Ik ben niet echt van het type om enkel ''hoi'' te posten hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je enkel 'hoi' post kom je er echt niet hoor, ik zou daar ook niet op reageren. ik post pas sinds kort mee in de SC, en ik kwam er gewoon tussen. gewoon mee posten, niet enkel 'hoi' en dan gan zitten nagelbijten in een hoekje als mensen niets op je 'hoi' zeggen.
Het is okay. Morgen weer terug naar Zweden. Behalve dat ik m'n Duutser zal missen is het op het moment daar ook -24. En dat vind ik wel wat koud, ofzo...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*proest*That's my girl
Hoe is het mop?
-24?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is okay. Morgen weer terug naar Zweden. Behalve dat ik m'n Duutser zal missen is het op het moment daar ook -24. En dat vind ik wel wat koud, ofzo...
Leuk Leuk, ik stelde Lofen voor in Utreg, hapje drankje kletsenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:37 schreef DarkElf het volgende:
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie, DE
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie, DE
de mr vond het een prima plan dus die hobbel is uit de weg voor mij dus heb besloten te komen... zijn er al concrete ' wat gaan we doen' plannen?
Nee. Geen thermo ondergoed. Wel maillot's enzo, en fleecetruien....en veel kaarsjes thuis...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
-24?hoop dat je thermo ondergoed hebt
![]()
tot wanneer zit je in Zweden eigenlijk?
Lofen wist ik, das leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk Leuk, ik stelde Lofen voor in Utreg, hapje drankje kletsen
uurtje of 2 is ook een idee? late lunch en meteen hoppa door naar de borrelquote:
Ja, dat lijkt me een goede tijd. Wat mij betreft althans.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
uurtje of 2 is ook een idee? late lunch en meteen hoppa door naar de borrel
Dealquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:
20 feb om 14.00 bij Lofen Utreg, Deal or No deal
Dealquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef SeaOfLove het volgende:
zo gvd! opeens een kabaal hier,dacht eerst vuurwerk,loop langsbadkamer en hoor t geluid daar vandaan komen. kijk naar boven zie ik opeens een gaatje door de waterleiding komen en allemaal water eruit. ook in de voorraadkast komt water uit plafond. naar boven gerend, waren ze daar de leiding aant ontstoppen. gvd gvd! nu komen ze morgenochtend om 8 uur de boel repareren. 8 uur! en ik ben al zo beroerd.
ik vind het prima, heb je een adress van die plaats, dan weet ik ook waar ht isquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Bluezz het volgende:
http://www.lofen.nl/quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:49 schreef Braamyo het volgende:
ik vind het prima, heb je een adress van die plaats, dan weet ik ook waar ht is
Bij FOT-meets was het de traditie dat mods vermoord werdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
Ik zie bij Lofen dat je ook een moordspel kunt doen. Wie zullen we eens tijdens die meet vermoorden?
moet dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
Ik zie bij Lofen dat je ook een moordspel kunt doen. Wie zullen we eens tijdens die meet vermoorden?
Oh cool!! Van die lame moordspellen zijn vet grappig!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
wachten we even af wat zij ervan vindt. vind ik wel zo belangrijk eigenlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:33 schreef kaasplankje het volgende:
Leintjeuh heeft ansich wel zin in de meet geloof ik, alleen is ze nu aan het werk![]()
Of ik kom? geen idee nog
ik wacht even af tot er iets echt vaststaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef Duderella het volgende:
Maar Lein dan? Die heeft dit topic geopend. Kan die dan ook? En kaas wil ik ook meeten!En de nieuwelingen, behalve BraamHAE'A, hebben nog helemaal geen datum gepikt. En Mirjam! En Hobsala!
Wat mij betreft houden we het ietsje langer open hoor.
Sorry hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
eens met bovenstaande.
het was 'haar' meet, en dan wordt ineens een datum geprikt uit twee data waarop de prikker alleen kan. niet heel eerlijk...
Ik kan wel. Of ik ook kom dat is nog de vraag natuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja Ole ....
enneh ga jij eens ff snel naar het culmeettopic![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Enthousiast doortastend zijn noem ik datEn daar houdt Lein zelf ook wel van
Nu nog hopen dat ze zelf ook kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de 27e kan ik al helemaal niet helaas![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en btw, kunnen we de inschrijving niet even wat langer open houden? Evt via PM ofzo? Er kunnen altijd mensen bijkomen natuurlijk!.
Oh en Mirjam, ik ga via Ouderlijk Huis naar de meet, dus dan kan je gewoon met mij meerijden! En Kaas is het daar ook mee eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, dat lijkt me dan duidelijk Lein
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Daar vergis je je hartelijk in en daar ben ik nu dus erg goed achterquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:42 schreef DarkElf het volgende:
ei tink al dutchmen ken spiek a beetje inglish hoor isa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |