Nou, mijn zus waar ik normaal amper contact mee heb belt om de haverklap of stuurt sms-jes. Gisteren waren wij het grootste gedeelte van de dag weg (ballorig en 's middags naar meubelwinkel een nieuwe eettafel kopen), krijgen we weer een sms of alles nog goed gaat (op m'n vriends telefoon). Op dat moment ging het helemaal niet goed, want peuter had net perongeluk in d'r broek gepoept, maar dat bedoelde ze natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hebben de andere LLM ook al vrienden en familie die al vroeg beginnen met bellen met de vraag "of er al nieuws is"? Mijn vriendin is de eerste hoor. Ik ben 38 weken zwanger, als dat kind nog 4 weken blijft zitten zal haar telefoonrekening flink hoog zijn. En dan nog zo iets, als of ik het haar niet zou laten weten als hij geboren is.
nope.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Cantare het volgende:
Wij willen de combinatietest wel laten doenvalt die samen met de eerste echo of juist niet?
Haha, nou al beter dan de mijne hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef DaviniaHR het volgende:
maar laat de vlos het hele verhaal maar houden(mijn verweekte hersenen zijn niet zo'n goede bron van informatie)
Voor ons is een abortus ook geen optie. Maar we vinden het wel fijn om te weten of we erop moeten rekenen dat er (mogelijk) iets is met ons kindje. Mocht dat zo zijn, dan hebben we de tijd eraan te wennen en voorkomt het hopelijk wat schrik en onzekerheid na de geboorte. Vandaar dat we toch de combinatietest laten doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef flugeltje het volgende:
mezelf alleen oprecht af of ik het wel wil. Martijn en ik hebben het erover gehad en als er uit zou komen dat we een downkindje krijgen kiezen we niet voor een abortus, de nekplooimeting is dus eigenlijk overbodig in dat geval.
Zou dat niet de ware reden zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 08:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn man heeft de thermostaat flink omhoog geschroefd want het wordt volgende week -15 en dan is 18-20 graden binnen wel erg fris (vind hij). Kortom de gehele dag en nacht staat de radiator te loeien en ik loop alleen nog maar in spaghetti topjes rond.
Dat zou zo maar kunnen natuurlijk. Ik ben de enige die het snikheet heeft thuis, mijn man en kinderen lopen in trui of vest rond.quote:
Bij ons is het juist het omgekeerdequote:Op woensdag 30 december 2009 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen natuurlijk. Ik ben de enige die het snikheet heeft thuis, mijn man en kinderen lopen in trui of vest rond.
succes!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:33 schreef Sidn3y het volgende:
Bloedverlies zojuist, we mogen gelijk weg naar het ziekenhuis (moeten wachten op de oppas). Dus jullie moeten geduld hebben...
Oehh spannend!! Zettemop meid.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:33 schreef Sidn3y het volgende:
Bloedverlies zojuist, we mogen gelijk weg naar het ziekenhuis (moeten wachten op de oppas). Dus jullie moeten geduld hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |