Het overlijden van Rik van der Linden heeft de plaat niet doen stijgenquote:Op maandag 28 december 2009 02:09 schreef leukvoorlater het volgende:
Mooi nummer
Welterustenquote:
Mijn bioritme begint met me te fucken. Ik glijd steeds van doodop naar klaarwakker.quote:Op maandag 28 december 2009 02:32 schreef FritsFlits het volgende:
Topics gaan snel als ik er niet ben
Gisteren etentje gehad, vandaag EftelingHeb gelukkig een mp3-speler mee
Relaxtquote:
peaceman had een grap over Mick Hucknall: hij was dom en hij was roodharig.quote:Op maandag 28 december 2009 03:10 schreef lubje25 het volgende:
simply frans hoeft van mij niet maar de rest is ok met uitzonderingen daar gelaten die goed zijn
Ik heb het niet nagekeken, weet niet of ie er in staat maar het origineel van Herald Melvin is echt veel mooierquote:Op maandag 28 december 2009 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
peaceman had een grap over Mick Hucknall: hij was dom en hij was roodharig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Zit je toevallig aan de wijn?quote:
bierquote:
Ook de Top2000 kent geen Herald Melvin, helaas.quote:Op maandag 28 december 2009 03:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb het niet nagekeken, weet niet of ie er in staat maar het origineel van Herald Melvin is echt veel mooier
Was er al bang voor.quote:Op maandag 28 december 2009 03:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook de Top2000 kent geen Herald Melvin, helaas.
Ik nog steeds. Wordt tijd dat ik maar eens m'n bedje ga opzoeken . . .quote:Op maandag 28 december 2009 04:12 schreef lubje25 het volgende:
niemand meer de top 2000 aan t luisteren?![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 04:12 schreef lubje25 het volgende:
niemand meer de top 2000 aan t luisteren?![]()
Laatste 3 keer dat ik probeerde die lijst te downloaden liep mijn pc vast. Dus ik doe het ff niet.![]()
Anders had ik wel ff de nummers voor de volgende 50 minuten gepost.
Vrouwen?quote:Op maandag 28 december 2009 06:23 schreef female81 het volgende:
Enrique Iglesias - Hero...
Wat voor mensen stemmen hierop?![]()
![]()
Ik zit ook alleen, tenzij ik de katten mee mag tellenquote:Op maandag 28 december 2009 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook ik zit helemaal alleen. Er zitten nog 2 mensen aan het begin van de gang en ik aan het einde.
-5quote:Op maandag 28 december 2009 08:41 schreef D. het volgende:
hoe hoog zou het IQ zijn van iemand die Per Spoor in zijn top 15 zet?
Ik denk dat het minimaal 75 moet zijn omdat ze anders het lijstje niet in hadden kunnen vullenquote:
Daar hebben mensen op gestemdquote:Op maandag 28 december 2009 08:55 schreef Djeez het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen wat Kane in de Top2000 doet?
Dit jaar naar de War Of The Worlds uitvoering met/door Jeff Wayne in de HMH geweest.quote:Op maandag 28 december 2009 08:55 schreef D. het volgende:
1374 1080 Jeff Wayne & Justin Hayward : Forever autumn
Ow ja...quote:Op maandag 28 december 2009 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het minimaal 75 moet zijn omdat ze anders het lijstje niet in hadden kunnen vullen
Volgens mij kun je met 50 niet eens lezenquote:Op maandag 28 december 2009 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja...alhoewel met 50 kun je volgens mij ook wel het lijstje invullen hoor.
Ah jawel joh..quote:Op maandag 28 december 2009 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met 50 niet eens lezen
Ok, mogelijk welquote:
Je hebt het opgezochtquote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, mogelijk wel
Zwakbegaafd: IQ 70/75
Lichte verstandelijke handicap: IQ 50/55
Matige verstandelijke handicap: IQ 35/40
Ernstige verstandelijke handicap: IQ 20/25
Diepe verstandelijke handicap: IQ lager dan 20
Wil niet zomaar iemand beledigen he. Want dadelijk krijg je hier reacties van mensen die een IQ van 50 hebben dat ze 'Aech wel' kunnen lezenquote:
Dat is waar... maar ik denk dat weinig mensen weten wat hun IQ is. Dat is niet iets wat je dagelijks, wekelijks of maandelijks test. Tenminste ik niet...quote:Op maandag 28 december 2009 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
Wil niet zomaar iemand beledigen he. Want dadelijk krijg je hier reacties van mensen die een IQ van 50 hebben dat ze 'Aech wel' kunnen lezen
Ik post me de rambam, maar er wordt hier alleen maar over het IQ-niveau gesproken...quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Is iedereen aan het werk op het werk ofzo?
quote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Mijn IQ is weleens getestquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik denk dat weinig mensen weten wat hun IQ is. Dat is niet iets wat je dagelijks, wekelijks of maandelijks test. Tenminste ik niet...
Pff toch nog een aantal dingen in mn mail waar ik mee aan de slag moet vandaag.En ik dacht nog wel een rustige dag te krijgen.
Sorry, ik had je rambam's gemistquote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik post me de rambam, maar er wordt hier alleen maar over het IQ-niveau gesproken...
Deeplinken naar https gaat niet...quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hoorde vast ook een kast te staan
Welkom terug...quote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef djenneke het volgende:
Ik vind de kast stom.
Oh, hoi allemaal, mijn eerste postje van deze top 2000 editie...
Maar ik zie al wel dat jullie me niet gemist hebben
Djenneke, eindelijkquote:Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef djenneke het volgende:
Ik vind de kast stom.
Wellesquote:Oh, hoi allemaal, mijn eerste postje van deze top 2000 editie...
Maar ik zie al wel dat jullie me niet gemist hebben
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik post me de rambam, maar er wordt hier alleen maar over het IQ-niveau gesproken...
Als ik zo'n grote neus had zou ik ook gewoon aan de burqa gaanquote:
Wij ook niet. Tenminste, de meeste nietquote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef djenneke het volgende:
[..]Maar ik ga niet weer posten tot 4 en 5 uur 's nachts hoor
Dank jequote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
De Kast was stom...![]()
Hey Djenneke![]()
Wij hadden je ook gemist hoor....
quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als ik zo'n grote neus had zou ik ook gewoon aan de burqa gaan
Ja, kersttijd is de drukste tijd hieroquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Zit je ook in het notariaat?quote:Op maandag 28 december 2009 09:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, kersttijd is de drukste tijd hiero
Ik heb het gewoon drukquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Nou, vooruit dan maarquote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef djenneke het volgende:
Ik ben er net, maar ga toch meteen weer even weg. Tot laters!
ja, maar... dat kan toch eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef djenneke het volgende:
Ik ben er net, maar ga toch meteen weer even weg. Tot laters!
De jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 28 december 2009 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja, maar... dat kan toch eigenlijk niet.
Ik wilde wel eerder wakker worden, maar Lennon wilde niet.quote:
12 uur extra... ja dus!quote:
Ze hebben nota bene als argument voor die 12 uur gezegd dat dat te maken had met dat de nieuwe nummers gemiddeld langer zijn.... nou dan verwacht ik wel dat ze alles helemaal draaien, maar het lijkt erop dat ze nu alleen maar meer willen lullen. Echt slecht!quote:
Ik heb wel de indruk dat ze over het algemeen minder nummers afkappenquote:Op maandag 28 december 2009 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben nota bene als argument voor die 12 uur gezegd dat dat te maken had met dat de nieuwe nummers gemiddeld langer zijn.... nou dan verwacht ik wel dat ze alles helemaal draaien, maar het lijkt erop dat ze nu alleen maar meer willen lullen. Echt slecht!
Relax!! Rustig aan.....quote:Op maandag 28 december 2009 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze hebben nota bene als argument voor die 12 uur gezegd dat dat te maken had met dat de nieuwe nummers gemiddeld langer zijn.... nou dan verwacht ik wel dat ze alles helemaal draaien, maar het lijkt erop dat ze nu alleen maar meer willen lullen. Echt slecht!
Nee op LP, met schetsenboek.quote:
Maar ze lullen nog meer dan anders.quote:Op maandag 28 december 2009 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat ze over het algemeen minder nummers afkappen
Ow ja, ik weet het ook niet meer. We hebben zoveel.quote:
Ich bin wie du...quote:Op maandag 28 december 2009 10:36 schreef brother52 het volgende:
Ga ik eens geheel tegen mijn traditie in meeluisteren, kom ik er gelijk bij dit nummer in
Vond het wel mee vallen, of het valt me minder op, maar hoor weinig droogneuk-anekdotesquote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ze lullen nog meer dan anders.
Gisterenavond vond ik het wel wat meer dan overdagquote:Op maandag 28 december 2009 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Vond het wel mee vallen, of het valt me minder op, maar hoor weinig droogneuk-anekdotes
quote:Op maandag 28 december 2009 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zitten hier ook mee te zingen
Hey B52Kerstdagen overleefd?
Ik ben weer 2e geworden...quote:Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wie heeft bij jullie dit jaar het toernooi gewonnen?
Yeps.... zij is ook gek op muziek, dat scheelt.quote:
Als je volgend jaar weer 2e wordt, ga ik je voortaan Joop noemen.quote:
Hey daar is de sound of the screaming dayquote:
Begin dit jaar nog akoestisch gezien maar dit is veel mooier.quote:Op maandag 28 december 2009 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toen nog met een 's' op het eind...
That's my girl!quote:Op maandag 28 december 2009 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een verschrikkelijk nummer van Jan Smit.![]()
Dies naar boven...quote:
Spelen? Tv kijken? Wel sneu voor hem dat het vanmiddag niet doorgaat. Is hij daar nog verdrietig om?quote:
Het is niet Peter Criss, maar z'n opvolger Eric Singer...quote:Op maandag 28 december 2009 11:29 schreef cafca het volgende:
peter Chris was ook een singer in een rock and roll band? Of is ie weggevlogen?
quote:In 1991, Eric Singer became the drummer for Kiss after the death of Eric Carr. Singer, who had performed with Paul Stanley on his club tour along with Bob Kulick two years earlier, was hired and debuted with the band on the album Revenge, on which he was originally slated to fill in on some tracks while Eric Carr recuperated.[1] Singer played on Carnival of Souls: The Final Sessions and toured with Kiss until 1996, when the band reunited with original drummer Peter Criss and guitarist Ace Frehley for the Alive/Worldwide Tour.
After five relatively quiet years, during which Singer toured with Queen guitarist Brian May, Singer was asked to rejoin Kiss in 2001 after Criss' departure shortly before the Australian and Japanese leg of Kiss' Farewell tour. Singer debuted in full "Catman" make-up and costume for the first time on the tour, causing some animosity because the "Catman" character had previously been solely portrayed by Criss, including during many of the band's successful years; even when Eric Carr replaced Criss, Carr did not don the makeup (he portrayed the "Fox" until Kiss dispensed with the makeup in 1983[2]). Singer was replaced again by Criss in 2003 but returned to the band by the end of the year after Gene Simmons and Paul Stanley opted not to renew Criss' contract. Since then Singer has been playing drums in Kiss as their permanent drummer. In 2009, Singer, along with lead guitarist Tommy Thayer, played and sang on the new Kiss album Sonic Boom, the first studio album to feature the new line-up.
Gruppo Sportivo...quote:Op maandag 28 december 2009 11:42 schreef cafca het volgende:
in Tokyo, they don't have stereo
They're playing all the tophits in ki mono
Jewel, of Peggy Sue nog?quote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef peaceman het volgende:
Mooi dit....
Ik heb het altijd wel leuk gevondenquote:Op maandag 28 december 2009 11:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit heb ik altijd al saai gevonden.
Als jij dequote:Op maandag 28 december 2009 11:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Er komt een heerlijk uurtje aan:
2008 2009 Artiest - Nummer
834 1043 Bob Seger & the Silver Bullet Band : Mainstreet![]()
939 1042 Robert Plant : Big log![]()
- 1041 Supertramp : Take the long way home![]()
1057 1040 Patti Smith : Because the night![]()
- 1039 Kaiser Chiefs : Ruby![]()
1871 1038 R.E.M. : Shiny happy people![]()
1236 1037 U2 : Walk on![]()
- 1036 Bruce Springsteen : Glory days![]()
- 1035 Herman Brood & His Wild Romance : Still believe![]()
- 1034 Black Eyed Peas : Where is the love![]()
847 1033 Elvis Presley : One night![]()
907 1032 Doe Maar : Is dit alles
Ik denk dat gitaarmat niet gekeken heeftquote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Patti Smith (samen met U2 en bruce Springsteen) was afgelopen vrijdag nog op TV met 'Because the Night'...
Hahhahaa dat kan iddquote:Op maandag 28 december 2009 12:13 schreef D. het volgende:
Mooi
Maar ik link dit gelijk aan bepaalde beelden die het wat extra waarde geven
Dat beeld wilde ik nou net niet plaatsen...quote:Op maandag 28 december 2009 12:13 schreef D. het volgende:
Mooi
Maar ik link dit gelijk aan bepaalde beelden die het wat extra waarde geven
Geloof niet dat jij bekend bent met mijn beeldenquote:Op maandag 28 december 2009 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat beeld wilde ik nou net niet plaatsen...
quote:
Liever nietquote:Op maandag 28 december 2009 12:18 schreef het_fokschaap het volgende:
denk er een strak broekje en cape bij
Ik vind 'm best te pruimenquote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef peaceman het volgende:
Nog even en dan krijgen we het slechte nummer van R.E.M.
Ik doe geen voorspellingen meer...quote:Op maandag 28 december 2009 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn echt wel slechtere REM-nummers dan SHP
ben je dat niet dan ? it's the season to be merryquote:Op maandag 28 december 2009 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff fijn een systeem dat ook nog niet eens meewerkt... nou ja, ik ga zo wel genieten van Shiny Happy People misschien word ik daar wat vrolijker van.
Welke?quote:Op maandag 28 december 2009 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn echt wel slechtere REM-nummers dan SHP
Ja, maar niet als je op je werk zit met een systeem dat gewoon niet deugt en dat de dingen die je de mensen laat doen, ze dat niet goed doen. Grmbl.quote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben je dat niet dan ? it's the season to be merry
Eens..quote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef MadMaster het volgende:
En dan is dit het enige van de Kaiser Chiefs dat in de lijst staat...
ja zo kun je het ook verstaanquote:
goed voornemen. het systeem aanpassenquote:Op maandag 28 december 2009 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je op je werk zit met een systeem dat gewoon niet deugt en dat de dingen die je de mensen laat doen, ze dat niet goed doen. Grmbl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |