1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Dan zou je toch willen...quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Greys het volgende:
Er is ook een vierde persoon overleden inmiddels bij dat ongeval van gister in Rotterdam![]()
De zoon van 22 is vanavond ook overleden in het ziekenhuis.
Alle vier uit die ene auto dus en van 1 familie. Alleen moeder heeft het overleefd, die ligt nog in het ziekenhuis.
Arme vrouw
de watte? please elaboratequote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Greys het volgende:
Er is ook een vierde persoon overleden inmiddels bij dat ongeval van gister in Rotterdam![]()
Alle vier uit die ene auto dus en van 1 familie. Alleen moeder heeft het overleefd, die ligt nog in het ziekenhuis.
Arme vrouw
Zo, dat is naar. Dan kun je bijna beter ook bij de overledenen zitten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Greys het volgende:
Arme vrouw
Oh, mooi liedje.quote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik wilde een nieuwe openen, want ik zag dat ie net dicht was. En aangezien ik nuComfortably Numb
luister, wilde ik hem die titel geven. We're comfortably numb.
Dus![]()
![]()
ja maar dt is heul de Pink Floyd SC niequote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik wilde een nieuwe openen, want ik zag dat ie net dicht was. En aangezien ik nuComfortably Numb
Dus![]()
![]()
Doe je het toch lekker alsnog en gooi je deze dichtquote:Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef MissBliss het volgende:
Dus![]()
![]()
Jaquote:
Ja, i don't give a fuckquote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar dt is heul de Pink Floyd SC nie
Vicieuze cirkelquote:Op maandag 28 december 2009 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zit je niet mee he
en sweet sixteen mensen moeten dooooooood
Ja, of ik verander de TT stiekemquote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker alsnog en gooi je deze dicht![]()
En dan ga ik alle nep-fipo's wissen tot ik zelf de eerste heb [afbeelding]
Ik sta 7000 in de min , dus bij mij hoef je niet aan te kloppen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:25 schreef Greys het volgende:
Ik ken een aantal mensen hier inmiddels in het echt ja, o.a. door de Asielactie die we georganiseerd hebben deze zomer hier op FOK! en waar we 7000 euro voor een goed dierendoel hebben opgehaald
Wat ev0l!quote:Op maandag 28 december 2009 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker alsnog en gooi je deze dicht![]()
En dan ga ik alle nep-fipo's wissen tot ik zelf de eerste heb
Ja, zo van zonder dat wij het zienquote:Op maandag 28 december 2009 01:35 schreef MissBliss het volgende:
Ja, of ik verander de TT stiekem [ afbeelding ]
Goh wat goed van jullie Greys!quote:Op maandag 28 december 2009 01:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik sta 7000 in de min , dus bij mij hoef je niet aan te kloppen.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Goh wat goed van jullie Greys!
Ja nou dank je kitao!
Die actie was dan ook van de zomer, pipo, dat staat er toch
Ja zie, je ziet er bijna niets van!quote:Op maandag 28 december 2009 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zo van zonder dat wij het zien
Heb je een dompertje , hoever is dat wel niet van Zwollle ?quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef Greys het volgende:
Arme vrouw
Ja neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Sshhtt, niet verklappen man.quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie, je ziet er bijna niets van!
Laat mequote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie, je ziet er bijna niets van!
Ik zie nixquote:
Zwolle??quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb je een dompertje , hoever is dat wel niet van Zwollle ?
quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tis mijn vaders liedjeEn het kwam toevallig langs in Itunes en ik hoefde niet te janken
![]()
![]()
Hallo , we zitten hier toch niet op NWS ?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 01:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tis mijn vaders liedjeEn het kwam toevallig langs in Itunes en ik hoefde niet te janken
![]()
![]()
Nee, dat hoop ik ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 @ 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwolle??
[..]
Ik hoop trouwens niet dat Trovey té comfortably numb is, anders stoot ze straks tenen zonder dat ze het voelt
Ow ja, daarover gesproken:quote:Op maandag 28 december 2009 01:40 schreef kitao het volgende:
Zeg me dat ik niet voor niets asiel heb aangevraagd hier.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, daarover gesproken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zonder te knipperen ook he?quote:Op maandag 28 december 2009 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nope, heb geen mannenblaadjesquote:Op maandag 28 december 2009 01:43 schreef kitao het volgende:
Sweet sixteen doet mij eerder denken aan een vunzig mannenblaadje , hebben jullie dat ook ?
Ik ben even aan het kijken waar ik zo'n bijzonder elegante Snuggy voor je kan bestellenquote:
Zoek eens even op wat RSI en artrose zijn Kitao en geef dan commentaarquote:Op maandag 28 december 2009 01:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik weet niet welk advies ik jou moet geven , misschien ben je echt snel gewond zoals je beweert , anders zou ik zeggen: stop met klagen en pak jezelf bij elkaar.
Maar ik vermoed dat die laatste uitspraak een beetje te grof is en dat je inderdaad een zwak gestel hebt en dat vind ik dan weer vervelend voor je.
Dus sterkte.
December is nog niet voorbij maar jij schijnt bakken geld over te hebben, hoe doe je dat?quote:Op maandag 28 december 2009 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken waar ik zo'n bijzonder elegante Snuggy voor je kan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |