quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Asy, wat een eigenwijze Harry, zeg! Het is wel helemaal zeker een jongetje?
Ik testte een week lang bijna iedere dagquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Cantare het volgende:
Ik moet eigenlijk de verloskundige bellen maar zit er zo tegenaan te hikken. Zo van: het kán niet dat ik dat moet doen, ik kán niet zwanger zijn. En als ik bel dan zal je net zien dat het misgaat. Of stel je voor dat ik daar kom en ze zeggen: maar meisje, je bent helemaal niet zwanger, hoor!![]()
Nu begin ik te snappen waarom sommige dames er in het begin wel 851 testen doorheen jassen.
volgens mij 11 weken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:36 schreef Asyniur het volgende:
Ik word ook zo verdrietig van zo'n uitslag als die Ahava heeft. Vreselijk gewoon... Hoever was Ahava ook alweer?
je hoeft toch pas met week 8 of zo de intake te hebben?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Cantare het volgende:
Ik moet eigenlijk de verloskundige bellen maar zit er zo tegenaan te hikken. Zo van: het kán niet dat ik dat moet doen, ik kán niet zwanger zijn. En als ik bel dan zal je net zien dat het misgaat. Of stel je voor dat ik daar kom en ze zeggen: maar meisje, je bent helemaal niet zwanger, hoor!![]()
Nu begin ik te snappen waarom sommige dames er in het begin wel 851 testen doorheen jassen.
Ow, ik had gelezen dat je in week 6 al moet bellen voor een afspraak, die je dan een paar weken later hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef DaviniaHR het volgende:
je hoeft toch pas met week 8 of zo de intake te hebben?
Heheheh, ik dacht al dat ik niet de enige wasquote:en je bent echt niet de enige die verwacht uitgelachen te worden door de vlos ihkv "wat doe je hier? je bent helemaal niet zwanger!" en weet je? dat is nou nog nooit geburd!
Dat is heel normaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Cantare het volgende:
dat is dan idd in week 6 bellen, want een intake is een dubbele afspraak, en daar moet je wel een gaatje voor hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ow, ik had gelezen dat je in week 6 al moet bellen voor een afspraak, die je dan een paar weken later hebt.
[..]
Heheheh, ik dacht al dat ik niet de enige wastoch fijn te horen.
quote:
Met ticker:quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef Lenaatje het volgende:
.. ben ik uitgerekend op 25 juli! Wil een modje mij en Tazz in het lijstje zetten?
dat dus...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ahava... ik ben er stil van... m'n mond valt open... wat een verdriet... wat oneerlijk...
Heeeeeeel veel sterkte meid. Ik weet niet wat ik anders moet zeggen
Ik snap wel wat je hiermee bedoeld, maar het is wel het leven eigenlijk.... Voor degene die het betreft staat alles even stil, voor alle anderen gaat het leven gewoon verder. Al vind ik wel dat er ook weer niet té makkelijk overheen gestapt moet worden. Je merkt sowieso dat heel veel mensen dat wel aanvoelen en andere nieuwtjes gewoon even in een nieuwe post doen ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat dus...
het laat me ook niet echt los. zó oneerlijk!
en om dan vrolijk verder te posten over maagzuur en zo, is dan weer ongepast, ergens, vind ik dan.
maar aan de andere kant, daar is ook het andere topic voor. dubbel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |