abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:29:25 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76175523
Ahava, ik lees je berichtje en ik krijg gewoon kippenvel...
Meisje toch, het is niet eerlijk....
Heel veel sterkte komende tijd voor jou en je vriend/man!
Dikke
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:36:37 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76175802
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, wat een eigenwijze Harry, zeg! Het is wel helemaal zeker een jongetje?

Dat kostte ook eerst wat moeite want hij hield steeds zijn voeten er gekruisd voor maar we hebben dat duidelijk op de foto, zowel in 2D als in 3D
en ze kende ook de echoscopiste uit het ziekenhuis die ons bij de 20-weken echo heeft gedaan en ze zei dat als zij zei dat het een jongetje werd, je daar wel van uit kon gaan
Gewoon een heerlijk eigenwijs, eigenzinnig jongetje!
Helemaal van ons, om te houden en om van te houden...

Ik word ook zo verdrietig van zo'n uitslag als die Ahava heeft. Vreselijk gewoon... Hoever was Ahava ook alweer?
pi_76176111
och Ahava, wat naar wat een enorme klap lijkt me dat. Veel sterkte
pi_76176624
Jeetje Ahava wat verschrikkelijk verdrietig. Heel veel sterkte
pi_76176727
Ahava wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met het verwerken
pi_76176758
Ik ga me eens klaarmaken voor de 32-weken echo. Eens zien hoe ons varkentje erbij ligt en met ingehouden adem luisteren naar de schatting van het geboortegewicht die ze zullen maken.
pi_76176862
Ik moet eigenlijk de verloskundige bellen maar zit er zo tegenaan te hikken. Zo van: het kán niet dat ik dat moet doen, ik kán niet zwanger zijn. En als ik bel dan zal je net zien dat het misgaat. Of stel je voor dat ik daar kom en ze zeggen: maar meisje, je bent helemaal niet zwanger, hoor!

Nu begin ik te snappen waarom sommige dames er in het begin wel 851 testen doorheen jassen.
pi_76177481
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Cantare het volgende:
Ik moet eigenlijk de verloskundige bellen maar zit er zo tegenaan te hikken. Zo van: het kán niet dat ik dat moet doen, ik kán niet zwanger zijn. En als ik bel dan zal je net zien dat het misgaat. Of stel je voor dat ik daar kom en ze zeggen: maar meisje, je bent helemaal niet zwanger, hoor!

Nu begin ik te snappen waarom sommige dames er in het begin wel 851 testen doorheen jassen.
Ik testte een week lang bijna iedere dag
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_76177845
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik word ook zo verdrietig van zo'n uitslag als die Ahava heeft. Vreselijk gewoon... Hoever was Ahava ook alweer?
volgens mij 11 weken...
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:22:29 #135
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76177880
quote:

je hoeft toch pas met week 8 of zo de intake te hebben?
en je bent echt niet de enige die verwacht uitgelachen te worden door de vlos ihkv "wat doe je hier? je bent helemaal niet zwanger!" en weet je? dat is nou nog nooit geburd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76177974
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef DaviniaHR het volgende:
je hoeft toch pas met week 8 of zo de intake te hebben?
Ow, ik had gelezen dat je in week 6 al moet bellen voor een afspraak, die je dan een paar weken later hebt.
quote:
en je bent echt niet de enige die verwacht uitgelachen te worden door de vlos ihkv "wat doe je hier? je bent helemaal niet zwanger!" en weet je? dat is nou nog nooit geburd!
Heheheh, ik dacht al dat ik niet de enige was toch fijn te horen.
pi_76178047
quote:

Dat is heel normaal

Ik heb ook 3 testen gedaan en nog was ik weer blij toen MvM ook nog eens een positieve test tevoorschjin toverde. En soms vind ik het nog onwerkelijk dat er een echt mensje in zit, die er straks uit gaat komen. Totdat ze me in mijn ribben prikt en mijn buik laat hobbelen natuurlijk

Dus bel maar gewoon
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:27:27 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76178094
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ow, ik had gelezen dat je in week 6 al moet bellen voor een afspraak, die je dan een paar weken later hebt.
[..]

Heheheh, ik dacht al dat ik niet de enige was toch fijn te horen.
dat is dan idd in week 6 bellen, want een intake is een dubbele afspraak, en daar moet je wel een gaatje voor hebben.
en dan wordt ook een afspraak gemaakt voor de termijnecho, en dan heb je nog tijd om een evt. nekplooimeting / combi-test te regelen.

oftewel, bellen jij!
pi_76178683
Cantare, herkenbaar hoor! Hier duurde het ook een poosje voordaat we het geloofde en gingen bellen!
Vanmorgen echo gehad!! En er was een kloppend hartje te zien, zooow opgelucht! Omdat ik niet weet wanneer ik voor het laatst ongesteld was moeten we donderdag nog een keer voor een uitgebreidere echo. Nu dacht ze 10,5 week en dan ben ik uitgerekend op 25 juli! Wil een modje mij en Tazz in het lijstje zetten?
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:53:01 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76179161
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef mijsje het volgende:
volgens mij 11 weken...
ik vind het echt zo erg voor haar... Ik denk er al aan vanaf dat ik het weet...

Cantare, ik heb 2 dagen na de positieve test gebeld met de vroedvrouw. Ik mocht 2 weken later komen, dat was toen ik 6 weken zwanger was ofzo. En vanaf die dag elke 3 weken. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Je moet er alleen rekening mee houden dat als je een nekplooimeting wil doen, dat je je dan ruim op tijd ergens meldt want je moet een verwijzing hebben en dan moet er nog plek zijn voor een echo etc.

Lenaatje, watfijn! Een kloppend hartje!
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:08:29 #141
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_76179781
Ahava wat een verdrietig nieuws
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:14:32 #142
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_76179987
Ahava, wat ontzettig verdrietig nieuws...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_76179999
Ik heb ook direct na de test gebeld en een afspraak gemaakt. Morgenavond ga ik voor de intake! Dan ben ik 8 weken en een dag.

Lenaatje wat fijn!! En wat lekker dat je nog voor een extra echo mag!
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:21:54 #144
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_76180279
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef Lenaatje het volgende:
.. ben ik uitgerekend op 25 juli! Wil een modje mij en Tazz in het lijstje zetten?
Met ticker:
http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Tazz-Lena&year=2010&month=7&day=25&babycount=1
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_76184432
Ik had ook niet echt veel haast met het bellen van de vk, uiteindelijk heb ik het gedaan op aanvraag van mijn liefje toen we het een week wisten. We gingen de volgende dag op huwelijksreis voor 3 weken en daarna moesten we dus gelijk op afspraak komen. Ik vond het wel spannend om te bellen...
Totdat ze 5 minuten lang ging vertellen wat ik allemaal moest laten om me vervolgens een fijne huwelijksreis te wensen.

Ik heb overigens maar 2 testen gedaan en als ik niet onterecht had gedacht dat de eerste negatief was (kunstlicht en een test met een lila streepje), had ik er maar 1 gedaan, denk ik. Ik vond het niet ongesteld worden duidelijk genoeg (maar ik ben dan ook altijd stipt op tijd).

Ahava... sterkte.
pi_76184943
Ahava... ik ben er stil van... m'n mond valt open... wat een verdriet... wat oneerlijk...
Heeeeeeel veel sterkte meid. Ik weet niet wat ik anders moet zeggen
pi_76186609
Hier een stickertje hoor

Beeb ligt al ver ingedaald, nog niet helemaal, maar ligt al goed diep
Hartslag is mooi. Hebben weer even snel kunnen spieken omdat vroeg hoe het nu eigenlijk precies lag. (deed ie extra, omdat er dan weer ff snel via echo gekeken wordt).
Bloeddruk goed, volgende keer wel urine meenemen was ik vergeten. En de vk wilde mij alweer bloed laten prikken.. Terwijl ik 2 weken geleden dit ook al gedaan had. Maar bij de apotheek waar ik geprikt had, hebben ze dus niets door gestuurd ofzo.

Naja, nu is eten aan het koken, en ga ik zo plat liggen....
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:26:37 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76187154
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ahava... ik ben er stil van... m'n mond valt open... wat een verdriet... wat oneerlijk...
Heeeeeeel veel sterkte meid. Ik weet niet wat ik anders moet zeggen
dat dus...
het laat me ook niet echt los. zó oneerlijk!

en om dan vrolijk verder te posten over maagzuur en zo, is dan weer ongepast, ergens, vind ik dan.
maar aan de andere kant, daar is ook het andere topic voor. dubbel zo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 december 2009 @ 17:32:06 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76187371
Ahava weinig woorden, veel gevoel, wat ontzettend oneerlijk.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:33:51 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76187438
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

dat dus...
het laat me ook niet echt los. zó oneerlijk!

en om dan vrolijk verder te posten over maagzuur en zo, is dan weer ongepast, ergens, vind ik dan.
maar aan de andere kant, daar is ook het andere topic voor. dubbel zo.
Ik snap wel wat je hiermee bedoeld, maar het is wel het leven eigenlijk.... Voor degene die het betreft staat alles even stil, voor alle anderen gaat het leven gewoon verder. Al vind ik wel dat er ook weer niet té makkelijk overheen gestapt moet worden. Je merkt sowieso dat heel veel mensen dat wel aanvoelen en andere nieuwtjes gewoon even in een nieuwe post doen ofzo

Het blijft gewoon een klote-situatie dit soort dingen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')