Nee , ik heb geen idee , zelfs een levendige nachtmerrie kan een ervaring zijn die je zelden vergeet.quote:Op zondag 27 december 2009 23:40 schreef senesta het volgende:
Ja precies,![]()
Ik denk dat je heel goed begrijpt waar ik op doel.
Meh, niet vandaag.quote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik ben zo'n aandachtshoer, naaktfoto's zien?
Wat zei ik nu net!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zei ik nu net!?
ja ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ja, dat toffe trompetnummer heet 'Sorry'.quote:Op zondag 27 december 2009 23:58 schreef kitao het volgende:
[..]
En wie is sorry dan ook alweer , die trompetblazer ?
Met gebakken lucht kan ik niet leven , ik eis excuses , nu meteen !
Misschien dat ik morgen wel zin heb.quote:
Zover met blokken kan ik niet gaan , mod of niet , wij hebben privacy afgesproken.quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Als je je stoort aan je NWS vriendinnetje (hoef niet te weten wie het is, ga me er niet mee bemoeien) dan block je haar toch gewoon in je PM? Hoef je je nooit meer te storen aan haar PMs.
Of is je NWS vriendinnetje een mod? Want dan kan het niet
neem alvast een emmertje mee...quote:Op zondag 27 december 2009 23:59 schreef Qwea het volgende:
ja, niet normaal man.
Ik ga slapen![]()
trsuten!
Je stoort je er wel aan, want je komt hier steeds 'klagen' over de PM'squote:Op maandag 28 december 2009 00:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Zover met blokken kan ik niet gaan , mod of niet , wij hebben privacy afgesproken.
Ik stoor me er niet aan , maar iedere keer als ik vraag haar te ontmoeten zegt ze nee, dus waarom al die pm's?
Ik snap t niet.
Ja schat , ik weet dat ik die kan blokken , ik ben niet geheel blind.quote:Op maandag 28 december 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
Ja, dat toffe trompetnummer heet 'Sorry'.
En excuses van mij aan jou zijn volgens mij heel niet op zijn plaats
Maar wist je nou al dat je PMs kunt blocken?
Nee , ik stoor me er niet aan , maar ik krijg steeds de rillingen als ik een envelop zie, dat heb ik IRL ook al.quote:Op maandag 28 december 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
Je stoort je er wel aan, want je komt hier steeds 'klagen' over de PM's
Maar je kunt toch ook een leuk contact met iemand hebben zonder diegene te hoeven ontmoeten?
En misschien weet ze dat je getrouwd bent en/of heeft ze geen interesse in live contact.
Zo, net weer thuis, na zeer gezellig bezoek en eten bij oude en dierbare vrienden.quote:Op zondag 27 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Cat, hoe lang duurt het ook alweer meestal bij bestellen van Lush vanuit uk?
Ik zit klaar met de creditcard om mijn bestelling door te voeren, maar nu twijfel ik of ik mijn eigen adres zal doorgeven of dat van mijn werk. Ben de hele week nog thuis, maar daarna op het werk. Maar ze zullen het deze week wel niet meer afleveren zeker?
Anders moet ik daarna weer naar Den Haag () om het pakje te halen.
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!quote:Op maandag 28 december 2009 00:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo, net weer thuis, na zeer gezellig bezoek en eten bij oude en dierbare vrienden.
Was heerlijk.
Keek even de mailbox na en zag daar mooie nieuwsbrief met goede aanbieding van Lush.
Nieuwsbrief heet pak die zak, en als je voor minimaal 30 euro besteld krijg je een geweldige goodiebag las ik in de gauwigheid.
Mooi mr.S. Fijn dat je weer terug bent.quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
Even 1tje als spoiler
[ afbeelding ]
De rest komt morgen of later![]()
welterusten allemaal!
Maar jij gaat grote bestelling in UK doen?quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!
En ik hoorde het idd van de Nederlandse Lush aanbieding met de goodiebag! Maar er zijn nogal wat spullen die ik wil bestellen die ze in Nederland niet hebben, dus ik ga sowieso in de UK bestellen
En misschien ook later nog wel in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |