abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:05:12 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76169998
ff kijken, we missen NieuweUser en Davinia nog vanochtend. Doe eens melden!

Pfft, happy.. Kan mezelf voorstellen dat je het wel gehad hebt met werken. Ik zit ook te bedenken wat voor mij handig gaat zijn. Aangezien (als alles goed gaat) ik mijn verlof in de zomer heb kan ik er net zo goed mijn vakantie aan vastplakken. 6 weken eerder stoppen dus en dan vervolgens 12 weken na bevalling. Lijkt me wel een goeie optie. (als dat op het werk tenminste ook gaat lukken in de vakantieperiode)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76170000
Djenneke, ik sta perplex! Wellicht dat je mij niet eens meer herkend onder dit alter ego, maar ik zal je ook nog wel even feliciteren via hyves. Hebben we toch weer iets gemeen...

Hier gisteren naar de gyn geweest en die was tevreden. Donderdag hadden ze al een groeiecho gemaakt, waarbij de achterstand van 5 weken was ingelopen tot 2,5 week. Daardoor hoef ik nu nog maar 2x per week ctg met bloeddrukmeting en zijn ze gestopt met het lek prikken van mijn armen. Zo hou ik het nog wel 2 weken vol (ik verwacht niet dat ze me door laten lopen tot na 40weken).

Vandaag overigens 38+3 en geen last van vocht of andere vervelende kwaaltjes. Alleen af en toe een beetje menstruatie-achtig gevoel in de onderbuik.

Overigens ook gefeli en welkom voor Cantare.

Kan iemand trouwens in de op CalamityJane wijzigen in mijn nieuwe user? Ik blijf deze voorlopig gebruiken.
pi_76170385
Goedemorgen! Hier geen vuiltje krampje aan de lucht! Wel weer even wakker gelegen vannacht, maar ik begin eraan te wennen.

Asy, Harry is lekker eigenwijs zeg! Maar wat je zegt, het is sowieso leuk om een kijkje te nemen!

DeMajoor, fijn dat de controle bij de gyn goed was!

Succes bij de vk vandaag Happy!
pi_76170406
goede morgen!

Asyniur wat een heerlijke eigenwijze harry hebben jullie nu toch al! Wel leif van de echoscopiste.
Ben jezelf een beetje teleurgesteld of valt het mee?
Happy beterschap voor mark
en dames met vocht riep ik in het begin nog zo blij te zijn dat mn been juist afnam, is nu ook weer dikker aan het worden! nou ja, kan nog van beide of de combi te maken hebben, probeer me er maar niet al te druk over te maken, het is zo.
Demajoor, wat fijn dat de groeiachterstand toch wat ingelopen is!

en zelf vandaag 20 wk
pi_76170470
Een mijlpaal voor Draculettetje!
pi_76170500
Dat is een mooie mijlpaal draculettetje!!
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:34:10 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76170503
Shit, vergeet ik helemaal Asy

Het blijft een eigenwijsje. Ergens verdient ie natuurlijk wel kuddo's voor consequent zijn

En weer een mooie mijlpaal voor draculadinges
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:42:24 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76170671
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef draculettetje het volgende:
Asyniur wat een heerlijke eigenwijze harry hebben jullie nu toch al! Wel leif van de echoscopiste.
Ben jezelf een beetje teleurgesteld of valt het mee?

en zelf vandaag 20 wk
voor je mijlpaal!

Nee, wij zijn helemaal niet teleurgesteld. Wij vonden het super om even een kijkje te mogen nemen in mijn buik. We hebben wel enkele mooie plaatjes en verder laat Harry het inderdaad een verrassing zijn
Ik heb net de DVD even terug gekeken en ik zie wel soms mijn jongste neefje er in terug qua gezicht.

happy, beterschap voor marky! Ik wou net zeggen dat je strakjes nog maar even een beetje bij moest slapen, maar als je moet werken, gaat dat natuurljk niet! Succes vandaag meissie!

Nou LLM, ga eens puffen en duwen! Ik ben wel weer toe aan een verse baby hier...

DeMajoor, fijn dat de achterstand al grotendeels ingehaald is!
pi_76170697
Goedemorgen, ik heb heerlijk uitgeslapen. Zo fijn de kerstvakantie, hoef ik niet verplicht om half 7 op te staan om de jonge dame klaar te maken voor school. Oh en de baby zit hier nog lekker in de buik, helaas.

Asy wat jammer dat hij wederom niet op de foto wou maar wel erg fijn dat ze jullie minder liet betalen ook al zijn jullie reeds 3 keer geweest.

Draculletje ook al weer op de helft het gaat echt bizar snel, behalve die laatste weken. Die kruipen voor mijn gevoel voorbij.

Ik heb voor mijn dochter in oktober een kalander gemaakt van november tot januari en daar alles op ingevuld als Sint Maarten, aankomst Sint, Sinterklaas etc en dus ook kruisjes er op gezet op de dagen waarop haar jongste broertje mag komen. (week 38 t/m week 42). Staat ze vanmorgen naast me "mama er staat vandaag een kruisje op de kalender dat de baby mag komen, waarom wil hij niet komen vandaag? Komt hij morgen dan?" Zo lastig om daar antwoord op te geven want hij laat zich niet van te voren aankondigen

[ Bericht 0% gewijzigd door Faja-Lobi op 29-12-2009 10:44:58 ]
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:44:46 #85
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76170704
waar blijven de nieuwe baby's

Harry, wat een eigenwijsje!
Mijlpaal voor dracula!!

Hier heel raar gedroomd, kleine meid werd geboren op 18 december :S ? Mijn vriend was er niet en zat bij zijn ouders, toen ik hem belde dat zijn dochter geboren was wilde hij nog een uurtje bij zijn ouders blijven Inmiddels was de kleine mee genomen en ik was zó alleen en verdrietig. Werd helemaal emo wakker

Bah ik heb heel veel last van pijnlijke harde buiken en oefenweeën, blijven maar komen Woensdag naar de VK, dus even kijken hoe dat gaat..
Heb van de zwangerschap genoeg, wil mn meisje in mn armen en wel NU!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76170735
dank allemaal voor de fijne jompels!

Asy mooie instelling hoor! en stiekum toch wel wat mooie plaatjes!
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:57:18 #87
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76170959
Heb foto's van het kamertje van mn meisje gepost in het kinderkamer topic Ben er zo trots op! Het is nu helemaal af!!
pi_76170989
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:26 schreef freecell het volgende:
Happy: stop je pas met 36 weken? Dapperheid!
Ja, heb het liefst zo lang mogelijk na de bevalling en ik voel me gewoon heel goed. Icm mijn nieuwe functie en de projecten die ik moet leiden was dit het handigst, maar ik merk dat ik nu toch uitkijk naar het verlof, precies wat sindell zegt eigenlijk (terwijl het lichamelijk nog prima gaat hoor, dus dat is geen probleem).

VK was weer prima, bloeddruk goed, hartje weer gehoord, alleen wist ze niet 100% zeker of het hoofdje naar beneden ligt, maar ze dacht het wel. Als ze volgende keer (over 3 weken ) weer niet 100% zeker is, krijg ik nog een liggingsecho, maar dat zien we dan wel weer. Alles weer in orde gelukkig.

Asy, jammer dat Harry niet vol in beeld wilde, maar ik vond het zelf ook niet zo heel jammer. Het was gewoon erg leuk om 'm te zien.

Free en ymme, vervelend dat vocht. Hier nog niet echt last van, al zitten mijn ringen wel iets strakker maar ze gaan nog makkelijk af.

DeMajoor, dat zijn mooie berichten dat je kleintje de achterstand aan het inlopen is. Denk inderdaad niet dat ze je door laten lopen, maar inleiden hoeft misschien ook niet als het zo mooi doorgaat.

Draculetje, gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal

Nu maar eens aan het werk
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:50:48 #89
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76172087
meld.
alles zit nog binnen hierzo.

de batterij van mn foon is leeg, dus klees vanmiddag wel bij.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76172159
Nou, makkelijk gaat het nooit worden om dit berichtje te schrijven dus het moet maar. Wij hebben helaas geen hartje meer, bleek tijdens de echo. Onvoorstelbaar maar waar.

Wil iemand mij dus uit het lijstje halen?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:54:18 #91
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76172194
ahava, oh wat verschrikkelijk.. meisje toch.
in de haak.
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:55:36 #92
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_76172235
Ahava wat verschikkelijk nieuws ... heel veel sterkte meis
Be happy with the little things in life
pi_76172247
Ahava wat vreselijk... Veel sterkte met dit moeilijke nieuws
pi_76172400
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Klinkt heel bekend flugeltje. Ik begin ook nu pas een beetje te genieten nu ik een buikje krijg en af en toe wat voel rommelen in m'n buik. Maar dan nog zou ik dat geen roze wolk kunnen noemen.
Ik heb mezelf in het begin ook heel erg ingehouden. Als je zolang bezig bent en zoveel pijn hebt gehad om zwanger te worden en te blijven dan is het heel normaal dat je jezelf nog in bescherming neemt. En misschien wel blijft nemen.

Wees gewoon lekker zwanger op de manier die het beste bij jou past en luister niet naar andere mensen die stuiteren over roze wolken enzo

En ik vind het zwanger zijn ook een noodzakelijk kwaad Dacht dat ik de enige was
Ik durf al bijna IRL niet meer te zeggen dat ik blij ga zijn als de zwangerschap achter de rug is En dan heb ik eigenlijk geen lastige zwangerschap achter de rug (niet moeten overgeven, mijn lichaam is nog steeds niet veel veranderd enkel die giga-buik, geen bekken-of rugproblemen zoals zovelen hier, ...) maar ik vind het alleszins niet zo fijn als ik ooit had gedacht.
Ja, ik geniet van het geschop in mijn buik en dat geeft wel een apart gevoel, maar ik denk niet dat ik één van die mama's zal worden die mijn buik zal missen (ik blijf verschieten als mama's over mijn buik willen wrijven omdat ze hun eigen buik missen (en ondertussen is hun kind misschien al 7 jaar) ).
pi_76172410
Oh wat vreselijk Ahava.......!!!! Heel veel sterkte!!
pi_76172419
Ahava, wat een vreselijk verdrietig nieuws. Heel veel sterkte gewenst
pi_76172499
Ahava wat verschrikkelijk verdrietig. Ik heb er geen woorden voor.
Heel veel sterkte, hoe leeg die woorden ook klinken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:06:23 #98
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76172517
Ahava wat verdrietig!! Sterkte!!!
pi_76172555
En ik lees nu pas verder...
Ahava wat een vreselijk nieuws Heel veel sterkte en ik weet voor de rest even niet wat gezegd...
pi_76172615
Ahava, wat afschuwelijk! Sterkte meid, ook voor je man/vriend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')