SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Leintjeuh op 27-12-2009 14:52:37 ]
En milou!quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef borisz het volgende:
Bij de tapasmeet vergeet je er één. Die Chinees vergeet je
.
Dat zijn vooral Leintjes moeizame PMverwikkelingen als ik me goed herinnerquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
Ik kom alleen als de meet bij ons thuis is.![]()
Het iks mij serieus te ver anders. Maar al vast reuze veel plezier en lekkers.
En ik ben nu natuurlijk stiknieuwsgierig naar de lotgevallen van de uitgeslotenen in de spoiler!
Euc- kwam op de SC jubileum meet aanzetten met 2 bakken yoghurt ijs van de supermarkt nadat ie heel veel verhalen had verteld over zijn kookkunsten.quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
Het is mij serieus te ver anders. Maar al vast reuze veel plezier en lekkers!
En ik ben nu natuurlijk stiknieuwsgierig naar de lotgevallen van de uitgeslotenen in de spoiler!
euc-:quote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Euc- kwam op de SC jubileum meet aanzetten met 2 bakken yoghurt ijs van de supermarkt nadat ie heel veel verhalen had verteld over zijn kookkunsten.
Beunkster vond ik gewoon saai.
En FleshWound is een persoonlijk iets.
en waar staat je huis?quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
het eind van Nederlandquote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euc-:
maarre, verder zouden persoonlijke meningen mensen niet moeten kunnen uitsluiten toch?
niet iedereen kan vriendjes zijn met iedereen tenslotte.
[..]
en waar staat je huis?
Clinic of gewoon een leuke tent waar je kan eten en kletsen en de ruimte hebtquote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef Oceanonix het volgende:
waarom niet in het midden van het land een kookclinic regelen?
Iedereen bij elkaar en niemand zit met de zooi.
dat vind ik een leuk idee, gewoon ergens uit eten, hapjes enzo, en lekker ouwehoerenquote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef Bluezz het volgende:
of gewoon een leuke tent waar je kan eten en kletsen en de ruimte hebt
Wat zij zegtquote:Op zondag 27 december 2009 15:07 schreef Mirjam het volgende:
dat vind ik een leuk idee, gewoon ergens uit eten, hapjes enzo, en lekker ouwehoeren
In Groningen, bij Denemarken rechtsaf, zeg maar.quote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euc-:
maarre, verder zouden persoonlijke meningen mensen niet moeten kunnen uitsluiten toch?
niet iedereen kan vriendjes zijn met iedereen tenslotte.
[..]
en waar staat je huis?
O dat is ook leuk!quote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef Oceanonix het volgende:
waarom niet in het midden van het land een kookclinic regelen?
Iedereen bij elkaar en niemand zit met de zooi.
Dat geld voor mij ook wel idd! Laatste terugreismogelijkheden zijn vaak voor 23uur.. Uitgebreide lunch + borrel en dan avondeten voor wie nog wil klinkt als een handig plan idd.. Of kijken of ergens valt te dinchen..quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef Duderella het volgende:
Utrecht is een uurtje of twee reizen voor mij denk ik. Moet ik in elk geval wel op tijd weer retour, dus liefst zou ik dan niet te laat eten. Is een uitgebreide lunch in een leuke tent en daarna borrelen anders een idee?
Ik ben helemaal voor!! Waarom moeten wij altijd zo ver reizen en is het andersom ineens te ver?quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
Kurwa! Als je (vanaf hier gezien) bij Denemarken naar rechts gaat, kom je bij Duitsland en Polen!quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Duderella het volgende:
In Groningen, bij Denemarken rechtsaf, zeg maar.![]()
Ja, inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Duderella het volgende:
Nou, animo is er dus wel!
Lein, had je ook al een datum in gedachten?
Nou bij deze danquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou bij deze dan
Misschien de 'SC' eraf halen, het mag/kan misschien ook wat breder en er een CUL meet van maken.
Er valt uiteindelijk toch 75% van de komers af
Ja, daar was ik weer niet welkom met mijn maatje AA.quote:Op zondag 27 december 2009 23:56 schreef AKnynke het volgende:
ik ga er vanuit dat ik niet kom, maar wil wel even zeggen dat ik ook op de vrouwen-tapas-meet-gooi-je-bh-vulling-in-de-pesto-meet was...
Nou..... ik vermoed dat ik de winnaar ben!!!!!!!quote:
ik heb werkelijk waar geen idee, dus hou er maar geen rekening mee!quote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer ben je in NL Nynke, dan kunnen we een datum plannen
leuk! wordt dat je eerste meet?quote:Op maandag 28 december 2009 05:21 schreef liessa het volgende:
Klinkt erg leuk! Waar maakt me niet zoveel uit trouwens, ik woon in N-Holland, mar kom uit Z-Limburg, en dan is alles ver.
yay, een tetten-soul-matequote:Op maandag 28 december 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar was ik weer niet welkom met mijn maatje AA.
Als ik erbij kan zijn, wordt dit inderdaad de eerste. Ik heb het wel nogal druk zo eind januari, dus moet ik even kijken of ik kan als er een datum bekend is.quote:Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
leuk! wordt dat je eerste meet?
Das best wel vakantie tijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
3 juli bij mij? Mannen nu ook welkomDan heeft niemand ook meer een excuus om af te zeggen, want dit staat dan allang vast in je agenda. je bent bent dan echt een kneus als je afzegt!
Ik ging toen net vliegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee hoor, laatste x ging het ook goed op die datum.
dat was toen, nu heb je nog niks of kan je van te voor vrij nemen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ging toen net vliegen
Mare mocht ik tegen die tijd toch geen vakantie hebben dan hoor je het nog ke
3 juli kan ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
3 juli bij mij? Mannen nu ook welkomDan heeft niemand ook meer een excuus om af te zeggen, want dit staat dan allang vast in je agenda. je bent bent dan echt een kneus als je afzegt!
Eensch..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het westen te ver weg, dus ik sla (weer een keertje) over. Dat idee in het midden van het land leek toch goed, of vergis ik me?
We zouden natuurlijk tussen nu en 3 juli iets in het noorden kunnen organiseren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het westen te ver weg, dus ik sla (weer een keertje) over. Dat idee in het midden van het land leek toch goed, of vergis ik me?
O en 3 juli is me nog te ver weg, dus dan had ik me sowieso nog niet aangemeld.
Ergo: have fun allemaal en eet smakelijk al vast!
euh, whut? doe niet zo gek!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet eens of ik uberhaupt welkom zou zijn,
ja maar voordat het juli is, is 2 meets helemaal niet zo gek of veel imho er komen best wat cullers uit t Noorden, ik vind het een prima idee, en het is aan ieder op zich of ze naar 1, 2 of helemaal niet naar een meet gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar, dan nog is het toch leuker om 1 meet centraal te doen waar iedereen die wil kan komendat was toch het idee, 1 meet, en niet 2?
dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euh, whut? doe niet zo gek!
iedereen is welkom?
Tof! Wist niet zeker in hoeverre dit nou een vast kliekje is en zóveel post ik nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dusaltijd leuk nieuwe mensen meeten
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof! Wist niet zeker in hoeverre dit nou een vast kliekje is en zóveel post ik nou ook weer niet..
dattemquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaan
Nou, gaaf dan. Meld ik me bij deze aan. Zal bruine trui aantrekken en beker chocolademelk onder mijn neus houden, zodat ik herkenbaar ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaan
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, gaaf dan. Meld ik me bij deze aan. Zal bruine trui aantrekken en beker chocolademelk onder mijn neus houden, zodat ik herkenbaar ben.
Dat klinkt leukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
O en ik zou het overigens nog wel een keer leuk vinden een hogenoordenmeet te doen hoor! En dan voor de deelnemers een excursie samen te stellen langs allerlei vers-boerderijen en -bedrijfjes hier in de regio, inclusief bierbrouwerij, de theefabriek, de buffelmozzarella-man etc. En dan daarna een picknick ergens, met de gekochte lekkernijen. Maar dan geef ik vanzelf wel een keer een gil! Volgend jaar zomer of zo.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
O en ik zou het overigens nog wel een keer leuk vinden een hogenoordenmeet te doen hoor! En dan voor de deelnemers een excursie samen te stellen langs allerlei vers-boerderijen en -bedrijfjes hier in de regio, inclusief bierbrouwerij, de theefabriek, de buffelmozzarella-man etc. En dan daarna een picknick ergens, met de gekochte lekkernijen. Maar dan geef ik vanzelf wel een keer een gil! Volgend jaar zomer of zo.![]()
Oeh, dan wil ik ook wel meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
Alvast welkom!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
Ik woon (part time) in Voorschoten, als ik met de auto naar een meet ga mag jij mee hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:38 schreef Mirjam het volgende:
stomme vraag zo vroeg, maar woont er iemand in de buurt van leiden waarmee ik evt. mee kan rijden naar welke meet dan ook?
ik mag/kan niet autorijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |