zou er wel een pan tussendoenquote:Op maandag 28 december 2009 02:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ook niet , ik ga een eierdooier op het vuur gooien.
Ik zou een pan nemen. Oh laat maar, stomme Zwabber.quote:Op maandag 28 december 2009 02:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ook niet , ik ga een eierdooier op het vuur gooien.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist dat je er zelf mee zou komen en zat er al op te wachten.
Trovey for president
quote:Op maandag 28 december 2009 01:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet niks te zeggen maar ik vind het oprecht KUT voor je.
Weet je het nuquote:Op maandag 28 december 2009 01:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij bij aan. Ik wist ook niet dat dat aan de hand isNu staat mijn teenpost zo stom
En toch werkt het hequote:Op maandag 28 december 2009 02:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]! wat een verhaal kun je bij zo;n simpel ding verzinnen om het aan te prijzen
Bieeeeejoétiefoel!quote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet
[ afbeelding ]
Meid, je hebt het grootste gelijk van de wereld.quote:Op maandag 28 december 2009 02:03 schreef trovey het volgende:
Ik kan altijd zo kwaad worden om dat soort commentaar..je krijgt me niet snel kwaad...maar hiermee..als je ziet wat voor ellende RSI met name in het begin heeft teweeggebracht bij mensen die er aan lijden....keuringartsen die ze niet geloofden en mensen met hun ellende rustig weer aan het werk zetten terwijl je kapot gaat van de pijn en 's nachts wakker ligt van de pijn. Pijn, gevoelloosheid van je armen/handen, krachtverlies (daarom laat ik ook alles vallen...denk je wat vast te hebben is dat helemaal niet zo), tintelingen, ineens koude handen krijgen door de verstoorde bloedsomloop....bij mij is dan ook nog de artrose bijgekomen en daar heb ik helaas genoeg voorbeelden van gezien hoe dat ingrijpt....een moeder die het in de hele rug had en niet langer dan twee uurtje op kon zijn...daarna was ze kapot (door de pijn en hoofdpijn door afgeknelde zenuwen) en moest ze eerst een paar uur slapen om weer wat te kunnen.....niets meer kunnen doen met je handen omdat de boel niet meer meewerkt, een kennis die door de artrose in zijn knieeen een loopactieradius heeft van 500 meter op een goede dag.....nee het is niet dodelijk maar wel bijzonder ingrijpend en in de nek/bovenrug en de rechterhand is bij mij de artrose nu aanwezig...de rechterknie begint de eerste verschijnselen te vertonen en de heupen beginnen ook verontrustende signalen af te geven.....en dan denk je wel eens aan hoe je leven er uit zal zien over 10-20 jaar als alleenstaande en dat vooruitzicht jaagt me wel eens angst aan hoelang ik zelfstandig zal kunnen wonen....zeker als ik naar mijn moeder kijk die op haar 54ste een wrak was...als ze langer had geleeft dan was ze zeker in een rolstoel geëindigd:{
[..]
Weet je het nuen je teenpost is helemaal niet stom hoor
jullie worden nu al een kliekje gevonden...quote:Op maandag 28 december 2009 02:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bieeeeejoétiefoel!
Ik denk dat het ons geweldig gaat staan!
Krijgen we ook niet dat gemiep over wie er in welk maatje polo/shirt moet, we lopen gewoon massaal voor joker. Een voor allen en allen voor lul!
quote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet
[ afbeelding ]
Maar die pet pastdie groene Snuggy staatquote:Op maandag 28 december 2009 02:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jullie worden nu al een kliekje gevonden...
straks als jullie een uniforum hebben al helemaal
Jij en JJH zijn waarschijnlijk de enigen die niet over de flappen struikelen. Ingetje en ik kunnen er wel een delen (ik ga wel bovenop).quote:Op maandag 28 december 2009 02:06 schreef Greys het volgende:
Bieeeeejoétiefoel!
Ik denk dat het ons geweldig gaat staan!
Krijgen we ook niet dat gemiep over wie er in welk maatje polo/shirt moet, we lopen gewoon massaal voor joker. Een voor allen en allen voor lul!
t ergste is nog wel de prijsquote:Op maandag 28 december 2009 02:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch werkt het he
Bij sommigen dan
Zie, Elies is al een groene aan het bestellen!![]()
Nee, echt nietquote:Op maandag 28 december 2009 02:07 schreef trovey het volgende:
Ik heb iets wat daarop lijkt...een soort deken met drukknopen om er een soort jas van te maken.....heerlijk warm op de bank...maar nu ben ik volgens jullie een beetje raar......
Ik moet denken aan:quote:Op maandag 28 december 2009 02:09 schreef Memento-Mori het volgende:
t ergste is nog wel de prijs29.95
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 december 2009 02:10 schreef Greys het volgende:
Ik ga naar bedje.
Trust allemaal!
*snuggy*
quote:Op maandag 28 december 2009 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou een pan nemen. Oh laat maar, stomme Zwabber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |