Of zich is het best slim bekeken, voor mensen die graag met een dekentje op de bank zitten. Door die mouwen kan je je dekentje gewoon aan houden als je naar de koelkast op en neer schuifeltquote:
Euhh , dat stond niet in mijn post trovey , ik wenste je juist sterkte als je inderdaad veel last ervan had, nog steeds trouwens , ik dacht alleen , gezien mijn eerdere reacties dat je jonger zou zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 01:45 schreef trovey het volgende:
Zoek eens even op wat RSI en artrose zijn Kitao en geef dan commentaar....helaas vecht ik al (officieel) bijna 10 jaar tegen beide ziektes (daarvoor had ik het ook al maar had het nog geen naam) en heb dat soort commentaar vaker gehoord......van mensen die geen idee hadden hoe beide dingen ingrijpen in je leven en zeggen dat je je niet moet aanstellen.....was het maar zo makkelijk...eerst moet je je aanpassen aan je beperkingen en dan moet je er geestelijk ook nog toe zetten om het te accepteren dat je voor je 40ste de beperkingen van een hoogbejaard persoon hebt...dat is me beiden gelukt......fijn dat jij dat zo , zonder nadenken even onderuit gaat halen
.......eerst denken dan commentaar geven is je al vaker gezegd.
Het stoorde mequote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ah fijn, ik wilde nog zeggen doe die SC dan ook even in caps.
ja ik bedacht me net dat fleecejurken helemaal niet lekker zijn om te etenquote:Op maandag 28 december 2009 01:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kou maakt lillukke fleecejurken zoet
Maar je wil toch juist ook je handen onder de dekens, dat wordt moeilijk laptoppenquote:Op maandag 28 december 2009 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zich is het best slim bekeken, voor mensen die graag met een dekentje op de bank zitten. Door die mouwen kan je je dekentje gewoon aan houden als je naar de koelkast op en neer schuifelt
En toch ga ik me er echt niet in hijsen, stel dat er iemand aanbelt
Proestquote:Op maandag 28 december 2009 01:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben niet zo grappig.
Als het bij aanbellen blijft, is het niet zo erg. Maar stel dat er gewoon iemand binnenkomtquote:Op maandag 28 december 2009 01:53 schreef Greys het volgende:
Of zich is het best slim bekeken, voor mensen die graag met een dekentje op de bank zitten. Door die mouwen kan je je dekentje gewoon aan houden als je naar de koelkast op en neer schuifelt
En toch ga ik me er echt niet in hijsen, stel dat er iemand aanbelt
Laat jij mensen gewoon voor de deur staan?quote:Op maandag 28 december 2009 01:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het bij aanbellen blijft, is het niet zo erg. Maar stel dat er gewoon iemand binnenkomtDoor de achterdeur of zo
gewoon een tentje van makenquote:Op maandag 28 december 2009 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je wil toch juist ook je handen onder de dekens, dat wordt moeilijk laptoppen
Ah fak, ik wist dat je het ging vragenquote:Op maandag 28 december 2009 01:54 schreef ElisaB het volgende:
Iets intrigeert me...
Lieve Greys, popje... hoe weet jij van het bestaan van die jurken
Ik kende ze ook, uit ONZ.quote:Op maandag 28 december 2009 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak, ik wist dat je het ging vragen
Door het 'Eddem en Micky en Paay' topicMeisje Mick vond het nodig er een blogje over te schrijven, over die Snuggies
Sssssssssssht
![]()
Desnoodsquote:Op maandag 28 december 2009 01:56 schreef Harajuku. het volgende:
Laat jij mensen gewoon voor de deur staan?
Ik zeg nix!quote:Op maandag 28 december 2009 01:57 schreef Greys het volgende:
Ah fak, ik wist dat je het ging vragen
Door het 'Eddem en Micky en Paay' topicMeisje Mick vond het nodig er een blogje over te schrijven, over die Snuggies
Sssssssssssht
![]()
Da's dus wéér een voordeel van die fugly Snuggy.quote:Op maandag 28 december 2009 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je wil toch juist ook je handen onder de dekens, dat wordt moeilijk laptoppen
Inschattingsfoutje. Is niet ergquote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef Harajuku. het volgende:
IK SCHAAM MIJ NIET.
Ow, dat moest ik nog zeggen: dan kan ik nietquote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef Greys het volgende:
Da's dus wéér een voordeel van die fugly Snuggy.
Hate to say it. Maar je kunt er dus idd ook gewoon mee laptoppen nu.
Zouden ze ze ook in het groen hebben?![]()
Gaan we allemaal in een groene Snuggy naar de volgende asielactie.
En Elisa in panter als opperhoofd.quote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom ik nou weerquote:Op maandag 28 december 2009 02:00 schreef Harajuku. het volgende:
En Elisa in panter als opperhoofd.
We hijsen je persoonlijk in zo'n dingquote:Op maandag 28 december 2009 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat moest ik nog zeggen: dan kan ik niet
quote:Op maandag 28 december 2009 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat moest ik nog zeggen: dan kan ik niet
quote:Op maandag 28 december 2009 02:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Elisa in panter als opperhoofd.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |