abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76187459

[ Bericht 100% gewijzigd door sombie op 29-12-2009 17:36:45 ]
pi_76187553
Lieve meiden, jullie zijn schatten dat je zo aan me denkt en met me meeleeft. Maar gebruik dit topic alsjeblieft waar het voor bedoeld is. Ik heb expres mijn berichtje later ook in het andere topic geplaatst (daar dacht ik eigenlijk te laat aan). Dus post lekker over alle kwaaltjes en pleziertjes die horen bij een zwangerschap.

Ik trek me voorlopig weer even terug en hoop, ooit, weer hier te kunnen posten vanaf een roze wolkje.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_76188794
Cantare: het herhaaldelijk testen herken ik ook hoor. Ik heb hier thuis twee keer getest en in het ziekenhuis hebben ze dan ook nog maar eens een bloedtest gedaan na mijn eerste positieve test. Ik ben al best trots op mezelf dat er hier nog een test ligt die ik niet heb gebruikt

De 32-weken echo was goed. De navelstreng lag wel wat in de weg om een mooi beeld van het gezichtje te krijgen, maar we hebben toch kunnen zien hoe hij met zijn mondje open lag op een bepaald moment. Hij zou nu ongeveer 1,8 kg wegen (zou rond het gemiddelde zijn) en wordt geschat op 3,4 kg bij geboorte. Laat ons hopen dat het om een ruime schatting gaat Of dat ik gewoon een paar weken te vroeg beval
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:18:30 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76188974
7 pond is toch gemiddeld leonieke? Fijn dat je je stickertje hebt trouwens

Ahava
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76189320
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:18 schreef flugeltje het volgende:
7 pond is toch gemiddeld leonieke? Fijn dat je je stickertje hebt trouwens

Ahava
Oh, maar voor zoiets ga ik echt héél graag onder het gemiddelde, hoor

Nu moeten de mensen gewoon echt nog ophouden met te vragen of het een tweeling is of om te zeggen dat het echt niet kan dat ik nog 8 weken zo moet rondlopen. Door die opmerkingen gaat een mens zich alleen nog maar dikker voelen
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:40:43 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76189703
Leonieke, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo overdreven bij jou. Als ik de foto's in het buikentopic zie zit je gewoon netjes op schema hoor, helemaal niks tweeling of al op het endje...

Mensen zeggen dat soort dingen vaak om maar iets te zeggen te hebben Nu je zwanger bent hoeven ze niet meer over het weer te koetjes/kalven
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76190104
pfff, iedereen heeft altijd wel een mening over je buik. de ene dag krijg je "ooh, wat een grote buik!! omg rfl!" en de andere dag zegt is er weer een verbaast dat je al zo ver bent. lekker niks van aantrekken
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:57:43 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76190382
ymme en Leonie zijn allebei goedgekeurd!

Ow en Leonie, het is wat simmu zegt: iedereen heeft wel een mening over je buik. Niks van aantrekken hoor!
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:00:04 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76190498
Ahava heel veel sterkte meid! Wat een naar nieuws. En wat klote om zo het jaar uit te gaan. Ik hoop dat 2010 toch het jaar wordt waarin je mama wordt endat je heel snel weer terug zwanger mag zijn.
xxx
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:00:40 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76190521
Ymme, bofkont alweer een echo!

Leonieke, niets van aantrekken hoor, die mensen zeggen maar wat omdat ze niet beter weten écht.
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:02:54 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76190601
En is er al Sidney nieuws? Ze heeft zich vandaag niet gemeld zie ik.
pi_76190852
Nog meer stickers, goed zeg.

En inderdaad die buik het boeit mij echt niet wat mensen erover zeggen verder, maar het valt me wel op dat de een zegt: ben je al zover? Nou je buik is niet zo groot anders!!
En de ander vindt het al een behoorlijke buik.
Tsja boeieh

Meestal maak ik gewoon een opmerking over dat de baby het zo goed doet, dan is het snel klaar met het gesprek
pi_76190899
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef amaranta het volgende:
En is er al Sidney nieuws? Ze heeft zich vandaag niet gemeld zie ik.

Ze heeft rond 13.00 uur nog gepost. Maar in de tussentijd kan er vanalles gebeuren natuurlijk!

En ik las weer wat stickertjes, Ymme en Leonieke! Fijn!

Edit: Ik vergeet Lenaatje! Gefeliciteerd met de goede echo!
pi_76192406
Ahava

Dikke kus voor jou! En ik wil je hier wel snel terugzien hoor!

Tijdens mijn eerste zwangerschap had iedereen een mening over het formaat an mijn buik en nu helemaal niemand. Das ook maf!
pi_76192780
Ahava, wat erg!
Heel veel sterkte de komende tijd!
pi_76192956
Zo en even de leuke berichten even apart plaatsen
Vanochtend weer bij de verloskundige geweest. En weer helemaal goedgekeurd
Bloeddruk was 110/70 (wat laag is voor mijn doen hehe).
Mijn bloeduitslagen waren goed, hb van 8.6 dus das fijn. Geen enge ziektes Wel in week 30 bloedprikken enzo ivm dat ik o- heb, maar goed das ook geen verrassing.
En ik heb nu al een voorbeeldig kind. Hij lag er helemaal klaar voor om beluisterd te worden hehe. Ze hoefde weinig moeite te doen om het hartje te horen. En ook die was mooi regelmatig en snel, en je kon mijn eigen hartslag er doorheen horen. Was ook apart is om te horen haha.
Oh ja en mijn baarmoeder werd al een mooi bolletje, zoals ze zei. Alleen zie je er nog niets van
Dus al met al goed nieuws haha. Toch fijn!
(wat een verhaal zeg haha)
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:04:55 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76193261
Jaaaa, Sonnetje ook goedgekeurd!
En gelukkig heb jij wel een brave beeb
pi_76193469
Ik ben vanmiddag even met mijn dochter wat gaan shoppen. Even bij de uitverkoop kijken maar jemig een uurtje slenteren en ik heb zo'n mega pijn in mijn rechter bekkenhelft en mijn humeur is naar een zwaar dieptepunt gezakt. En ik heb niet eens wat leuks voor de baby gekocht.

Hebben de andere LLM ook al vrienden en familie die al vroeg beginnen met bellen met de vraag "of er al nieuws is"? Mijn vriendin is de eerste hoor. Ik ben 38 weken zwanger, als dat kind nog 4 weken blijft zitten zal haar telefoonrekening flink hoog zijn. En dan nog zo iets, als of ik het haar niet zou laten weten als hij geboren is.

Leonieke fijn dat alles in orde was met de echo. Toch leuk nog even kindje gluren he. Zeker als ze al wat spekkies hebben gekweekt.

Sonnetje ook weer goed gekeurd

Cantare, gewoon maar alvast bellen met de verloskundige hoor. Ik heb gelijk de week dat ik het wist gebeld. en dat was rond de 6 weken zwangerschap. Ik kreeg toen ook een bloeding en kon omdat ik al gebeld had eerder een echo krijgen dan met 12 weken om te kijken of ik nog wel zwanger was. Meestal is de intake zo rond de 8e week en dan heb je nog genoeg tijd om na te denken over combinatie testen, nekplooi metingen, etc wat er allemaal bij komt kijken.

Zo en nu ga ik met mijn nieuwe boek mijn bed in en hopelijk daarna lekker slapen.
pi_76194021
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:04 schreef Asyniur het volgende:
Jaaaa, Sonnetje ook goedgekeurd!
En gelukkig heb jij wel een brave beeb
ja, ik zei al hopelijk blijft ie zo haha.
helemaal na t lezen van jouw echoverhalen denk ik nog meer zo haha
pi_76194450
Faja, mensen denken er echt niet bij na als ze dit vragen. Maar ze leven met je mee in ieder geval

Ik hoop dat het mij niet te veel gaat gebeuren, ik ben zelf al zo ongeduldig

Eerste babywasje zit in de wasmachine nu
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:11:54 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76196164
leo, fijn, goedgekeurd!
enneh, gewicht zegt niks over de uiteindelijke staat van je onderkant na de geboorte. s_oepstengel had een totaalruptuur met een kind van 2700g. het gaat om de ligging van het hoofdje of je scheurt en hoeveel.
doe mij maar een baby met wat spek erop!

faja, mn vader belt dagelijks, en ik had vandaag mn eerste sms'je binnen. jeuj, mijlpaal

op het kdv hebben ze eli gevraagd of de baby al thuis was, en het arme kind snapt dat dus niet. hij weet dat de baby verstopt is, maar verder gaat het nog niet... donderdag maar ff instrueren dat ze niks zeggen over de baby tot ze er echt is...
hij ligt nu overstuur en met een hoofd vol gedachtes in zn bedje te jammeren... zo zielig... (PR is wel bij hem, hoor)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76196505
En davinia bedankt voor de opbeurende woorden haha.
bevallingen daar denk ik nog niet aan, das nog zoooooo ver weg haha.

Sneu zeg voor Eli, lastig lijkt me dat ook voor jullie
pi_76197041
Arme kleine Eli, dat kan hij toch ook nog helemaal niet begrijpen?

En gewicht zegt inderdaad niet zoveel. Mijn moeder heeft 7 kinderen en de meesten tussen de 8 en 9 pond. Ik was krap 7 pond en de lastigste bevalling
pi_76197346
achgos, die Eli...

Dames en baby's die goedgekeurd zijn

Ik heb nog een test gedaan (positief) en daarna met bonkend hart de verloskundige gebeld... en toen kreeg ik de Voicemail waarop stond dat ik morgen om half 1 kan bellen voor een afspraak.

Wie bepaalt trouwens wanneer je je eerste echo krijgt? Ik lees wel eens van mensen die met 8 weken al aan de beurt zijn, maar ook wel eens pas bij 13 weken.
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:42:20 #175
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76197434
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:40 schreef Cantare het volgende:
achgos, die Eli...

Dames en baby's die goedgekeurd zijn

Ik heb nog een test gedaan (positief) en daarna met bonkend hart de verloskundige gebeld... en toen kreeg ik de Voicemail waarop stond dat ik morgen om half 1 kan bellen voor een afspraak.

Wie bepaalt trouwens wanneer je je eerste echo krijgt? Ik lees wel eens van mensen die met 8 weken al aan de beurt zijn, maar ook wel eens pas bij 13 weken.
planning en of je de mogelijkheid wil om een combinatietest te doen. das met 12 weken, dus als je tot 13 wk wacht met de termijnecho, gaat dat nogal moeilijk

en je hebt natuurlijk de kans dat je verder bent dan je denkt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')