quote:
Ja, heb het liefst zo lang mogelijk na de bevalling en ik voel me gewoon heel goed. Icm mijn nieuwe functie en de projecten die ik moet leiden was dit het handigst, maar ik merk dat ik nu toch uitkijk naar het verlof, precies wat sindell zegt eigenlijk (terwijl het lichamelijk nog prima gaat hoor, dus dat is geen probleem).
VK was weer prima, bloeddruk goed, hartje weer gehoord, alleen wist ze niet 100% zeker of het hoofdje naar beneden ligt, maar ze dacht het wel. Als ze volgende keer (over 3 weken

) weer niet 100% zeker is, krijg ik nog een liggingsecho, maar dat zien we dan wel weer. Alles weer in orde gelukkig.
Asy, jammer dat Harry niet vol in beeld wilde, maar ik vond het zelf ook niet zo heel jammer. Het was gewoon erg leuk om 'm te zien.
Free en ymme, vervelend dat vocht. Hier nog niet echt last van, al zitten mijn ringen wel iets strakker maar ze gaan nog makkelijk af.
DeMajoor, dat zijn mooie berichten dat je kleintje de achterstand aan het inlopen is. Denk inderdaad niet dat ze je door laten lopen, maar inleiden hoeft misschien ook niet als het zo mooi doorgaat.
Draculetje, gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal
Nu maar eens aan het werk