Das best wel vakantie tijdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
3 juli bij mij? Mannen nu ook welkomDan heeft niemand ook meer een excuus om af te zeggen, want dit staat dan allang vast in je agenda. je bent bent dan echt een kneus als je afzegt!
Ik ging toen net vliegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee hoor, laatste x ging het ook goed op die datum.
dat was toen, nu heb je nog niks of kan je van te voor vrij nemen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ging toen net vliegen
Mare mocht ik tegen die tijd toch geen vakantie hebben dan hoor je het nog ke
3 juli kan ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
3 juli bij mij? Mannen nu ook welkomDan heeft niemand ook meer een excuus om af te zeggen, want dit staat dan allang vast in je agenda. je bent bent dan echt een kneus als je afzegt!
Eensch..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het westen te ver weg, dus ik sla (weer een keertje) over. Dat idee in het midden van het land leek toch goed, of vergis ik me?
We zouden natuurlijk tussen nu en 3 juli iets in het noorden kunnen organiseren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:56 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het westen te ver weg, dus ik sla (weer een keertje) over. Dat idee in het midden van het land leek toch goed, of vergis ik me?
O en 3 juli is me nog te ver weg, dus dan had ik me sowieso nog niet aangemeld.
Ergo: have fun allemaal en eet smakelijk al vast!
euh, whut? doe niet zo gek!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef minilot het volgende:
Ik weet niet eens of ik uberhaupt welkom zou zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |