Stickers!quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef freecell het volgende:
Hier ook een sticker. Baby is ibngedaald (dat wist ik eigenlijk ook al na die indalingsweeën) bloeddruk was goed, lekker zo doorgaan.
En nu moet ik over 2 weken alweer
quote:
mijn psych gaf aan in de tijd dat ik citalopram slikte, dat als er sprake was van een zwangerschap, ik over moest gaan op prozac, omdat van de citalopram nog niet veel resultaten bekend waren van jaren na de zwangerschap (wat het met het kindje doet) en van prozac wel, en dat dat op zich prima was... hij zei ook dat het waarschijnlijk geen kwaad kon, maar voor de zekerheid...quote:Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef Cantare het volgende:
Bedankt voor het welkomstcomité en de felicitatieszo onwerkelijk dat ik ineens zelf mee kan posten in dit topic (ik lurkte al een tijdje
)
[..]
Citalopram (20 mg) en mirtazapine (15 mg), van beide de minimumdosering. Ik heb op de website gezien dat ze op zich doorgeslikt mogen worden, maar weet natuurlijk niet of het nog uitmaakt dat ik er 2 heb in plaats van 1. Verder staat er dat het niet aan te raden is mirtazapine met borstvoeding te combineren... en ik zou het toch wel heel jammer vinden als ik geen borstvoeding kon geven. Duurt nog fftjes, maar het betekent wel dat ik tijdens de zwangerschap al zou moeten stoppen.
Bij nummertje 1 ging het hier ook allemaal wat eerder inderdaad. De eerste daalt vaak in érgens tussen week 30 en de bevalling en de tweede wat later en vaak pas tijdens de bevalling.quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef sindell het volgende:
[..]
Stickers!
Maar kan dat al zo vroeg, dat de baby indaalt? En hoe voel je die weeen dan, als een soort kramp? Ik heb het idee dat het echt pas vlak voor de bevalling gebeurt, dus ik let er wel eens op, maar volgens mij daalt die van mij nog niet in hoor. Maar was jij met je 1e kindje ook niet wat eerder met alles?
Asy, toch veel plezier met je echo, ondanks dat je niet in je comfy kleding kan kruipen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef draculettetje het volgende:
Asyniur wat een heerlijke eigenwijze harry hebben jullie nu toch al! Wel leif van de echoscopiste.
Ben jezelf een beetje teleurgesteld of valt het mee?
en zelf vandaag 20 wk
Ja, heb het liefst zo lang mogelijk na de bevalling en ik voel me gewoon heel goed. Icm mijn nieuwe functie en de projecten die ik moet leiden was dit het handigst, maar ik merk dat ik nu toch uitkijk naar het verlof, precies wat sindell zegt eigenlijk (terwijl het lichamelijk nog prima gaat hoor, dus dat is geen probleem).quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:26 schreef freecell het volgende:
Happy: stop je pas met 36 weken?Dapperheid!
Ik durf al bijna IRL niet meer te zeggen dat ik blij ga zijn als de zwangerschap achter de rug isquote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Klinkt heel bekend flugeltje. Ik begin ook nu pas een beetje te genieten nu ik een buikje krijg en af en toe wat voel rommelen in m'n buik. Maar dan nog zou ik dat geen roze wolk kunnen noemen.
Ik heb mezelf in het begin ook heel erg ingehouden. Als je zolang bezig bent en zoveel pijn hebt gehad om zwanger te worden en te blijven dan is het heel normaal dat je jezelf nog in bescherming neemt. En misschien wel blijft nemen.
Wees gewoon lekker zwanger op de manier die het beste bij jou past en luister niet naar andere mensen die stuiteren over roze wolken enzo
En ik vind het zwanger zijn ook een noodzakelijk kwaadDacht dat ik de enige was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |