SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Leintjeuh op 27-12-2009 14:52:37 ]
En milou!quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef borisz het volgende:
Bij de tapasmeet vergeet je er één. Die Chinees vergeet je
.
Dat zijn vooral Leintjes moeizame PMverwikkelingen als ik me goed herinnerquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
Ik kom alleen als de meet bij ons thuis is.![]()
Het iks mij serieus te ver anders. Maar al vast reuze veel plezier en lekkers.
En ik ben nu natuurlijk stiknieuwsgierig naar de lotgevallen van de uitgeslotenen in de spoiler!
Euc- kwam op de SC jubileum meet aanzetten met 2 bakken yoghurt ijs van de supermarkt nadat ie heel veel verhalen had verteld over zijn kookkunsten.quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
Het is mij serieus te ver anders. Maar al vast reuze veel plezier en lekkers!
En ik ben nu natuurlijk stiknieuwsgierig naar de lotgevallen van de uitgeslotenen in de spoiler!
euc-:quote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Euc- kwam op de SC jubileum meet aanzetten met 2 bakken yoghurt ijs van de supermarkt nadat ie heel veel verhalen had verteld over zijn kookkunsten.
Beunkster vond ik gewoon saai.
En FleshWound is een persoonlijk iets.
en waar staat je huis?quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
het eind van Nederlandquote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euc-:
maarre, verder zouden persoonlijke meningen mensen niet moeten kunnen uitsluiten toch?
niet iedereen kan vriendjes zijn met iedereen tenslotte.
[..]
en waar staat je huis?
Clinic of gewoon een leuke tent waar je kan eten en kletsen en de ruimte hebtquote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef Oceanonix het volgende:
waarom niet in het midden van het land een kookclinic regelen?
Iedereen bij elkaar en niemand zit met de zooi.
dat vind ik een leuk idee, gewoon ergens uit eten, hapjes enzo, en lekker ouwehoerenquote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef Bluezz het volgende:
of gewoon een leuke tent waar je kan eten en kletsen en de ruimte hebt
Wat zij zegtquote:Op zondag 27 december 2009 15:07 schreef Mirjam het volgende:
dat vind ik een leuk idee, gewoon ergens uit eten, hapjes enzo, en lekker ouwehoeren
In Groningen, bij Denemarken rechtsaf, zeg maar.quote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euc-:
maarre, verder zouden persoonlijke meningen mensen niet moeten kunnen uitsluiten toch?
niet iedereen kan vriendjes zijn met iedereen tenslotte.
[..]
en waar staat je huis?
O dat is ook leuk!quote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef Oceanonix het volgende:
waarom niet in het midden van het land een kookclinic regelen?
Iedereen bij elkaar en niemand zit met de zooi.
Dat geld voor mij ook wel idd! Laatste terugreismogelijkheden zijn vaak voor 23uur.. Uitgebreide lunch + borrel en dan avondeten voor wie nog wil klinkt als een handig plan idd.. Of kijken of ergens valt te dinchen..quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef Duderella het volgende:
Utrecht is een uurtje of twee reizen voor mij denk ik. Moet ik in elk geval wel op tijd weer retour, dus liefst zou ik dan niet te laat eten. Is een uitgebreide lunch in een leuke tent en daarna borrelen anders een idee?
Ik ben helemaal voor!! Waarom moeten wij altijd zo ver reizen en is het andersom ineens te ver?quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
Kurwa! Als je (vanaf hier gezien) bij Denemarken naar rechts gaat, kom je bij Duitsland en Polen!quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Duderella het volgende:
In Groningen, bij Denemarken rechtsaf, zeg maar.![]()
Ja, inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Duderella het volgende:
Nou, animo is er dus wel!
Lein, had je ook al een datum in gedachten?
Nou bij deze danquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou bij deze dan
Misschien de 'SC' eraf halen, het mag/kan misschien ook wat breder en er een CUL meet van maken.
Er valt uiteindelijk toch 75% van de komers af
Ja, daar was ik weer niet welkom met mijn maatje AA.quote:Op zondag 27 december 2009 23:56 schreef AKnynke het volgende:
ik ga er vanuit dat ik niet kom, maar wil wel even zeggen dat ik ook op de vrouwen-tapas-meet-gooi-je-bh-vulling-in-de-pesto-meet was...
Nou..... ik vermoed dat ik de winnaar ben!!!!!!!quote:
ik heb werkelijk waar geen idee, dus hou er maar geen rekening mee!quote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer ben je in NL Nynke, dan kunnen we een datum plannen
leuk! wordt dat je eerste meet?quote:Op maandag 28 december 2009 05:21 schreef liessa het volgende:
Klinkt erg leuk! Waar maakt me niet zoveel uit trouwens, ik woon in N-Holland, mar kom uit Z-Limburg, en dan is alles ver.
yay, een tetten-soul-matequote:Op maandag 28 december 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar was ik weer niet welkom met mijn maatje AA.
Als ik erbij kan zijn, wordt dit inderdaad de eerste. Ik heb het wel nogal druk zo eind januari, dus moet ik even kijken of ik kan als er een datum bekend is.quote:Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
leuk! wordt dat je eerste meet?
Das best wel vakantie tijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
3 juli bij mij? Mannen nu ook welkomDan heeft niemand ook meer een excuus om af te zeggen, want dit staat dan allang vast in je agenda. je bent bent dan echt een kneus als je afzegt!
Ik ging toen net vliegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee hoor, laatste x ging het ook goed op die datum.
dat was toen, nu heb je nog niks of kan je van te voor vrij nemen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ging toen net vliegen
Mare mocht ik tegen die tijd toch geen vakantie hebben dan hoor je het nog ke
3 juli kan ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
3 juli bij mij? Mannen nu ook welkomDan heeft niemand ook meer een excuus om af te zeggen, want dit staat dan allang vast in je agenda. je bent bent dan echt een kneus als je afzegt!
Eensch..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het westen te ver weg, dus ik sla (weer een keertje) over. Dat idee in het midden van het land leek toch goed, of vergis ik me?
We zouden natuurlijk tussen nu en 3 juli iets in het noorden kunnen organiseren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het westen te ver weg, dus ik sla (weer een keertje) over. Dat idee in het midden van het land leek toch goed, of vergis ik me?
O en 3 juli is me nog te ver weg, dus dan had ik me sowieso nog niet aangemeld.
Ergo: have fun allemaal en eet smakelijk al vast!
euh, whut? doe niet zo gek!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet eens of ik uberhaupt welkom zou zijn,
ja maar voordat het juli is, is 2 meets helemaal niet zo gek of veel imho er komen best wat cullers uit t Noorden, ik vind het een prima idee, en het is aan ieder op zich of ze naar 1, 2 of helemaal niet naar een meet gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar, dan nog is het toch leuker om 1 meet centraal te doen waar iedereen die wil kan komendat was toch het idee, 1 meet, en niet 2?
dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euh, whut? doe niet zo gek!
iedereen is welkom?
Tof! Wist niet zeker in hoeverre dit nou een vast kliekje is en zóveel post ik nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dusaltijd leuk nieuwe mensen meeten
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof! Wist niet zeker in hoeverre dit nou een vast kliekje is en zóveel post ik nou ook weer niet..
dattemquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaan
Nou, gaaf dan. Meld ik me bij deze aan. Zal bruine trui aantrekken en beker chocolademelk onder mijn neus houden, zodat ik herkenbaar ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaan
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, gaaf dan. Meld ik me bij deze aan. Zal bruine trui aantrekken en beker chocolademelk onder mijn neus houden, zodat ik herkenbaar ben.
Dat klinkt leukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
O en ik zou het overigens nog wel een keer leuk vinden een hogenoordenmeet te doen hoor! En dan voor de deelnemers een excursie samen te stellen langs allerlei vers-boerderijen en -bedrijfjes hier in de regio, inclusief bierbrouwerij, de theefabriek, de buffelmozzarella-man etc. En dan daarna een picknick ergens, met de gekochte lekkernijen. Maar dan geef ik vanzelf wel een keer een gil! Volgend jaar zomer of zo.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
O en ik zou het overigens nog wel een keer leuk vinden een hogenoordenmeet te doen hoor! En dan voor de deelnemers een excursie samen te stellen langs allerlei vers-boerderijen en -bedrijfjes hier in de regio, inclusief bierbrouwerij, de theefabriek, de buffelmozzarella-man etc. En dan daarna een picknick ergens, met de gekochte lekkernijen. Maar dan geef ik vanzelf wel een keer een gil! Volgend jaar zomer of zo.![]()
Oeh, dan wil ik ook wel meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
Alvast welkom!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
Ik woon (part time) in Voorschoten, als ik met de auto naar een meet ga mag jij mee hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:38 schreef Mirjam het volgende:
stomme vraag zo vroeg, maar woont er iemand in de buurt van leiden waarmee ik evt. mee kan rijden naar welke meet dan ook?
ik mag/kan niet autorijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik woon (part time) in Voorschoten, als ik met de auto naar een meet ga mag jij mee hoor
In de spoiler even een shocking confession hoor, niet persoonlijk naar iedereenIk heb meerdere malen een introductie/hallo gepost in het SC topic, maar het spijt me dat het gezegd moet, er is moeilijk tussen te komen. Zo'n meeting als dit biedt dan een uitkomst lijkt me, aangezien ik wel een fervent CUL poster ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het klotige van een SC, ik heb het ook wel eens in andere SC's gehad, en toen dacht ik weet je wat als jullie gewoon met elkaar blijven lullen en niet op mij reageren bekijk het dan maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
Ik heb meerdere malen een introductie/hallo gepost in het SC topic, maar het spijt me dat het gezegd moet, er is moeilijk tussen te komen. Zo'n meeting als dit biedt dan een uitkomst lijkt me, aangezien ik wel een fervent CUL poster ben.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik woon (part time) in Voorschoten, als ik met de auto naar een meet ga mag jij mee hoor
In de spoiler even een shocking confession hoor, niet persoonlijk naar iedereenok, tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is lekker dichtbij het NS en ook parkeergarages in de buurt. Als we met meer dan 10 mensjes zijn is dit volgens mij erg goed te doen in die Salon. Ook high tea-en kan, of gewoon borrelen met een warme hap aan het eind vd dag. En dan hebben de OV mensen ook nog genoeg tijd om terug te gaan.quote:
als je enkel 'hoi' post kom je er echt niet hoor, ik zou daar ook niet op reageren. ik post pas sinds kort mee in de SC, en ik kwam er gewoon tussen. gewoon mee posten, niet enkel 'hoi' en dan gan zitten nagelbijten in een hoekje als mensen niets op je 'hoi' zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen een introductie/hallo gepost in het SC topic, maar het spijt me dat het gezegd moet, er is moeilijk tussen te komen. Zo'n meeting als dit biedt dan een uitkomst lijkt me, aangezien ik wel een fervent CUL poster ben.
Klinkt helemaal perfect!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is lekker dichtbij het NS en ook parkeergarages in de buurt. Als we met meer dan 10 mensjes zijn is dit volgens mij erg goed te doen in die Salon. Ook high tea-en kan, of gewoon borrelen met een warme hap aan het eind vd dag. En dan hebben de OV mensen ook nog genoeg tijd om terug te gaan.
is een week later mogelijk? 27ste?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt helemaal perfect!
Zal ik gewoon een datum in de groep gooien?
Zaterdag 20 februari? - gesteld dat we dan terecht kunnen, maar bij voldoende animo kunnen we even polsen natuurlijk.
Zet een ovtje achter je naam bij de 20equote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan wellicht wel op de 20ste, maar dat ligt eraan wanneer mijn schoonvader z'n verjaardag viert, die is namelijk de 21ste jarig, maar die avond nemen we hem iig mee naar het theater
Kan je ook een scriptje voor gebruiken via http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/default.aspquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Duderella het volgende:
Als er nou heel veel mensen níet kunnen, prikken we gewoon opnieuw.
aah, why not?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:29 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben er niet bij. veel plezier allemaal!
Kind kan de was doen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah mooi! Begint vorm te krijgen dusLijkt me een prima locatie Bluezz!
En lijkt me een heel leuk plan
En februari is, in tegenstelling tot jan en maart, nog helemaal leeg geloof ik!
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie
Geen idee of Thijs mee wil.. maar als ik kan, kan hij meestal ook wel![]()
Ohja en nog een tip van een redelijk verse SC'er: ik heb gewoon gevraagd of ik mee mocht kletsen en toen was dat dus een feitBeetje dom lullen en reageren op dees of gene en het was in een weekje gebeurd.
Dus probeer het nog een keer en vertel iets geks zou ik zo zeggen
![]()
Nee joh, als niet iedereen dat doet (en dat zal heus niet), moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef DarkElf het volgende:
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie, ovb DE
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie, ovb DE
ik weet het echt nog nietis het erg als ik heel laat beslis?
Oh, handig! Even kijken hoe ver we komen en anders het zo doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je ook een scriptje voor gebruiken via http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/default.asp
kan eens, als we een echte datum en een echt plan hebben, bespreken met de mr dat ik met de trein ga dan bijv en hij bijv later naar zijn broer gaat (die in Utrecht woont) en dan kunnen we samen weer terug naar Vlaanderen ofzo.de mr gaat sowieso niet naar meets..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee joh, als niet iedereen dat doet (en dat zal heus niet), moet dat toch geen probleem zijn?
wil jou graag ook meeten net als een paar anderen. ik moet het helaas doen met 50e per week, voor een treinkaartje wil ik best sparen maar verder kan ik me helaas niet veroorloven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aah, why not?
* Mirjam wil sol meeten.
privemeetje dan maar keertje?
oooh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wil jou graag ook meeten net als een paar anderen. ik moet het helaas doen met 50e per week, voor een treinkaartje wil ik best sparen maar verder kan ik me helaas niet veroorloven.
lijkt me leuk, als ik volgende keer uitgebreid ga koken nodig ik je uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oooh.
ik snap het.
sorry.
doen we een keer een mini-meet
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lijkt me leuk, als ik volgende keer uitgebreid ga koken nodig ik je uit
slowchat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:18 schreef Braamyo het volgende:
Wat betekend de afkorting SC eigenlijk want die vliegt hier echt te vaak voorbij zonder dat ik weet wat het betekend....
Zou haske leuk zijn! En handig als je het zo kan regelen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kan eens, als we een echte datum en een echt plan hebben, bespreken met de mr dat ik met de trein ga dan bijv en hij bijv later naar zijn broer gaat (die in Utrecht woont) en dan kunnen we samen weer terug naar Vlaanderen ofzo.de mr gaat sowieso niet naar meets..
dat dus. wil hem of haar niet gelijk wegjagen ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
slowchat.
overigens wel bijzonder om je als nieuweling (ik heb je nog niet eerder in CUL gezien) meteen op te geven voor een meet.
Op voorwaarde dat jullie daar geen moeite mee hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
slowchat.
overigens wel bijzonder om je als nieuweling (ik heb je nog niet eerder in CUL gezien) meteen op te geven voor een meet.
ik wil niemand wegjagen hoor, maar vind het wel speciaal. zeker omdat het iemand is die nét op het forum zit. ik zou zoiets nooit doen. ik zit hier al 5 jaar ofzo, en heb, euh, 2 meets gehad ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat dus. wil hem of haar niet gelijk wegjagen ofzoWel tof dat windigo interesse heeft en minilot
das leukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Lofen in Utreg is een leuke tent voor een groep bijvoorbeeld. (en dan de Salon reserveren)
En waarom zien we je nog niet in de SC??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:
Heb wel spontanere dingen gedaan![]()
dit is iig nog in nederland haha
Zo klopt hij wel denk ik, ik ben nu niet bepaald een regular hierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Geen idee of Thijs mee wil mag.. maar als ik kan, kan hij meestal ook wel![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:10 schreef Bluezz het volgende:
Tip van Flip : alleen hallo roepen of zwaaien is vaak niet genoeg, maar gewoon meekletsen is the trick
ik kan je hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
Pas maar op. Ik heb een keer een meet gedaan en iemand daar ontmoet en ben nu alweer jaren met die vrouw getrouwd.
Sssstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo klopt hij wel denk ik, ik ben nu niet bepaald een regular hier
@Golfer: forummeetings kunnen inderdaad verstrekkende gevolgen hebben![]()
![]()
![]()
dat eerste ook. Dat tweede ook. Maar dat laatste doe maar niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
Pas maar op. Ik heb een keer een meet gedaan en iemand daar ontmoet en ben nu alweer jaren met die vrouw getrouwd.
*proest*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef AKnynke het volgende:
dat eerste ook. Dat tweede ook. Maar dat laatste doe maar niet.
Ik ben niet echt van het type om enkel ''hoi'' te posten hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je enkel 'hoi' post kom je er echt niet hoor, ik zou daar ook niet op reageren. ik post pas sinds kort mee in de SC, en ik kwam er gewoon tussen. gewoon mee posten, niet enkel 'hoi' en dan gan zitten nagelbijten in een hoekje als mensen niets op je 'hoi' zeggen.
Het is okay. Morgen weer terug naar Zweden. Behalve dat ik m'n Duutser zal missen is het op het moment daar ook -24. En dat vind ik wel wat koud, ofzo...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*proest*That's my girl
Hoe is het mop?
-24?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is okay. Morgen weer terug naar Zweden. Behalve dat ik m'n Duutser zal missen is het op het moment daar ook -24. En dat vind ik wel wat koud, ofzo...
Leuk Leuk, ik stelde Lofen voor in Utreg, hapje drankje kletsenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:37 schreef DarkElf het volgende:
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie, DE
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie, DE
de mr vond het een prima plan dus die hobbel is uit de weg voor mij dus heb besloten te komen... zijn er al concrete ' wat gaan we doen' plannen?
Nee. Geen thermo ondergoed. Wel maillot's enzo, en fleecetruien....en veel kaarsjes thuis...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
-24?hoop dat je thermo ondergoed hebt
![]()
tot wanneer zit je in Zweden eigenlijk?
Lofen wist ik, das leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk Leuk, ik stelde Lofen voor in Utreg, hapje drankje kletsen
uurtje of 2 is ook een idee? late lunch en meteen hoppa door naar de borrelquote:
Ja, dat lijkt me een goede tijd. Wat mij betreft althans.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
uurtje of 2 is ook een idee? late lunch en meteen hoppa door naar de borrel
Dealquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:
20 feb om 14.00 bij Lofen Utreg, Deal or No deal
Dealquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef SeaOfLove het volgende:
zo gvd! opeens een kabaal hier,dacht eerst vuurwerk,loop langsbadkamer en hoor t geluid daar vandaan komen. kijk naar boven zie ik opeens een gaatje door de waterleiding komen en allemaal water eruit. ook in de voorraadkast komt water uit plafond. naar boven gerend, waren ze daar de leiding aant ontstoppen. gvd gvd! nu komen ze morgenochtend om 8 uur de boel repareren. 8 uur! en ik ben al zo beroerd.
ik vind het prima, heb je een adress van die plaats, dan weet ik ook waar ht isquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:
http://www.lofen.nl/quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:49 schreef Braamyo het volgende:
ik vind het prima, heb je een adress van die plaats, dan weet ik ook waar ht is
Bij FOT-meets was het de traditie dat mods vermoord werdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
Ik zie bij Lofen dat je ook een moordspel kunt doen. Wie zullen we eens tijdens die meet vermoorden?
moet dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
Ik zie bij Lofen dat je ook een moordspel kunt doen. Wie zullen we eens tijdens die meet vermoorden?
Oh cool!! Van die lame moordspellen zijn vet grappig!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
wachten we even af wat zij ervan vindt. vind ik wel zo belangrijk eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:33 schreef kaasplankje het volgende:
Leintjeuh heeft ansich wel zin in de meet geloof ik, alleen is ze nu aan het werk![]()
Of ik kom? geen idee nog
ik wacht even af tot er iets echt vaststaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef Duderella het volgende:
Maar Lein dan? Die heeft dit topic geopend. Kan die dan ook? En kaas wil ik ook meeten!En de nieuwelingen, behalve BraamHAE'A, hebben nog helemaal geen datum gepikt. En Mirjam! En Hobsala!
Wat mij betreft houden we het ietsje langer open hoor.
Sorry hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
eens met bovenstaande.
het was 'haar' meet, en dan wordt ineens een datum geprikt uit twee data waarop de prikker alleen kan. niet heel eerlijk...
Ik kan wel. Of ik ook kom dat is nog de vraag natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja Ole ....
enneh ga jij eens ff snel naar het culmeettopic![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Enthousiast doortastend zijn noem ik datEn daar houdt Lein zelf ook wel van
Nu nog hopen dat ze zelf ook kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de 27e kan ik al helemaal niet helaas![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en btw, kunnen we de inschrijving niet even wat langer open houden? Evt via PM ofzo? Er kunnen altijd mensen bijkomen natuurlijk!.
Oh en Mirjam, ik ga via Ouderlijk Huis naar de meet, dus dan kan je gewoon met mij meerijden! En Kaas is het daar ook mee eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, dat lijkt me dan duidelijk Lein
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Daar vergis je je hartelijk in en daar ben ik nu dus erg goed achterquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef DarkElf het volgende:
ei tink al dutchmen ken spiek a beetje inglish hoor isa
oh, daar ging ik ook vanuit johquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef DarkElf het volgende:
echt? Oh ik ging er idd vanuit dat iedereen Engels kan tegenwoordig
De mensen in mijn omgeving wel allemaal ja..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik toch tijd vindt om een drankje mee te komen doen,nemen jullie dan cadeautjes mee?trakteer ik wel op een rondje
Ai zink he nose zat wie r fucking efrie dee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef Ole het volgende:
Mai Ingliesj is too wel okee...
Ken ai see det ai am fucking evurie dai?, end det ai noow joe oll from het fucken?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:39 schreef Isabeau het volgende:ben niet zo goed in talenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, dat lijkt me dan duidelijk Lein![]()
gewoon jezelf er weer opplakkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
Volgensm ij hebben jullie oude lijstjes te pakkenIk ben er spontaan vanaf gevallen
Ik ook!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
Volgensm ij hebben jullie oude lijstjes te pakkenIk ben er spontaan vanaf gevallen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
aahwquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook!Zullen wij dan maar saampjes meeten of zo
Gezelligquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook!Zullen wij dan maar saampjes meeten of zo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie, DE, Leintjeuh, Ole, DH (de namiddag), Isabeau (+ ovb), PdeHoog
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie, DE, Ole, PdeHoog
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:17 schreef golfer het volgende:
Ja, Lein. Ik noemde de mensen op die (nog) niet in de lijst van komers op 20-2 stonden.
Ik wil niet graag vergeten worden hoorquote:
jawel, als ik ga, en dat zit er op zich wel in. denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef SeaOfLove het volgende:
mirjam zou toch met jou meerijden lein? of stond dat nog niet vast?
En ik naar jou. Ik wil ook wel eens tegen iemand opkijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef AKnynke het volgende:
ik wil ook kunnen! Ik ben zo benieuwd naar oa Dude! En naar Mr. Isa!
ben jij zo klein dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik naar jou. Ik wil ook wel eens tegen iemand opkijken.
Toevoeging: we hebben elkaar al eens gemeet bij Lein thuis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
En ik naar jou. Ik wil ook wel eens tegen iemand opkijken.
toen heb je er best veel ontmoetquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Toevoeging: we hebben elkaar al eens gemeet bij Lein thuis.
Vooral de vriendin van Beunkster heeft toen een onuitwisbare indruk op mij achter gelaten en het dessert van -Euc.quote:
legendarisch was de meet bij mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Legendarisch.
Was het het feit dat ze niets zei of het gegeven dat ze deed alsof ze er liever niet bij was, maar in bed wilde liggen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
Vooral de vriendin van Beunkster heeft toen een onuitwisbare indruk op mij achter gelaten en het dessert van -Euc.
daar mochten wij niet bij zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
legendarisch was de meet bij mijik ben er nu ook bij denk ik
nog een keer danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb een vraag, mag ik milou meenemen?
ik lag te slapenquote:
omdat t dus geen OUDmeet is en sommige mensen misschien t niet op prijs stellen dat er kinderen aanwezig zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik lag te slapen
maarre, waarom niet
kijk, het is geen OUD meet, maar ik zie er geen kwaad in als 1 of 2 mensen hun kinderen mee nemen> ik wil milou ookj wel meeten eigenlijk na al die leuke verhalen
laat ik het dan zo zeggen; ik vind het niet ergquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omdat t dus geen OUDmeet is en sommige mensen misschien t niet op prijs stellen dat er kinderen aanwezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DarkElf op 08-01-2010 08:30:02 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:17 schreef DarkElf het volgende:
ik ben niet echt een kindmens maar dat is niet erg toch?![]()
Ik vind alleen mijn neefje leuk
ik stuur milou speciaal op jou afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das goed, lust ze bier?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik stuur milou speciaal op jou af
dat..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef Duderella het volgende:
Ik ben ook geen algemene kindervriend, maar als er van mij geen zang, dans of andere vormen van jeugdvermaak en -participatie worden verwacht, heb ik geen bezwaar hoor.
komt idd neer op wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef Duderella het volgende:
Ik ben ook geen algemene kindervriend, maar als er van mij geen zang, dans of andere vormen van jeugdvermaak en -participatie worden verwacht, heb ik geen bezwaar hoor.
handigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee, ze is nu onderweg hierheen dus ik zal het zo vragen
je hoeft milou niet te vermaken hoor, zij vermaakt jou welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:48 schreef Duderella het volgende:
Mooi zo, dan hoeft ze dit keer niet de hele tijd op schoot bij die 'Meneer'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef SeaOfLove het volgende:
maargoed milou heeft haar favorieten hier me-mo, lein en isa
auto en motor, jij luxepaardjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
prima, heb tegenwoordig auto en motordus ik kom overal wel
flauw hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:00 schreef AKnynke het volgende:
lik wel. Maar, 1400 km. rijden is wat ver voor een meet....
Ook wel weer leuk om weer eens te doen.quote:
zo gedaan toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:00 schreef AKnynke het volgende:
lik wel. Maar, 1400 km. rijden is wat ver voor een meet....
Lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien handig om een ander topic te openen (deze is toch bijna vol) met de datum in de TT en een uiterste aanmelddatum. Dan kunnen mensen zich altijd nog aanmelden als ze op die datum kunnen en zin hebben?
Ik neem iig aan dat het de 20ste wordt?
Lijkt mij ook leuk als ze er bij kan zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Hobje is net weg hier, ze gaat kijken of ze vrij kan krijgen want t leek haar wel gezellig
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Hobje is net weg hier, ze gaat kijken of ze vrij kan krijgen want t leek haar wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |