1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Dan zou je toch willen...quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Greys het volgende:
Er is ook een vierde persoon overleden inmiddels bij dat ongeval van gister in Rotterdam![]()
De zoon van 22 is vanavond ook overleden in het ziekenhuis.
Alle vier uit die ene auto dus en van 1 familie. Alleen moeder heeft het overleefd, die ligt nog in het ziekenhuis.
Arme vrouw
de watte? please elaboratequote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Greys het volgende:
Er is ook een vierde persoon overleden inmiddels bij dat ongeval van gister in Rotterdam![]()
Alle vier uit die ene auto dus en van 1 familie. Alleen moeder heeft het overleefd, die ligt nog in het ziekenhuis.
Arme vrouw
Zo, dat is naar. Dan kun je bijna beter ook bij de overledenen zitten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Greys het volgende:
Arme vrouw
Oh, mooi liedje.quote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik wilde een nieuwe openen, want ik zag dat ie net dicht was. En aangezien ik nuComfortably Numb
luister, wilde ik hem die titel geven. We're comfortably numb.
Dus![]()
![]()
ja maar dt is heul de Pink Floyd SC niequote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik wilde een nieuwe openen, want ik zag dat ie net dicht was. En aangezien ik nuComfortably Numb
Dus![]()
![]()
Doe je het toch lekker alsnog en gooi je deze dichtquote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef MissBliss het volgende:
Dus![]()
![]()
Jaquote:
Ja, i don't give a fuckquote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar dt is heul de Pink Floyd SC nie
Vicieuze cirkelquote:Op maandag 28 december 2009 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zit je niet mee he
en sweet sixteen mensen moeten dooooooood
Ja, of ik verander de TT stiekemquote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker alsnog en gooi je deze dicht![]()
En dan ga ik alle nep-fipo's wissen tot ik zelf de eerste heb [afbeelding]
Ik sta 7000 in de min , dus bij mij hoef je niet aan te kloppen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:25 schreef Greys het volgende:
Ik ken een aantal mensen hier inmiddels in het echt ja, o.a. door de Asielactie die we georganiseerd hebben deze zomer hier op FOK! en waar we 7000 euro voor een goed dierendoel hebben opgehaald
Wat ev0l!quote:Op maandag 28 december 2009 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker alsnog en gooi je deze dicht![]()
En dan ga ik alle nep-fipo's wissen tot ik zelf de eerste heb
Ja, zo van zonder dat wij het zienquote:Op maandag 28 december 2009 01:35 schreef MissBliss het volgende:
Ja, of ik verander de TT stiekem [ afbeelding ]
Goh wat goed van jullie Greys!quote:Op maandag 28 december 2009 01:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik sta 7000 in de min , dus bij mij hoef je niet aan te kloppen.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Goh wat goed van jullie Greys!
Ja nou dank je kitao!
Die actie was dan ook van de zomer, pipo, dat staat er toch
Ja zie, je ziet er bijna niets van!quote:Op maandag 28 december 2009 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zo van zonder dat wij het zien
Heb je een dompertje , hoever is dat wel niet van Zwollle ?quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Greys het volgende:
Arme vrouw
Ja neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Sshhtt, niet verklappen man.quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie, je ziet er bijna niets van!
Laat mequote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie, je ziet er bijna niets van!
Ik zie nixquote:
Zwolle??quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb je een dompertje , hoever is dat wel niet van Zwollle ?
quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tis mijn vaders liedjeEn het kwam toevallig langs in Itunes en ik hoefde niet te janken
![]()
![]()
Hallo , we zitten hier toch niet op NWS ?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tis mijn vaders liedjeEn het kwam toevallig langs in Itunes en ik hoefde niet te janken
![]()
![]()
Nee, dat hoop ik ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwolle??
[..]
Ik hoop trouwens niet dat Trovey té comfortably numb is, anders stoot ze straks tenen zonder dat ze het voelt
Ow ja, daarover gesproken:quote:Op maandag 28 december 2009 01:40 schreef kitao het volgende:
Zeg me dat ik niet voor niets asiel heb aangevraagd hier.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, daarover gesproken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zonder te knipperen ook he?quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nope, heb geen mannenblaadjesquote:Op maandag 28 december 2009 01:43 schreef kitao het volgende:
Sweet sixteen doet mij eerder denken aan een vunzig mannenblaadje , hebben jullie dat ook ?
Ik ben even aan het kijken waar ik zo'n bijzonder elegante Snuggy voor je kan bestellenquote:
Zoek eens even op wat RSI en artrose zijn Kitao en geef dan commentaarquote:Op maandag 28 december 2009 01:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet niet welk advies ik jou moet geven , misschien ben je echt snel gewond zoals je beweert , anders zou ik zeggen: stop met klagen en pak jezelf bij elkaar.
Maar ik vermoed dat die laatste uitspraak een beetje te grof is en dat je inderdaad een zwak gestel hebt en dat vind ik dan weer vervelend voor je.
Dus sterkte.
December is nog niet voorbij maar jij schijnt bakken geld over te hebben, hoe doe je dat?quote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken waar ik zo'n bijzonder elegante Snuggy voor je kan bestellen
Fijnquote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef Greys het volgende:
Ik ben even aan het kijken waar ik zo'n bijzonder elegante Snuggy voor je kan bestellen
quote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ik niet hoorquote:Op maandag 28 december 2009 01:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
December is nog niet voorbij maar jij schijnt bakken geld over te hebben, hoe doe je dat?
Aaww, helemaal spontaan enzo?quote:Op maandag 28 december 2009 01:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik niet hoor![]()
Ik sta enigszins in de min zag ik net, maar mijn salaris komt bijjjjjjna, nog een dagje of twee
En de UK Lush betaalt Heer G
Ik wist dat je er zelf mee zou komen en zat er al op te wachten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:45 schreef trovey het volgende:
Zoek eens even op wat RSI en artrose zijn Kitao en geef dan commentaar....helaas vecht ik al (officieel) bijna 10 jaar tegen beide ziektes (daarvoor had ik het ook al maar had het nog geen naam) en heb dat soort commentaar vaker gehoord......van mensen die geen idee hadden hoe beide dingen ingrijpen in je leven en zeggen dat je je niet moet aanstellen.....was het maar zo makkelijk...eerst moet je je aanpassen aan je beperkingen en dan moet je er geestelijk ook nog toe zetten om het te accepteren dat je voor je 40ste de beperkingen van een hoogbejaard persoon hebt...dat is me beiden gelukt......fijn dat jij dat zo , zonder nadenken even onderuit gaat halen
.......eerst denken dan commentaar geven is je al vaker gezegd.
Zou het je staan denk je?quote:Op maandag 28 december 2009 01:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn
Mijn persoonlijke knuffelmuur ligt al twee uur te slapen en om daar nou zo ijskoud bij te kruipen, da's pas bruut. Dus dat doe ik niet
quote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoek eens even op wat RSI en artrose zijn Kitao en geef dan commentaar....helaas vecht ik al (officieel) bijna 10 jaar tegen beide ziektes (daarvoor had ik het ook al maar had het nog geen naam) en heb dat soort commentaar vaker gehoord......van mensen die geen idee hadden hoe beide dingen ingrijpen in je leven en zeggen dat je je niet moet aanstellen.....was het maar zo makkelijk...eerst moet je je aanpassen aan je beperkingen en dan moet je er geestelijk ook nog toe zetten om het te accepteren dat je voor je 40ste de beperkingen van een hoogbejaard persoon hebt...dat is me beiden gelukt......fijn dat jij dat zo , zonder nadenken even onderuit gaat halen
Je bent nog erger dan de IND tov mijn Nigeriaanse vriendin voordat ik met haar trouwde en daarna...quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Daar sluit ik mij bij aan. Ik wist ook niet dat dat aan de hand isquote:Op maandag 28 december 2009 01:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet niks te zeggen maar ik vind het oprecht KUT voor je.
O-M-F-Gquote:Op maandag 28 december 2009 01:46 schreef Greys het volgende:
Zou het je staan denk je?
[ afbeelding ]
Nou hij gebruikt die Lush ook (5% van de spullen misschienquote:
Niet eens. Ik ben niet zo grappig.quote:Op maandag 28 december 2009 01:48 schreef kitao het volgende:
Je bent nog erger dan de IND tov mijn Nigeriaanse vriendin voordat ik met haar trouwde en daarna...
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Niet gelogen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens. Ik ben niet zo grappig.
Je hebt ze ook in de leopard uitvoering:quote:
Dan heb je tenminste een kerstcadeau wat je nog echt wil ook, goed bekekenquote:Op maandag 28 december 2009 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hij gebruikt die Lush ook (5% van de spullen misschien) en ik heb geen creditcard.
Heb drie keer aangeboden het geld terug te geven, maar dat hoefde niet.
En aangezien ik geen kerstkadootje heb gehad..
honger maakt rauwe fleecejurken zoet?quote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het echt koud zou hebben...
Ja, neem diequote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in de leopard uitvoering:
[ afbeelding ]
En in de praktijk ziet dat er dan ongeveer zo uit![]()
[ afbeelding ]
Als ik maar héél zeker wist dat niemand me zagquote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef Greys het volgende:
Je hebt ze ook in de leopard uitvoering:
[ afbeelding ]
En in de praktijk ziet dat er dan ongeveer zo uit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet eens. Ik ben niet zo grappig.
Kou maakt lillukke fleecejurken zoetquote:Op maandag 28 december 2009 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
honger maakt rauwe fleecejurken zoet?
Of zich is het best slim bekeken, voor mensen die graag met een dekentje op de bank zitten. Door die mouwen kan je je dekentje gewoon aan houden als je naar de koelkast op en neer schuifeltquote:
Euhh , dat stond niet in mijn post trovey , ik wenste je juist sterkte als je inderdaad veel last ervan had, nog steeds trouwens , ik dacht alleen , gezien mijn eerdere reacties dat je jonger zou zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 01:45 schreef trovey het volgende:
Het stoorde mequote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ah fijn, ik wilde nog zeggen doe die SC dan ook even in caps.
ja ik bedacht me net dat fleecejurken helemaal niet lekker zijn om te etenquote:Op maandag 28 december 2009 01:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kou maakt lillukke fleecejurken zoet
Maar je wil toch juist ook je handen onder de dekens, dat wordt moeilijk laptoppenquote:Op maandag 28 december 2009 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zich is het best slim bekeken, voor mensen die graag met een dekentje op de bank zitten. Door die mouwen kan je je dekentje gewoon aan houden als je naar de koelkast op en neer schuifelt
En toch ga ik me er echt niet in hijsen, stel dat er iemand aanbelt
Proestquote:Op maandag 28 december 2009 01:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben niet zo grappig.
Als het bij aanbellen blijft, is het niet zo erg. Maar stel dat er gewoon iemand binnenkomtquote:Op maandag 28 december 2009 01:53 schreef Greys het volgende:
Of zich is het best slim bekeken, voor mensen die graag met een dekentje op de bank zitten. Door die mouwen kan je je dekentje gewoon aan houden als je naar de koelkast op en neer schuifelt
En toch ga ik me er echt niet in hijsen, stel dat er iemand aanbelt
Laat jij mensen gewoon voor de deur staan?quote:Op maandag 28 december 2009 01:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het bij aanbellen blijft, is het niet zo erg. Maar stel dat er gewoon iemand binnenkomtDoor de achterdeur of zo
gewoon een tentje van makenquote:Op maandag 28 december 2009 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je wil toch juist ook je handen onder de dekens, dat wordt moeilijk laptoppen
Ah fak, ik wist dat je het ging vragenquote:Op maandag 28 december 2009 01:54 schreef ElisaB het volgende:
Iets intrigeert me...
Lieve Greys, popje... hoe weet jij van het bestaan van die jurken
Ik kende ze ook, uit ONZ.quote:Op maandag 28 december 2009 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak, ik wist dat je het ging vragen
Door het 'Eddem en Micky en Paay' topicMeisje Mick vond het nodig er een blogje over te schrijven, over die Snuggies
Sssssssssssht
![]()
Desnoodsquote:Op maandag 28 december 2009 01:56 schreef Harajuku. het volgende:
Laat jij mensen gewoon voor de deur staan?
Ik zeg nix!quote:Op maandag 28 december 2009 01:57 schreef Greys het volgende:
Ah fak, ik wist dat je het ging vragen
Door het 'Eddem en Micky en Paay' topicMeisje Mick vond het nodig er een blogje over te schrijven, over die Snuggies
Sssssssssssht
![]()
Da's dus wéér een voordeel van die fugly Snuggy.quote:Op maandag 28 december 2009 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je wil toch juist ook je handen onder de dekens, dat wordt moeilijk laptoppen
Inschattingsfoutje. Is niet ergquote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef Harajuku. het volgende:
IK SCHAAM MIJ NIET.
Ow, dat moest ik nog zeggen: dan kan ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef Greys het volgende:
Da's dus wéér een voordeel van die fugly Snuggy.
Hate to say it. Maar je kunt er dus idd ook gewoon mee laptoppen nu.
Zouden ze ze ook in het groen hebben?![]()
Gaan we allemaal in een groene Snuggy naar de volgende asielactie.
En Elisa in panter als opperhoofd.quote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom ik nou weerquote:Op maandag 28 december 2009 02:00 schreef Harajuku. het volgende:
En Elisa in panter als opperhoofd.
We hijsen je persoonlijk in zo'n dingquote:Op maandag 28 december 2009 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat moest ik nog zeggen: dan kan ik niet
quote:Op maandag 28 december 2009 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat moest ik nog zeggen: dan kan ik niet
quote:Op maandag 28 december 2009 02:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Elisa in panter als opperhoofd.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
zou er wel een pan tussendoenquote:Op maandag 28 december 2009 02:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ook niet , ik ga een eierdooier op het vuur gooien.
Ik zou een pan nemen. Oh laat maar, stomme Zwabber.quote:Op maandag 28 december 2009 02:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ook niet , ik ga een eierdooier op het vuur gooien.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist dat je er zelf mee zou komen en zat er al op te wachten.
Trovey for president
quote:Op maandag 28 december 2009 01:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet niks te zeggen maar ik vind het oprecht KUT voor je.
Weet je het nuquote:Op maandag 28 december 2009 01:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij bij aan. Ik wist ook niet dat dat aan de hand isNu staat mijn teenpost zo stom
En toch werkt het hequote:Op maandag 28 december 2009 02:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]! wat een verhaal kun je bij zo;n simpel ding verzinnen om het aan te prijzen
Bieeeeejoétiefoel!quote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet
[ afbeelding ]
Meid, je hebt het grootste gelijk van de wereld.quote:Op maandag 28 december 2009 02:03 schreef trovey het volgende:
Ik kan altijd zo kwaad worden om dat soort commentaar..je krijgt me niet snel kwaad...maar hiermee..als je ziet wat voor ellende RSI met name in het begin heeft teweeggebracht bij mensen die er aan lijden....keuringartsen die ze niet geloofden en mensen met hun ellende rustig weer aan het werk zetten terwijl je kapot gaat van de pijn en 's nachts wakker ligt van de pijn. Pijn, gevoelloosheid van je armen/handen, krachtverlies (daarom laat ik ook alles vallen...denk je wat vast te hebben is dat helemaal niet zo), tintelingen, ineens koude handen krijgen door de verstoorde bloedsomloop....bij mij is dan ook nog de artrose bijgekomen en daar heb ik helaas genoeg voorbeelden van gezien hoe dat ingrijpt....een moeder die het in de hele rug had en niet langer dan twee uurtje op kon zijn...daarna was ze kapot (door de pijn en hoofdpijn door afgeknelde zenuwen) en moest ze eerst een paar uur slapen om weer wat te kunnen.....niets meer kunnen doen met je handen omdat de boel niet meer meewerkt, een kennis die door de artrose in zijn knieeen een loopactieradius heeft van 500 meter op een goede dag.....nee het is niet dodelijk maar wel bijzonder ingrijpend en in de nek/bovenrug en de rechterhand is bij mij de artrose nu aanwezig...de rechterknie begint de eerste verschijnselen te vertonen en de heupen beginnen ook verontrustende signalen af te geven.....en dan denk je wel eens aan hoe je leven er uit zal zien over 10-20 jaar als alleenstaande en dat vooruitzicht jaagt me wel eens angst aan hoelang ik zelfstandig zal kunnen wonen....zeker als ik naar mijn moeder kijk die op haar 54ste een wrak was...als ze langer had geleeft dan was ze zeker in een rolstoel geëindigd:{
[..]
Weet je het nuen je teenpost is helemaal niet stom hoor
jullie worden nu al een kliekje gevonden...quote:Op maandag 28 december 2009 02:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bieeeeejoétiefoel!
Ik denk dat het ons geweldig gaat staan!
Krijgen we ook niet dat gemiep over wie er in welk maatje polo/shirt moet, we lopen gewoon massaal voor joker. Een voor allen en allen voor lul!
quote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet
[ afbeelding ]
Maar die pet pastdie groene Snuggy staatquote:Op maandag 28 december 2009 02:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jullie worden nu al een kliekje gevonden...
straks als jullie een uniforum hebben al helemaal
Jij en JJH zijn waarschijnlijk de enigen die niet over de flappen struikelen. Ingetje en ik kunnen er wel een delen (ik ga wel bovenop).quote:Op maandag 28 december 2009 02:06 schreef Greys het volgende:
Bieeeeejoétiefoel!
Ik denk dat het ons geweldig gaat staan!
Krijgen we ook niet dat gemiep over wie er in welk maatje polo/shirt moet, we lopen gewoon massaal voor joker. Een voor allen en allen voor lul!
t ergste is nog wel de prijsquote:Op maandag 28 december 2009 02:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch werkt het he
Bij sommigen dan
Zie, Elies is al een groene aan het bestellen!![]()
Nee, echt nietquote:Op maandag 28 december 2009 02:07 schreef trovey het volgende:
Ik heb iets wat daarop lijkt...een soort deken met drukknopen om er een soort jas van te maken.....heerlijk warm op de bank...maar nu ben ik volgens jullie een beetje raar......
Ik moet denken aan:quote:Op maandag 28 december 2009 02:09 schreef Memento-Mori het volgende:
t ergste is nog wel de prijs29.95
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar bedje.
Trust allemaal!
*snuggy*
quote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou een pan nemen. Oh laat maar, stomme Zwabber.
Had je dat niet eerder kunnen zeggen , ik sta nu al een half uur die gaspit schoon te schrappen.quote:
oh kut daar moet ik ook nog heen, wanneer was dat ook alweerquote:Op maandag 28 december 2009 02:12 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, ik moet ook aftaaien. Morgenochtend naar de pododame en ik mag me niet verslapen!
In elk geval niet morgenochtend, want dan moet ik alquote:Op maandag 28 december 2009 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
oh kut daar moet ik ook nog heen, wanneer was dat ook alweer
*geheugen graaft*
quote:Op maandag 28 december 2009 02:13 schreef MissBliss het volgende:
TroveyJe ben een sterk mens!
Om even de TT eer aan te doen:
Voor mijn papa. Ik mis hem.
gelukkig dan kan ik uitslapenquote:Op maandag 28 december 2009 02:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In elk geval niet morgenochtend, want dan moet ik al
quote:Op maandag 28 december 2009 02:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t ergste is nog wel de prijs29.95
en troveycollegaatje van mij heeft ook artrose, best heftig had er nog nooit echt iets van gehoord bij jonge mensen, zij is nu 21 en ze kan op t werk al bijna niks meer
Trust Greys , bedankt voor je support .quote:Op maandag 28 december 2009 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar bedje.
Trust allemaal!
*snuggy*
Ze zijn per twee vást goedkoper! Ik ga ook kijken.quote:Op maandag 28 december 2009 02:16 schreef trovey het volgende:
En ik ga lekker wel kijken op die site....ik vind het wel een lekker handig ding....en ik ben toch alleen thuis als ik zo'n ding aanheb dus geen hond ziet me zitten....correctie...twee honden zien me zitten
maar die hebben geen commentaar
quote:Op maandag 28 december 2009 02:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, echt niet
(ik vond je hiervoor ook al een beetje raar)
garpje
quote:Op maandag 28 december 2009 02:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn per twee vást goedkoper! Ik ga ook kijken.
Niet doorvertellen, oke
een vriendin van me kreeg het rond haar 13e,quote:Op maandag 28 december 2009 02:16 schreef trovey het volgende:
[..]
21 jaar is inderdaad extreem jong om het te hebben...waarschijnlijk net als bij mij dat er toch een erfelijke basis achterzit....meningen daarover zijn nog verdeeld maar het gaat bij ons door de generaties heen...meestal krijgen mensen de eerste verschijnselen pas na hun 60ste....de bekende versleten knieën bij ouderen (waaronder onze Trixje zelf) en de heupen. Woensdag ga ik bij de fysio eens vragen of hij nog wat weet om die hand wat te ontzien (mijn moeder had vroeger een soort leren handje)....wellicht kan hij het aan zijn collega vragen...zij is gespecialiseerd in geriatrische problemen![]()
En ik ga lekker wel kijken op die site....ik vind het wel een lekker handig ding....en ik ben toch alleen thuis als ik zo'n ding aanheb dus geen hond ziet me zitten....correctie...twee honden zien me zitten
ja het is bij haar ook erferlijk, ze heeft het in dr schouders, vooral in de ene maar sinds kort dus ook de andere, laatst had ze zoveel pijn dat het doorstraalde naar dr hoofd en ze ging hyperventileren etc, niet best als je zo jong bentquote:Op maandag 28 december 2009 02:16 schreef trovey het volgende:
[..]
21 jaar is inderdaad extreem jong om het te hebben...waarschijnlijk net als bij mij dat er toch een erfelijke basis achterzit....meningen daarover zijn nog verdeeld maar het gaat bij ons door de generaties heen...meestal krijgen mensen de eerste verschijnselen pas na hun 60ste....de bekende versleten knieën bij ouderen (waaronder onze Trixje zelf) en de heupen. Woensdag ga ik bij de fysio eens vragen of hij nog wat weet om die hand wat te ontzien (mijn moeder had vroeger een soort leren handje)....wellicht kan hij het aan zijn collega vragen...zij is gespecialiseerd in geriatrische problemen![]()
Nee, niet echtquote:Op maandag 28 december 2009 02:17 schreef trovey het volgende:
Alsof jullie allemaal zo normaal zijn....
quote:
Wel luisteren he? Vooral het einde, we hebben zitten rocken in het crematorium.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 02:18 schreef Harajuku. het volgende:
Trusten Greys en Elies.
Thnx dearsquote:
Oh yeahquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar bedje.
Trust allemaal!
*snuggy*
Slaap ook lekkerquote:
Helaas is het een doorgaand proces en als ze het in de schouders heeft dan is het me maar al te bekend wat ze voelt....quote:Op maandag 28 december 2009 02:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja het is bij haar ook erferlijk, ze heeft het in dr schouders, vooral in de ene maar sinds kort dus ook de andere, laatst had ze zoveel pijn dat het doorstraalde naar dr hoofd en ze ging hyperventileren etc, niet best als je zo jong bent
quote:Op maandag 28 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
10 kleine tuin kabouters...
blalalaala
toen waren er nog 5
Ik ben geen kabouter maar een REUS.quote:Op maandag 28 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
10 kleine tuin kabouters...
blalalaala
toen waren er nog 5
honger maakt rauwe kabouters zoet?quote:Op maandag 28 december 2009 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben geen kabouter maar een REUS.
En ik lust kaboutertjes rauw , met ketchup.
Mja het is een klote iets, laatst was ze gevallen ook op de dag van het kerstfeest, dus kon ze ook niet heen want alles zat vast en veel pijn en tis zo;n lieve meid en altijd vrolijk, midden in dr studie waar ze straks misschien wel helemaal niks mee kan (aardwetenschappen, dus veel opgravingen doen etc) Jij ook sterkte trouwens ermee, weet nu een beetje hoe heftig het kan zijnquote:Op maandag 28 december 2009 02:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Helaas is het een doorgaand proces en als ze het in de schouders heeft dan is het me maar al te bekend wat ze voelt........hopelijk gaat het proces bij haar niet te snel...wens haar maar sterkte van mij
....als lotgenoot weet ik waar ze doorheen moet.
Zitten jullie in de woonkamer tegenover elkaar achter een laptopje elkaar sms'jes te sturen ?quote:
die van mij is wit en mijn armen zitten op mijn rug cast met riemenquote:Op maandag 28 december 2009 02:34 schreef trovey het volgende:
Die snuggy is van achteren open...wat is dat nou weer....dat moet dicht....zo krijg je het nog koud....net zo'n ziekenhuishemd
....die van mij sluit je aan de voorzijde met drukknopen...die is pas warm
Nee hoor, ik had nog wat ketchup over van het patatje oorlog die ik hier kreeg , misschien heb je die post gemist.quote:
jep, maar geen smsjesquote:Op maandag 28 december 2009 02:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Zitten jullie in de woonkamer tegenover elkaar achter een laptopje elkaar sms'jes te sturen ?
grote kan dat ze inderdaad nooit aan het werk zal komenquote:Op maandag 28 december 2009 02:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja het is een klote iets, laatst was ze gevallen ook op de dag van het kerstfeest, dus kon ze ook niet heen want alles zat vast en veel pijn en tis zo;n lieve meid en altijd vrolijk, midden in dr studie waar ze straks misschien wel helemaal niks mee kan (aardwetenschappen, dus veel opgravingen doen etc) Jij ook sterkte trouwens ermee, weet nu een beetje hoe heftig het kan zijn
Wat is nu weer een snuggy , daar moet je echt een pic van downloaden om het toe te lichten.quote:Op maandag 28 december 2009 02:34 schreef trovey het volgende:
Die snuggy is van achteren open...wat is dat nou weer....dat moet dicht....zo krijg je het nog koud....net zo'n ziekenhuishemd
....die van mij sluit je aan de voorzijde met drukknopen...die is pas warm
terustequote:Op maandag 28 december 2009 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
grote kan dat ze inderdaad nooit aan het werk zal komenen jij bedankt voor je lieve woorden
![]()
Ik hou er weer mee op....krijg signalen van mijn arm en hand dat het voor deze keer weer genoeg moet zijn geweest.....Fok ze allemaal en slaap ze als je er aan toe bent.
quote:Op maandag 28 december 2009 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die van mij is wit en mijn armen zitten op mijn rug cast met riemen
niet echt warm
maar de mannen in wite pakken willen dat van me, ik kan alleen typen met mijn neus
truste trovey , hoop dat je zonder pijn kunt slapen en wakker wordt.quote:Op maandag 28 december 2009 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
grote kan dat ze inderdaad nooit aan het werk zal komenen jij bedankt voor je lieve woorden
![]()
Ik hou er weer mee op....krijg signalen van mijn arm en hand dat het voor deze keer weer genoeg moet zijn geweest.....Fok ze allemaal en slaap ze als je er aan toe bent.
quote:Op maandag 28 december 2009 02:40 schreef trovey het volgende:
[..]
....schoenen uitdoen en tenen gebruiken....doen heel veel mensen zonder armen...enne die dwangbuis gewoon aanhouden.....die heb je niet voor niets gekregen van die mannen met witte jassen
.....
quote:Op maandag 28 december 2009 02:43 schreef kitao het volgende:
Helaas , ik zie mij ook genoodzaakt af te haken ...
Ja in de woonkamer, nee niet tegenover maar naast elkaar, Zwabbermans op zijn laptop in een stoel en ik met een desktop op mijn stoel.quote:Op maandag 28 december 2009 02:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Zitten jullie in de woonkamer tegenover elkaar achter een laptopje elkaar sms'jes te sturen ?
SMS , email , of fokposts wat maakt het uit ?quote:Op maandag 28 december 2009 02:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja in de woonkamer, nee niet tegenover maar naast elkaar, Zwabbermans op zijn laptop in een stoel en ik met een desktop op mijn stoel.
En waarom zouden we SMSen?![]()
En als je beide in dezelfde SC zit moet één maar wegblijven omdat je face to face kunt praten?quote:Op maandag 28 december 2009 02:49 schreef kitao het volgende:
[..]
SMS , email , of fokposts wat maakt het uit ?
Lijkt me makkelijker om face to face een gesprek te hebben , hoewel dat weer kan ingrijpen in de anonieme spontaniteit.
Maar doe vooral wat jullie het leukste vinden , iedereen blij.
Welterusten Trovey.quote:Op maandag 28 december 2009 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
jepquote:Op maandag 28 december 2009 02:58 schreef JJH het volgende:
Zitten A-E en Zwabbert nog steeds bij elkaar?
En jij denkt dat we geen face to face gesprekken hebben terwijl we al vanaf 16:00 uur bij elkaar zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 02:49 schreef kitao het volgende:
[..]
SMS , email , of fokposts wat maakt het uit ?
Lijkt me makkelijker om face to face een gesprek te hebben , hoewel dat weer kan ingrijpen in de anonieme spontaniteit.
Maar doe vooral wat jullie het leukste vinden , iedereen blij.
Wonen jullie in de buurt? Of ga je morgen met de eerste trein weer terug?quote:
Ja.quote:Op maandag 28 december 2009 02:58 schreef JJH het volgende:
Zitten A-E en Zwabbert nog steeds bij elkaar?
Jep, prima hoor. Absoluut niet slecht voor een zondagavond. Beetje station, beetje belwerk en net nog ff voor de NS naar Gironingen.quote:Op maandag 28 december 2009 03:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja.
Dan zal het toch wel leuk zijn neem ik aan, anders hielden we het niet zo lang vol.
Hoi JJH.
Fijn gewerkt?
quote:Op maandag 28 december 2009 03:05 schreef Memento-Mori het volgende:
zo laat alweer, tijd voor
![]()
![]()
trusten
maar ik zat net ....quote:
quote:
Hadden jullie dat niet even kunnen overleggen?quote:Op maandag 28 december 2009 03:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja.
Dan zal het toch wel leuk zijn neem ik aan, anders hielden we het niet zo lang vol.
Hoi JJH.
Fijn gewerkt?
We wonen niet echt bij elkaar in de buurt.quote:Op maandag 28 december 2009 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Wonen jullie in de buurt? Of ga je morgen met de eerste trein weer terug?
En niet over mij roddelen hè.![]()
nee, we praten niet, we zitten ons alleen maar wezenloos te Fok!enquote:Op maandag 28 december 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie dat niet even kunnen overleggen?
Alvast succes!quote:Op maandag 28 december 2009 03:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
We wonen niet echt bij elkaar in de buurt.
En het is de bedoeling dat ik Zwabbermans straks met de auto naar huis breng.
Echt niet? Ook niet een klein beetje?quote:We hebben heul niet geroddeld, over niemand hier.![]()
Ook weleens lekker, zo'n rustig avondje.quote:Op maandag 28 december 2009 03:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, prima hoor. Absoluut niet slecht voor een zondagavond. Beetje station, beetje belwerk en net nog ff voor de NS naar Gironingen.
Nope morgen nog en dan heb ik dinsdag en woensdag weekend. Donderdag en vrijdag heb ik vrijgevraagd, dus ik hoef zaterdag pas weer.quote:Op maandag 28 december 2009 03:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ook weleens lekker, zo'n rustig avondje.
Heb je nu "weekend"?
Ik heb wel vaker een rustig avondje. Maar gister was gewoon gekkenwerk. Van 21u tot 06u bijna aan een stuk door gereden.quote:Op maandag 28 december 2009 03:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ook weleens lekker, zo'n rustig avondje.
Heb je nu "weekend"?
quote:Op maandag 28 december 2009 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope morgen nog en dan heb ik dinsdag en woensdag weekend. Donderdag en vrijdag heb ik vrijgevraagd, dus ik hoef zaterdag pas weer.
En dat gaat een hele rustige worden. Net kerst en oud en nieuw achter de rug, en dan hebben de mensen het geld op.
Mmm, dat had ook wel in één post gekund.quote:Op maandag 28 december 2009 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een rustig avondje. Maar gister was gewoon gekkenwerk. Van 21u tot 06u bijna aan een stuk door gereden.
Dat was ook wel aan de omzet te merken!
Nou, hooguit dat Trovey zo afziet en dat oh-oh d'r hondjes zo cute zijn en zulks.quote:Op maandag 28 december 2009 03:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Alvast succes!
[..]
Echt niet? Ook niet een klein beetje?
en dat die JJH zo'n rare kwast is natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 03:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou, hooguit dat Trovey zo afziet en dat oh-oh d'r hondjes zo cute zijn en zulks.
Fijn vooruitzicht, die vrije dagen.quote:Op maandag 28 december 2009 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope morgen nog en dan heb ik dinsdag en woensdag weekend. Donderdag en vrijdag heb ik vrijgevraagd, dus ik hoef zaterdag pas weer.
En dat gaat een hele rustige worden. Net kerst en oud en nieuw achter de rug, en dan hebben de mensen het geld op.
Dat ik je eerst in het echt moet zien om erachter te komen dat je een jokkebrok bent.quote:Op maandag 28 december 2009 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat die JJH zo'n rare kwast is natuurlijk
oke ik lieg, ik heb ook helemaal geen sexy lange krullenquote:Op maandag 28 december 2009 03:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat ik je eerst in het echt moet zien om erachter te komen dat je een jokkebrok bent.![]()
quote:03:17 Stoffer ok we hebben helemaal niet gemeet, we doen ent alsof, en hier spreken we dat af met elkaar
Sssst!quote:Op maandag 28 december 2009 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je ook die C & P van onze IP adressen gezien?![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 03:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maakt niet uit, die waren toch niet echt
Zal ik eens even aan je krullen trekken om te zien hoe echt die zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 03:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maakt niet uit, die waren toch niet echt
Volgens mij is het een pruik.quote:Op maandag 28 december 2009 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal ik eens even aan je krullen trekken om te zien hoe echt die zijn?![]()
maar dat ziet JJH toch niet, dus dat kan je net zo goed niet doenquote:Op maandag 28 december 2009 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal ik eens even aan je krullen trekken om te zien hoe echt die zijn?![]()
Yeahquote:
Ja, maar ik lig al op bed en ik slaap al bijnaquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 03:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee het is écht echt.![]()
*jaloers op is*
Nu snap ik er helemaal niks meer van.quote:03:29 JJH is het een pruik?
03:31 Stoffer ja
03:34 JJH Het is een pruik!
03:34 A-E maaar wel een mooie!
Ik ga ook zo.quote:Op maandag 28 december 2009 03:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik lig al op bed en ik slaap al bijna
En als ik er nou eens zin in heb, gewoon omdat het kan?!quote:Op maandag 28 december 2009 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat ziet JJH toch niet, dus dat kan je net zo goed niet doen
dan baal ikquote:Op maandag 28 december 2009 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En als ik er nou eens zin in heb, gewoon omdat het kan?!
Nee dusquote:Op maandag 28 december 2009 03:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi MissBliss, ook nog wakker.![]()
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 03:39 schreef JJH het volgende:
Sterker nog. Ik ga nu. Het is alweer half vier en ik wil vóór de middag m'n bed uit zijn.
quote:Op maandag 28 december 2009 03:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mwah, ik zie je liever met een smilie face.
quote:
Welterusten JJH, het was kort, maar krachtig.quote:Op maandag 28 december 2009 03:39 schreef JJH het volgende:
Sterker nog. Ik ga nu. Het is alweer half vier en ik wil vóór de middag m'n bed uit zijn.
Meisje toch.quote:Op maandag 28 december 2009 03:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer uit bed; kon niet slapen
quote:Op maandag 28 december 2009 03:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer uit bed; kon niet slapen
Niets ernstigs hoor; hongerquote:
Moesten jullie niet eens naar bed dan?quote:Zwabbermans en ik zijn ook nog wakker.
Auwquote:Op maandag 28 december 2009 03:55 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of voor hele erge insomnia...
[ afbeelding ]
Die Wodka zal volstaan voor mijquote:Op maandag 28 december 2009 03:57 schreef DeZwabber het volgende:
als je eerst die wodka drinkt voel je d'r niks van
Dat heb ik ook altijd, midden in de nacht honger.quote:Op maandag 28 december 2009 03:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niets ernstigs hoor; honger
[..]
Moesten jullie niet eens naar bed dan?
En hoe laat gaat die eerste treinquote:Op maandag 28 december 2009 04:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat heb ik ook altijd, midden in de nacht honger.
Voorlopig gaan we nog niet slapen.
Zwabbermans en ik hebben net (ter geruststelling van slapende vriend die nog wakker lag) gezamenlijk besloten dat ik Zwabbert straks op de (eerste) trein zet i.p.v. hem met de auto naar huis te brengen.
waarom zouden wequote:Op maandag 28 december 2009 04:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
En ff een tukje doen is geen optie
quote:Op maandag 28 december 2009 04:06 schreef ElisaB het volgende:
Ja, daar zeg je wat
Ik kruip er weer in
Goede reis terug en tot morgen
Zwabbert is oppernachtbrakert he.quote:Op maandag 28 december 2009 04:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
En ff een tukje doen is geen optie
Welterusten again Elies en slaap nog lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 04:06 schreef ElisaB het volgende:
Ja, daar zeg je wat
Ik kruip er weer in
Goede reis terug en tot morgen
zolang het maar de moeite waard is geweest hequote:Op maandag 28 december 2009 04:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zwabbert is oppernachtbrakert he.
En ik ga dit de komende dagen nog wel voelen.![]()
It sure is.quote:Op maandag 28 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang het maar de moeite waard is geweest he
Euhhh... nee?!quote:Op maandag 28 december 2009 04:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap het niet. Hebben jullie nu verkering of zo?
Heb jij vaker zomaar wilde mannen in de nacht op bezoek?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 04:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
It sure is.
Het was leuk je online te leren kennen, maar je bent nog geweldiger in het echt.
ik ben zo wild. raawrrrquote:Op maandag 28 december 2009 04:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij vaker zomaar wilde mannen in de nacht op bezoek?
Nee, kan me de keren niet heugen buiten nu.quote:Op maandag 28 december 2009 04:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij vaker zomaar wilde mannen in de nacht op bezoek?
Hebben?quote:Op maandag 28 december 2009 04:35 schreef DeZwabber het volgende:
wie heeft er slaap nodig, als je ook Zwabber kan hebben?
Wij houden jou gezelschap toch?quote:Op maandag 28 december 2009 04:37 schreef Harajuku. het volgende:
Maar wat doe jij daar dan midden in de nacht te fokken
mooi tochquote:Op maandag 28 december 2009 04:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je houdt me wel goed wakker in ieder geval.
Morgen rond deze tijd sta ik al weer werken. :quote:Op maandag 28 december 2009 04:58 schreef DeZwabber het volgende:
je je moet maar wat te doen hebben rond deze tijd
tis geen speciale gelegenheid ofzo, gewoon spontaan voor de lolquote:Op maandag 28 december 2009 05:15 schreef Harajuku. het volgende:
Goed, houd het maar lekker geheim dan.>
Ik kijk Heroes.
Leuk, Heroes.quote:Op maandag 28 december 2009 05:15 schreef Harajuku. het volgende:
Goed, houd het maar lekker geheim dan.>
Ik kijk Heroes.
Ja, ik had het laten zitten. In het begin volgde ik het wel, maar seizoen 2 begon al niet lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 05:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuk, Heroes.
Ik moet het laatste seizoen nog gaan zien.
quote:Op maandag 28 december 2009 05:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik had het laten zitten. In het begin volgde ik het wel, maar seizoen 2 begon al niet lekkerErgens in 3 ben ik toen gestopt.
Ik wil Lost![]()
ik kan mijn laptop niet 24/7 laten downloaden omdat ik er vaak mee weg benquote:
ik wil het niet vergeten, maar ik vergeet allesquote:Op maandag 28 december 2009 05:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou Lost nooit vergeten![]()
En ik zal Lost ook niet vergeten na het laatste seizoen straks
Die neem ik er ook nog maar even een voordat ik mijn bed induik.quote:
Zwabbert heeft gewoon de nacht doorgebracht bij jou?quote:Op maandag 28 december 2009 08:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die neem ik er ook nog maar even een voordat ik mijn bed induik.![]()
Goedemorgen Subtle, GB en Loveless.
Zwabbermans zit nu in de trein naar huis.
De hele nacht!!quote:Op maandag 28 december 2009 08:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zwabbert heeft gewoon de nacht doorgebracht bij jou?
Ik ben verdorie 1 week weg en ik mis DIT?
Troost je, ik ben ook het spoor bijster.quote:Op maandag 28 december 2009 08:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zwabbert heeft gewoon de nacht doorgebracht bij jou?
Ik ben verdorie 1 week weg en ik mis DIT?
Wat is er nou zo moeilijk aan te volgen?quote:Op maandag 28 december 2009 08:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Troost je, ik ben ook het spoor bijster.
Dat een vreemde de nacht doorbrengt zonder bijbedoelingenquote:Op maandag 28 december 2009 08:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan te volgen?
Zwabbert en A-E leren elkaar kennen via de ffsc, leren elkaar nog beter kennen op de chat, vinden elkaar aardig, zitten op dezelfde golflengte, kortom, er is een klik.. Wat is er dan leuker om elkaar in het echt te ontmoeten.
Dus Zwabbermans kwam bij onsop visite, kwam 's middags, bleef 's avonds en het was zo gezellig dat we besloten te nachtbraken, iets wat Zwabbert thuis ook niet anders doet.
Schattigquote:Op maandag 28 december 2009 08:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan te volgen?
Zwabbert en A-E leren elkaar kennen via de ffsc, leren elkaar nog beter kennen op de chat, vinden elkaar aardig, zitten op dezelfde golflengte, kortom, er is een klik.. Wat is er dan leuker om elkaar in het echt te ontmoeten.
Dus Zwabbermans kwam bij onsop visite, kwam 's middags, bleef 's avonds en het was zo gezellig dat we besloten te nachtbraken, iets wat Zwabbert thuis ook niet anders doet.
Als ik 20 jaar jonger én vrijgezel was geweest, dan had ik het wel geweten en had ik Zwabbert flink gemuurduwd.quote:Op maandag 28 december 2009 08:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat een vreemde de nacht doorbrengt zonder bijbedoelingenEn jullie doen er vaag en lollig over, dat is verdacht!
Ah dus jullie hebben een fijne nacht gehad?quote:Op maandag 28 december 2009 08:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar jonger én vrijgezel was geweest, dan had ik het wel geweten en had ik Zwabbert flink gemuurduwd.![]()
![]()
![]()
Maar eh... ik ben Patricia Paay niet.
Hoi Maes, goedemorgen.quote:
Je fotoboek zegt anders heel netjes: "Relatie join my haremquote:Op maandag 28 december 2009 08:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar jonger én vrijgezel was geweest, dan had ik het wel geweten en had ik Zwabbert flink gemuurduwd.![]()
![]()
![]()
Maar eh... ik ben Patricia Paay niet.
Wauw, wat een prachtige foto's MrSubtle!quote:Op maandag 28 december 2009 08:32 schreef MrSubtle het volgende:
Even wat Marokko foto's spammen
[ afbeelding ]
Een van de honderden straatjes met souks, kleine winkeltjes van een paar vierkante meter per stuk, waar je alles voor 20% van de startprijs kunt kopen, als je goed genoeg kunt onderhandelen. Er zijn duizenden van deze winkeltjes in een wirwar van donkere straatjes
[ afbeelding ]
Het straatleven in de Medina (binnenstad)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo eet de lokale bevolking, tussen de steegjes ruikt het heerlijk, maar er eten is voor ons onverstandig tenzij je een heel sterke maag hebt
[ afbeelding ]
Thee drinken bij een authentieke Berber familie in een klei-hut ergens in de bergen. Heel bijzonder, heel leuk, en heel vieze thee
[ afbeelding ]
Eten ligt op straat, tussen de straatkatten en -honden en wat al niet meer. Je ziet in de straatjes bijna nooit vrouwen, die zijn bijna allemaal binnen, op straat is het zeker 95% man dat je tegenkomt. Fotograferen moet altijd stiekem, want moslims willen niet gefotografeerd worden (behalve als je wat geld geeft in veel gevallen, dan vindt Allah het plots niet meer zo erg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Berbers leven buiten de steden in dit soort hutten. Vaak zonder elektriciteit, zeker zonder wifi en LCD schermen. Let ook op het afval op straat op de eerste foto... het is er vaak gewoon een grote afvalberg aan de rand van het dorp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige kleuren, chaos van brommertjes en drukte van mensen. Alle indrukken zijn prachtig, maar aan het einde van een dag door de souks lopen ben je doodmoe. Veel mensen geloven nog in de magische werking van kruiden en bepaalde dieren, dus je vindt heel veel kruidenwinkeltjes en plekken waar je schildpadjes kunt kopenmaar ook zebrahuiden, gedroogde (of levende) leguanen, en dingen die je helemaal niet meer kunt (en wilt) herkennen
. Voor dierenliefhebbers is het overigens geen fijn land... dieren zijn daar echt gebruiksvoorwerpen. Ezeltjes worden zeer zwaar beladen of trekken karren met honderden zware stenen. Apen worden aan kettingen aan toeristen getoond en opgehangen aan de ketting als je niet betaalt als je er langs loopt. Je kunt niet over de markt lopen zonder een slang in je nek gelegd te krijgen. En waar je ook kijkt zie je vieze magere zwerfkatten en honden
[ afbeelding ]
Maar bovenal is het er gezellig, druk en chaotisch... Geen moment onveilig gevoeld, wat een super sfeer daar, en wat een prachtig land. Oh ja, en tel even het aantal (niet toeristen-) vrouwen op deze laatste foto
quote:Op maandag 28 december 2009 08:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dus jullie hebben een fijne nacht gehad?
![]()
Ik vind het poepig
Tja, het hele vrouwonvriendelijke en dieronvriendelijke stond me ook ECHT heel erg tegen... maar los daarvan vond ik het prachtig... beetje dubbel dusquote:Op maandag 28 december 2009 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Mooie foto's Mr.
Echt geen land voor mij zoals ik al wist
Ik vind Zwabber ook poepigquote:Op maandag 28 december 2009 08:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, Zwabbert is superpoepig.
Oops...quote:Op maandag 28 december 2009 08:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je fotoboek zegt anders heel netjes: "Relatie join my harem"
Ik hou ook niet van droog en stoffig en zo, dus tis mijn ding echt totaal niet, maar de plaatjes zijn wel mooiquote:Op maandag 28 december 2009 08:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja, het hele vrouwonvriendelijke en dieronvriendelijke stond me ook ECHT heel erg tegen... maar los daarvan vond ik het prachtig... beetje dubbel dus
Oh nee, als je niet van stoffig houdt is het niet je dingquote:Op maandag 28 december 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van droog en stoffig en zo, dus tis mijn ding echt totaal niet, maar de plaatjes zijn wel mooi![]()
Ben je nu weer bij je lief of aan het werk?
Overmorgen pas?quote:Op maandag 28 december 2009 08:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh nee, als je niet van stoffig houdt is het niet je ding![]()
Ik heb nog vakantie tot 4 jan.zit bij haar ouders in duitsland en die komt overmorgen hierheen om jaarwisseling te vieren...
![]()
Ja overmorgen pasquote:Op maandag 28 december 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Overmorgen pas?
![]()
Wanneer ga je nu weer weg, ook alweer heel snel toch?
Oh gewoon iets boeken voor als je aankomt en dan verder kijken kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 28 december 2009 08:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja overmorgen pas. Morgen gaat ze eerst nog naar haar broer op visite. Eerst zou ze daar blijven tot 4 januari ivm verjaardagen en zo, maar dat kon natuurlijk niet
![]()
En de 16de vlieg ik weer.... Ik heb alleen nog niets geboekt, behalve de vlucht ... ik moet langzaam maar zeker toch eens een route gaan kiezen denk ik
Ja ik vind het ook echt heel spannend. Ik ga ook niet de hele reis vooruit boeken hoor, maar wel een paar dagen hotel als ik net aankom, dat geeft wat rust als je niet meteen hoeft te gaan zoekenquote:Op maandag 28 december 2009 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gewoon iets boeken voor als je aankomt en dan verder kijken kan natuurlijk ook.
Spannend hoor, China ben ik wel echt strontjaloers op
Het is echt best druk hier, dr ligt nog van alles van donderdag en de telefoon gaat ook alquote:Op maandag 28 december 2009 08:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook echt heel spannend. Ik ga ook niet de hele reis vooruit boeken hoor, maar wel een paar dagen hotel als ik net aankom, dat geeft wat rust als je niet meteen hoeft te gaan zoeken. De rest zoek ik denk ik ter plekke, is een stuk goedkoper en ik hou meer van flexibel zijn. Hoewel ik dat in China wel spannen vind. Hoe meer ik lees over het land, hoe meer ik het gevoel krijg dat in je uppie daarheen gaan zonder voorbereiding en zonder de taal te spreken toch niet zo handig is
![]()
... ach komt goed, mijn vader zit in ieder geval al helemaal in de stress, maar die was ook al gestressed in Marokko als ik dan even een paar blokjes om liep 's avonds
Zit jij nu echt te werken trouwens? Er is toch geen drol te doen nu of wel?
Oh geweldig vind ik die, ik zou zo graag zo een kleine bank voor op mn balkon hebben maar ze verkopen die dingen echt alleen als set of knetterduurquote:Op maandag 28 december 2009 08:53 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga trouwens zo eens mijn bed uit... even douchen en dan naar de winkel om deze aanbieding even op te pikken:
[ afbeelding ]
voor 600 euro!![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Elke keer als ze iets wilde vragen in dr beste chinees riepen alle mensen "no spiek ienglisj".
![]()
Epic fail was dat![]()
Hersenen kunnen best lekker zijn hoorquote:Op maandag 28 december 2009 08:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Ik ga voor de beroemde "wijzen op woord in woordenboek" methode, en dan maar hopen dat het woord voor "biefstuk" niet hetzelfde is als het woord voor "gekookte hersenen" of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |