Ik ben geen kabouter maar een REUS.quote:Op maandag 28 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
10 kleine tuin kabouters...
blalalaala
toen waren er nog 5
honger maakt rauwe kabouters zoet?quote:Op maandag 28 december 2009 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben geen kabouter maar een REUS.
En ik lust kaboutertjes rauw , met ketchup.
Mja het is een klote iets, laatst was ze gevallen ook op de dag van het kerstfeest, dus kon ze ook niet heen want alles zat vast en veel pijn en tis zo;n lieve meid en altijd vrolijk, midden in dr studie waar ze straks misschien wel helemaal niks mee kan (aardwetenschappen, dus veel opgravingen doen etc) Jij ook sterkte trouwens ermee, weet nu een beetje hoe heftig het kan zijnquote:Op maandag 28 december 2009 02:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Helaas is het een doorgaand proces en als ze het in de schouders heeft dan is het me maar al te bekend wat ze voelt........hopelijk gaat het proces bij haar niet te snel...wens haar maar sterkte van mij
....als lotgenoot weet ik waar ze doorheen moet.
Zitten jullie in de woonkamer tegenover elkaar achter een laptopje elkaar sms'jes te sturen ?quote:
die van mij is wit en mijn armen zitten op mijn rug cast met riemenquote:Op maandag 28 december 2009 02:34 schreef trovey het volgende:
Die snuggy is van achteren open...wat is dat nou weer....dat moet dicht....zo krijg je het nog koud....net zo'n ziekenhuishemd
....die van mij sluit je aan de voorzijde met drukknopen...die is pas warm
Nee hoor, ik had nog wat ketchup over van het patatje oorlog die ik hier kreeg , misschien heb je die post gemist.quote:
jep, maar geen smsjesquote:Op maandag 28 december 2009 02:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Zitten jullie in de woonkamer tegenover elkaar achter een laptopje elkaar sms'jes te sturen ?
grote kan dat ze inderdaad nooit aan het werk zal komenquote:Op maandag 28 december 2009 02:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja het is een klote iets, laatst was ze gevallen ook op de dag van het kerstfeest, dus kon ze ook niet heen want alles zat vast en veel pijn en tis zo;n lieve meid en altijd vrolijk, midden in dr studie waar ze straks misschien wel helemaal niks mee kan (aardwetenschappen, dus veel opgravingen doen etc) Jij ook sterkte trouwens ermee, weet nu een beetje hoe heftig het kan zijn
Wat is nu weer een snuggy , daar moet je echt een pic van downloaden om het toe te lichten.quote:Op maandag 28 december 2009 02:34 schreef trovey het volgende:
Die snuggy is van achteren open...wat is dat nou weer....dat moet dicht....zo krijg je het nog koud....net zo'n ziekenhuishemd
....die van mij sluit je aan de voorzijde met drukknopen...die is pas warm
terustequote:Op maandag 28 december 2009 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
grote kan dat ze inderdaad nooit aan het werk zal komenen jij bedankt voor je lieve woorden
![]()
Ik hou er weer mee op....krijg signalen van mijn arm en hand dat het voor deze keer weer genoeg moet zijn geweest.....Fok ze allemaal en slaap ze als je er aan toe bent.
quote:Op maandag 28 december 2009 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die van mij is wit en mijn armen zitten op mijn rug cast met riemen
niet echt warm
maar de mannen in wite pakken willen dat van me, ik kan alleen typen met mijn neus
truste trovey , hoop dat je zonder pijn kunt slapen en wakker wordt.quote:Op maandag 28 december 2009 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
grote kan dat ze inderdaad nooit aan het werk zal komenen jij bedankt voor je lieve woorden
![]()
Ik hou er weer mee op....krijg signalen van mijn arm en hand dat het voor deze keer weer genoeg moet zijn geweest.....Fok ze allemaal en slaap ze als je er aan toe bent.
quote:Op maandag 28 december 2009 02:40 schreef trovey het volgende:
[..]
....schoenen uitdoen en tenen gebruiken....doen heel veel mensen zonder armen...enne die dwangbuis gewoon aanhouden.....die heb je niet voor niets gekregen van die mannen met witte jassen
.....
quote:Op maandag 28 december 2009 02:43 schreef kitao het volgende:
Helaas , ik zie mij ook genoodzaakt af te haken ...
Ja in de woonkamer, nee niet tegenover maar naast elkaar, Zwabbermans op zijn laptop in een stoel en ik met een desktop op mijn stoel.quote:Op maandag 28 december 2009 02:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Zitten jullie in de woonkamer tegenover elkaar achter een laptopje elkaar sms'jes te sturen ?
SMS , email , of fokposts wat maakt het uit ?quote:Op maandag 28 december 2009 02:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja in de woonkamer, nee niet tegenover maar naast elkaar, Zwabbermans op zijn laptop in een stoel en ik met een desktop op mijn stoel.
En waarom zouden we SMSen?![]()
En als je beide in dezelfde SC zit moet één maar wegblijven omdat je face to face kunt praten?quote:Op maandag 28 december 2009 02:49 schreef kitao het volgende:
[..]
SMS , email , of fokposts wat maakt het uit ?
Lijkt me makkelijker om face to face een gesprek te hebben , hoewel dat weer kan ingrijpen in de anonieme spontaniteit.
Maar doe vooral wat jullie het leukste vinden , iedereen blij.
Welterusten Trovey.quote:Op maandag 28 december 2009 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
jepquote:Op maandag 28 december 2009 02:58 schreef JJH het volgende:
Zitten A-E en Zwabbert nog steeds bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |