Hoi trovey, hallo AE.quote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten Strega en Pagan.
En hoi Trovey!
Rustigjes hier ineens he.
in de doos met kerstspullen, voor volgend jaarquote:Op maandag 28 december 2009 01:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Waar is je kerstmuts nou weer gebleven ?
Hoi Kitao.quote:
ik weet etquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef kitao het volgende:
DeZwabber , ken je de film Awake ?
Daar werkte de anastesia niet zo best.
Wil je een linkje of weet je al wat ik bedoel ?
Dan ben je wel vroeg begonnen met dat hoofddeksel , ik zie je er al 2 maanden mee rondlopen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
in de doos met kerstspullen, voor volgend jaar
k ben er net voor half november mee begonnenquote:Op maandag 28 december 2009 01:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Dan ben je wel vroeg begonnen met dat hoofddeksel , ik zie je er al 2 maanden mee rondlopen.
Het stond je goed moet ik zeggen , dit is nog even wennen.
Ja , ik vind het gezellig en ik ben wel weg te slaan hoor ; met een mokertje.quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoi Kitao.
Hoe komt het eigenlijk dat je hier niet weg bent te slaan?
Vind je het hier zo gezellig?
Dan kun je beter een hoofdbedekking dragen , zeker als eronder zit wat ik al vermoedde..quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
k ben er net voor half november mee begonnendaarvoor wastie ook kaal
mwoah zo heel vroeg is da toch net ?quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , ik vind het gezellig en ik ben wel weg te slaan hoor ; met een mokertje.
![]()
Ik blijf niet te lang , moet morgenmiddag al om 12 uur opstaan...
Grote bestelling valt wel mee hoorquote:Op maandag 28 december 2009 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar jij gaat grote bestelling in UK doen?
Even kijken dan en anders kijk ik misschien wel ff lief en telebankier je.![]()
Maar ik ben drukk aan 't bijlezen en denk, post het toch maar even.
Hoe kon ik nu denken de Lush adepts hier voor te zijn, dom, dom, dom
Niet echt , maar ik krijg maagklachten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
mwoah zo heel vroeg is da toch net ?
oh shit dat moet ik inderdaad maar even doenquote:Op maandag 28 december 2009 01:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Niet echt , maar ik krijg maagklachten.
![]()
In post 1 sta je nog met een sneeuwmuts hoor, moet je daar ook niet je haren bijknippen dan ?
Sorry Greys , ik wist niet dat jullie zulke dikke privevrienden waren , ik begrijp nu je lichte verontwaardiging.quote:[b]Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef Greys het volgende:[/b
En dan nog een paar losse dingetjes voor Loveless en Goodbye.
het zit je niet mee hequote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Zo...armpje werkt weer een beetje mee....dat ijs van de stoep afhakken was toch niet zo'n goed idee als ik dacht...althans niet voor mijn arm....had het moeten weten toen ik op een kwart van het pad al dacht dit gaat niet lekker maar ja.....keuze uit zere arm of grote kans om te vallen en weer met een gebroken enkel in het ziekenhuis komen....dan gaat die arm eerder weer over
....daarom was ik gisteren ook even niet aanwezig....rust geven aan de arm dus daar zat ik op de bank naar Sweet Sixteen partymarathon te kijken....en me dood te ergeren aan al die oppervlakkige materialistische egocentrische tieners met te rijke en te makkelijke ouders die om de 5 seconden een hysterieaanval kregen (niet alleen de meisjes maar de jongens
)....oh ja en ik sneed me gisteravond ook nog maar even in drie vingers tegelijk bij het leegmaken van een blikje kattenvoer dus typen ging ook niet zo lekker....een glas drinken over je toetsenbord is niet goed maar volgens mij een stevige bloeding ook niet
Ik heb nu de rechterkant van mijn lichaam gehad met twee blauwe tenen (gestoten), een zere knie, een zere arm en een zere hand....iemand nog suggesties hoe ik de komende dagen mijn linkerkant kan bewerken....op de linkerkant de trap afvallen iets....heb ik meteen alles even gehad![]()
Trovey roelzzzzquote:Op maandag 28 december 2009 01:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind mezelf altijd al zielig als ik één teen stoot, maar Trovey wint hoor.
Ik ken een aantal mensen hier inmiddels in het echt ja, o.a. door de Asielactie die we georganiseerd hebben deze zomer hier op FOK! en waar we 7000 euro voor een goed dierendoel hebben opgehaaldquote:Op maandag 28 december 2009 01:20 schreef kitao het volgende:
[..]
Sorry Greys , ik wist niet dat jullie zulke dikke privevrienden waren , ik begrijp nu je lichte verontwaardiging.
je bent ook gewoon zieligquote:Op maandag 28 december 2009 01:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja he?quote:Op maandag 28 december 2009 01:23 schreef Harajuku. het volgende:
Vrees niet, ik ga je niet slaan hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , ik vind het gezellig en ik ben wel weg te slaan hoor ; met een mokertje.
![]()
Ik blijf niet te lang , moet morgenmiddag al om 12 uur opstaan...
Ik weet niet welk advies ik jou moet geven , misschien ben je echt snel gewond zoals je beweert , anders zou ik zeggen: stop met klagen en pak jezelf bij elkaar.quote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Zo...armpje werkt weer een beetje mee....dat ijs van de stoep afhakken was toch niet zo'n goed idee als ik dacht...althans niet voor mijn arm....had het moeten weten toen ik op een kwart van het pad al dacht dit gaat niet lekker maar ja.....keuze uit zere arm of grote kans om te vallen en weer met een gebroken enkel in het ziekenhuis komen....dan gaat die arm eerder weer over
....daarom was ik gisteren ook even niet aanwezig....rust geven aan de arm dus daar zat ik op de bank naar Sweet Sixteen partymarathon te kijken....en me dood te ergeren aan al die oppervlakkige materialistische egocentrische tieners met te rijke en te makkelijke ouders die om de 5 seconden een hysterieaanval kregen (niet alleen de meisjes maar de jongens
)....oh ja en ik sneed me gisteravond ook nog maar even in drie vingers tegelijk bij het leegmaken van een blikje kattenvoer dus typen ging ook niet zo lekker....een glas drinken over je toetsenbord is niet goed maar volgens mij een stevige bloeding ook niet
Ik heb nu de rechterkant van mijn lichaam gehad met twee blauwe tenen (gestoten), een zere knie, een zere arm en een zere hand....iemand nog suggesties hoe ik de komende dagen mijn linkerkant kan bewerken....op de linkerkant de trap afvallen iets....heb ik meteen alles even gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |