Zal ik eens even aan je krullen trekken om te zien hoe echt die zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 03:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maakt niet uit, die waren toch niet echt
Volgens mij is het een pruik.quote:Op maandag 28 december 2009 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal ik eens even aan je krullen trekken om te zien hoe echt die zijn?![]()
maar dat ziet JJH toch niet, dus dat kan je net zo goed niet doenquote:Op maandag 28 december 2009 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal ik eens even aan je krullen trekken om te zien hoe echt die zijn?![]()
Yeahquote:
Ja, maar ik lig al op bed en ik slaap al bijnaquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 03:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee het is écht echt.![]()
*jaloers op is*
Nu snap ik er helemaal niks meer van.quote:03:29 JJH is het een pruik?
03:31 Stoffer ja
03:34 JJH Het is een pruik!
03:34 A-E maaar wel een mooie!
Ik ga ook zo.quote:Op maandag 28 december 2009 03:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik lig al op bed en ik slaap al bijna
En als ik er nou eens zin in heb, gewoon omdat het kan?!quote:Op maandag 28 december 2009 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat ziet JJH toch niet, dus dat kan je net zo goed niet doen
dan baal ikquote:Op maandag 28 december 2009 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En als ik er nou eens zin in heb, gewoon omdat het kan?!
Nee dusquote:Op maandag 28 december 2009 03:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi MissBliss, ook nog wakker.![]()
quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 03:39 schreef JJH het volgende:
Sterker nog. Ik ga nu. Het is alweer half vier en ik wil vóór de middag m'n bed uit zijn.
quote:Op maandag 28 december 2009 03:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mwah, ik zie je liever met een smilie face.
quote:
Welterusten JJH, het was kort, maar krachtig.quote:Op maandag 28 december 2009 03:39 schreef JJH het volgende:
Sterker nog. Ik ga nu. Het is alweer half vier en ik wil vóór de middag m'n bed uit zijn.
Meisje toch.quote:Op maandag 28 december 2009 03:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer uit bed; kon niet slapen
quote:Op maandag 28 december 2009 03:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook weer uit bed; kon niet slapen
Niets ernstigs hoor; hongerquote:
Moesten jullie niet eens naar bed dan?quote:Zwabbermans en ik zijn ook nog wakker.
Auwquote:Op maandag 28 december 2009 03:55 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of voor hele erge insomnia...
[ afbeelding ]
Die Wodka zal volstaan voor mijquote:Op maandag 28 december 2009 03:57 schreef DeZwabber het volgende:
als je eerst die wodka drinkt voel je d'r niks van
Dat heb ik ook altijd, midden in de nacht honger.quote:Op maandag 28 december 2009 03:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niets ernstigs hoor; honger
[..]
Moesten jullie niet eens naar bed dan?
En hoe laat gaat die eerste treinquote:Op maandag 28 december 2009 04:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat heb ik ook altijd, midden in de nacht honger.
Voorlopig gaan we nog niet slapen.
Zwabbermans en ik hebben net (ter geruststelling van slapende vriend die nog wakker lag) gezamenlijk besloten dat ik Zwabbert straks op de (eerste) trein zet i.p.v. hem met de auto naar huis te brengen.
waarom zouden wequote:Op maandag 28 december 2009 04:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
En ff een tukje doen is geen optie
quote:Op maandag 28 december 2009 04:06 schreef ElisaB het volgende:
Ja, daar zeg je wat
Ik kruip er weer in
Goede reis terug en tot morgen
Zwabbert is oppernachtbrakert he.quote:Op maandag 28 december 2009 04:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
En ff een tukje doen is geen optie
Welterusten again Elies en slaap nog lekker.quote:Op maandag 28 december 2009 04:06 schreef ElisaB het volgende:
Ja, daar zeg je wat
Ik kruip er weer in
Goede reis terug en tot morgen
zolang het maar de moeite waard is geweest hequote:Op maandag 28 december 2009 04:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zwabbert is oppernachtbrakert he.
En ik ga dit de komende dagen nog wel voelen.![]()
It sure is.quote:Op maandag 28 december 2009 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang het maar de moeite waard is geweest he
Euhhh... nee?!quote:Op maandag 28 december 2009 04:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap het niet. Hebben jullie nu verkering of zo?
Heb jij vaker zomaar wilde mannen in de nacht op bezoek?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 04:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
It sure is.
Het was leuk je online te leren kennen, maar je bent nog geweldiger in het echt.
ik ben zo wild. raawrrrquote:Op maandag 28 december 2009 04:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij vaker zomaar wilde mannen in de nacht op bezoek?
Nee, kan me de keren niet heugen buiten nu.quote:Op maandag 28 december 2009 04:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij vaker zomaar wilde mannen in de nacht op bezoek?
Hebben?quote:Op maandag 28 december 2009 04:35 schreef DeZwabber het volgende:
wie heeft er slaap nodig, als je ook Zwabber kan hebben?
Wij houden jou gezelschap toch?quote:Op maandag 28 december 2009 04:37 schreef Harajuku. het volgende:
Maar wat doe jij daar dan midden in de nacht te fokken
mooi tochquote:Op maandag 28 december 2009 04:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je houdt me wel goed wakker in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |