ja maar voordat het juli is, is 2 meets helemaal niet zo gek of veel imho er komen best wat cullers uit t Noorden, ik vind het een prima idee, en het is aan ieder op zich of ze naar 1, 2 of helemaal niet naar een meet gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar, dan nog is het toch leuker om 1 meet centraal te doen waar iedereen die wil kan komendat was toch het idee, 1 meet, en niet 2?
dat dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euh, whut? doe niet zo gek!
iedereen is welkom?
Tof! Wist niet zeker in hoeverre dit nou een vast kliekje is en zóveel post ik nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dusaltijd leuk nieuwe mensen meeten
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Tof! Wist niet zeker in hoeverre dit nou een vast kliekje is en zóveel post ik nou ook weer niet..
dattemquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaan
Nou, gaaf dan. Meld ik me bij deze aan. Zal bruine trui aantrekken en beker chocolademelk onder mijn neus houden, zodat ik herkenbaar ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat maakt toch niets uit? Als het je gezellig lijkt gewoon gaan
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, gaaf dan. Meld ik me bij deze aan. Zal bruine trui aantrekken en beker chocolademelk onder mijn neus houden, zodat ik herkenbaar ben.
Dat klinkt leukquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
O en ik zou het overigens nog wel een keer leuk vinden een hogenoordenmeet te doen hoor! En dan voor de deelnemers een excursie samen te stellen langs allerlei vers-boerderijen en -bedrijfjes hier in de regio, inclusief bierbrouwerij, de theefabriek, de buffelmozzarella-man etc. En dan daarna een picknick ergens, met de gekochte lekkernijen. Maar dan geef ik vanzelf wel een keer een gil! Volgend jaar zomer of zo.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
O en ik zou het overigens nog wel een keer leuk vinden een hogenoordenmeet te doen hoor! En dan voor de deelnemers een excursie samen te stellen langs allerlei vers-boerderijen en -bedrijfjes hier in de regio, inclusief bierbrouwerij, de theefabriek, de buffelmozzarella-man etc. En dan daarna een picknick ergens, met de gekochte lekkernijen. Maar dan geef ik vanzelf wel een keer een gil! Volgend jaar zomer of zo.![]()
Oeh, dan wil ik ook wel meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
Alvast welkom!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Duderella het volgende:
Ik woon (part time) in Voorschoten, als ik met de auto naar een meet ga mag jij mee hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:38 schreef Mirjam het volgende:
stomme vraag zo vroeg, maar woont er iemand in de buurt van leiden waarmee ik evt. mee kan rijden naar welke meet dan ook?
ik mag/kan niet autorijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |