oh, daar ging ik ook vanuit johquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:45 schreef DarkElf het volgende:
echt? Oh ik ging er idd vanuit dat iedereen Engels kan tegenwoordig
De mensen in mijn omgeving wel allemaal ja..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Als ik toch tijd vindt om een drankje mee te komen doen,nemen jullie dan cadeautjes mee?trakteer ik wel op een rondje
Ai zink he nose zat wie r fucking efrie dee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:54 schreef Ole het volgende:
Mai Ingliesj is too wel okee...
Ken ai see det ai am fucking evurie dai?, end det ai noow joe oll from het fucken?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:39 schreef Isabeau het volgende:ben niet zo goed in talenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, dat lijkt me dan duidelijk Lein![]()
gewoon jezelf er weer opplakkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
Volgensm ij hebben jullie oude lijstjes te pakkenIk ben er spontaan vanaf gevallen
Ik ook!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
Volgensm ij hebben jullie oude lijstjes te pakkenIk ben er spontaan vanaf gevallen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
aahwquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook!Zullen wij dan maar saampjes meeten of zo
Gezelligquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook!Zullen wij dan maar saampjes meeten of zo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie, DE, Leintjeuh, Ole, DH (de namiddag), Isabeau (+ ovb), PdeHoog
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie, DE, Ole, PdeHoog
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:17 schreef golfer het volgende:
Ja, Lein. Ik noemde de mensen op die (nog) niet in de lijst van komers op 20-2 stonden.
Ik wil niet graag vergeten worden hoorquote:
jawel, als ik ga, en dat zit er op zich wel in. denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef SeaOfLove het volgende:
mirjam zou toch met jou meerijden lein? of stond dat nog niet vast?
En ik naar jou. Ik wil ook wel eens tegen iemand opkijken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef AKnynke het volgende:
ik wil ook kunnen! Ik ben zo benieuwd naar oa Dude! En naar Mr. Isa!
ben jij zo klein dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik naar jou. Ik wil ook wel eens tegen iemand opkijken.
Toevoeging: we hebben elkaar al eens gemeet bij Lein thuis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
En ik naar jou. Ik wil ook wel eens tegen iemand opkijken.
toen heb je er best veel ontmoetquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Toevoeging: we hebben elkaar al eens gemeet bij Lein thuis.
Vooral de vriendin van Beunkster heeft toen een onuitwisbare indruk op mij achter gelaten en het dessert van -Euc.quote:
legendarisch was de meet bij mijquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Legendarisch.
Was het het feit dat ze niets zei of het gegeven dat ze deed alsof ze er liever niet bij was, maar in bed wilde liggen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
Vooral de vriendin van Beunkster heeft toen een onuitwisbare indruk op mij achter gelaten en het dessert van -Euc.
daar mochten wij niet bij zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
legendarisch was de meet bij mijik ben er nu ook bij denk ik
nog een keer danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb een vraag, mag ik milou meenemen?
ik lag te slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |