Wel weer even wakker gelegen vannacht, maar ik begin eraan te wennen.
 Wel weer even wakker gelegen vannacht, maar ik begin eraan te wennen. Maar wat je zegt, het is sowieso leuk om een kijkje te nemen!
 Maar wat je zegt, het is sowieso leuk om een kijkje te nemen! 

riep ik in het begin nog zo blij te zijn dat mn been juist afnam, is nu ook weer dikker aan het worden! nou ja, kan nog van beide of de combi te maken hebben, probeer me er maar niet al te druk over te maken, het is zo.
 riep ik in het begin nog zo blij te zijn dat mn been juist afnam, is nu ook weer dikker aan het worden! nou ja, kan nog van beide of de combi te maken hebben, probeer me er maar niet al te druk over te maken, het is zo. 

quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef draculettetje het volgende:
Asyniur wat een heerlijke eigenwijze harry hebben jullie nu toch al! Wel leif van de echoscopiste.
Ben jezelf een beetje teleurgesteld of valt het mee?
en zelf vandaag 20 wk
 voor je mijlpaal!
 voor je mijlpaal! 
 Ik ben wel weer toe aan een verse baby hier...
  Ik ben wel weer toe aan een verse baby hier... 

het gaat echt bizar snel, behalve die laatste weken. Die kruipen voor mijn gevoel voorbij.
  het gaat echt bizar snel, behalve die laatste weken. Die kruipen voor mijn gevoel voorbij. 

Inmiddels was de kleine mee genomen en ik was zó alleen en verdrietig. Werd helemaal emo wakker
 Inmiddels was de kleine mee genomen en ik was zó alleen en verdrietig. Werd helemaal emo wakker 
 Woensdag naar de VK, dus even kijken hoe dat gaat..
 Woensdag naar de VK, dus even kijken hoe dat gaat..  

Ben er zo trots op! Het is nu helemaal af!!
 Ben er zo trots op! Het is nu helemaal af!!   

Ja, heb het liefst zo lang mogelijk na de bevalling en ik voel me gewoon heel goed. Icm mijn nieuwe functie en de projecten die ik moet leiden was dit het handigst, maar ik merk dat ik nu toch uitkijk naar het verlof, precies wat sindell zegt eigenlijk (terwijl het lichamelijk nog prima gaat hoor, dus dat is geen probleem).quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:26 schreef freecell het volgende:
Happy: stop je pas met 36 weken?Dapperheid!
 ) weer niet 100% zeker is, krijg ik nog een liggingsecho, maar dat zien we dan wel weer. Alles weer in orde gelukkig.
 ) weer niet 100% zeker is, krijg ik nog een liggingsecho, maar dat zien we dan wel weer. Alles weer in orde gelukkig. 

Ik durf al bijna IRL niet meer te zeggen dat ik blij ga zijn als de zwangerschap achter de rug isquote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef CrazyPrincess het volgende:
Klinkt heel bekend flugeltje. Ik begin ook nu pas een beetje te genieten nu ik een buikje krijg en af en toe wat voel rommelen in m'n buik. Maar dan nog zou ik dat geen roze wolk kunnen noemen.
Ik heb mezelf in het begin ook heel erg ingehouden. Als je zolang bezig bent en zoveel pijn hebt gehad om zwanger te worden en te blijven dan is het heel normaal dat je jezelf nog in bescherming neemt. En misschien wel blijft nemen.
Wees gewoon lekker zwanger op de manier die het beste bij jou past en luister niet naar andere mensen die stuiteren over roze wolken enzo
En ik vind het zwanger zijn ook een noodzakelijk kwaadDacht dat ik de enige was
 En dan heb ik eigenlijk geen lastige zwangerschap achter de rug (niet moeten overgeven, mijn lichaam is nog steeds niet veel veranderd enkel die giga-buik, geen bekken-of rugproblemen zoals zovelen hier, ...) maar ik vind het alleszins niet zo fijn als ik ooit had gedacht.
 En dan heb ik eigenlijk geen lastige zwangerschap achter de rug (niet moeten overgeven, mijn lichaam is nog steeds niet veel veranderd enkel die giga-buik, geen bekken-of rugproblemen zoals zovelen hier, ...) maar ik vind het alleszins niet zo fijn als ik ooit had gedacht.  

wat verschrikkelijk verdrietig. Ik heb er geen woorden voor.
 wat verschrikkelijk verdrietig. Ik heb er geen woorden voor. 

Heel veel sterkte
 Heel veel sterkte  en ik weet voor de rest even niet wat gezegd...
 en ik weet voor de rest even niet wat gezegd... 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |