, die je dan een paar weken later hebt.
[..]
Heheheh, ik dacht al dat ik niet de enige wastoch fijn te horen.
quote:
Met ticker:quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef Lenaatje het volgende:
.. ben ik uitgerekend op 25 juli! Wil een modje mij en Tazz in het lijstje zetten?
dat dus...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ahava... ik ben er stil van... m'n mond valt open... wat een verdriet... wat oneerlijk...
Heeeeeeel veel sterkte meid. Ik weet niet wat ik anders moet zeggen
Ik snap wel wat je hiermee bedoeld, maar het is wel het leven eigenlijk.... Voor degene die het betreft staat alles even stil, voor alle anderen gaat het leven gewoon verder. Al vind ik wel dat er ook weer niet té makkelijk overheen gestapt moet worden. Je merkt sowieso dat heel veel mensen dat wel aanvoelen en andere nieuwtjes gewoon even in een nieuwe post doen ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat dus...
het laat me ook niet echt los. zó oneerlijk!
en om dan vrolijk verder te posten over maagzuur en zo, is dan weer ongepast, ergens, vind ik dan.
maar aan de andere kant, daar is ook het andere topic voor. dubbel zo.
Oh, maar voor zoiets ga ik echt héél graag onder het gemiddelde, hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:18 schreef flugeltje het volgende:
7 pond is toch gemiddeld leonieke? Fijn dat je je stickertje hebt trouwens![]()
Ahava
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef amaranta het volgende:
En is er al Sidney nieuws? Ze heeft zich vandaag niet gemeld zie ik.
ja, ik zei al hopelijk blijft ie zo haha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:04 schreef Asyniur het volgende:
Jaaaa, Sonnetje ook goedgekeurd!![]()
En gelukkig heb jij wel een brave beeb
planning en of je de mogelijkheid wil om een combinatietest te doen. das met 12 weken, dus als je tot 13 wk wacht met de termijnecho, gaat dat nogal moeilijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef Cantare het volgende:
achgos, die Eli...
Dames en baby's die goedgekeurd zijn![]()
Ik heb nog een test gedaan (positief) en daarna met bonkend hart de verloskundige gebeld... en toen kreeg ik de Voicemail waarop stond dat ik morgen om half 1 kan bellen voor een afspraak.![]()
![]()
Wie bepaalt trouwens wanneer je je eerste echo krijgt? Ik lees wel eens van mensen die met 8 weken al aan de beurt zijn, maar ook wel eens pas bij 13 weken.
Nou, mijn zus waar ik normaal amper contact mee heb belt om de haverklap of stuurt sms-jes. Gisteren waren wij het grootste gedeelte van de dag weg (ballorig en 's middags naar meubelwinkel een nieuwe eettafel kopen), krijgen we weer een sms of alles nog goed gaat (op m'n vriends telefoon). Op dat moment ging het helemaal niet goed, want peuter had net perongeluk in d'r broek gepoept, maar dat bedoelde ze natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hebben de andere LLM ook al vrienden en familie die al vroeg beginnen met bellen met de vraag "of er al nieuws is"? Mijn vriendin is de eerste hoor. Ik ben 38 weken zwanger, als dat kind nog 4 weken blijft zitten zal haar telefoonrekening flink hoog zijn. En dan nog zo iets, als of ik het haar niet zou laten weten als hij geboren is.
nope.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Cantare het volgende:
Wij willen de combinatietest wel laten doenvalt die samen met de eerste echo of juist niet?
Haha, nou al beter dan de mijne hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef DaviniaHR het volgende:
maar laat de vlos het hele verhaal maar houden(mijn verweekte hersenen zijn niet zo'n goede bron van informatie)
Voor ons is een abortus ook geen optie. Maar we vinden het wel fijn om te weten of we erop moeten rekenen dat er (mogelijk) iets is met ons kindje. Mocht dat zo zijn, dan hebben we de tijd eraan te wennen en voorkomt het hopelijk wat schrik en onzekerheid na de geboorte. Vandaar dat we toch de combinatietest laten doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef flugeltje het volgende:
mezelf alleen oprecht af of ik het wel wil. Martijn en ik hebben het erover gehad en als er uit zou komen dat we een downkindje krijgen kiezen we niet voor een abortus, de nekplooimeting is dus eigenlijk overbodig in dat geval.
Zou dat niet de ware reden zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 08:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn man heeft de thermostaat flink omhoog geschroefd want het wordt volgende week -15 en dan is 18-20 graden binnen wel erg fris (vind hij). Kortom de gehele dag en nacht staat de radiator te loeien en ik loop alleen nog maar in spaghetti topjes rond.
Dat zou zo maar kunnen natuurlijk. Ik ben de enige die het snikheet heeft thuis, mijn man en kinderen lopen in trui of vest rond.quote:
Bij ons is het juist het omgekeerdequote:Op woensdag 30 december 2009 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen natuurlijk. Ik ben de enige die het snikheet heeft thuis, mijn man en kinderen lopen in trui of vest rond.
succes!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:33 schreef Sidn3y het volgende:
Bloedverlies zojuist, we mogen gelijk weg naar het ziekenhuis (moeten wachten op de oppas). Dus jullie moeten geduld hebben...
Oehh spannend!! Zettemop meid.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:33 schreef Sidn3y het volgende:
Bloedverlies zojuist, we mogen gelijk weg naar het ziekenhuis (moeten wachten op de oppas). Dus jullie moeten geduld hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |