quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik woon (part time) in Voorschoten, als ik met de auto naar een meet ga mag jij mee hoor
In de spoiler even een shocking confession hoor, niet persoonlijk naar iedereenIk heb meerdere malen een introductie/hallo gepost in het SC topic, maar het spijt me dat het gezegd moet, er is moeilijk tussen te komen. Zo'n meeting als dit biedt dan een uitkomst lijkt me, aangezien ik wel een fervent CUL poster ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het klotige van een SC, ik heb het ook wel eens in andere SC's gehad, en toen dacht ik weet je wat als jullie gewoon met elkaar blijven lullen en niet op mij reageren bekijk het dan maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
Ik heb meerdere malen een introductie/hallo gepost in het SC topic, maar het spijt me dat het gezegd moet, er is moeilijk tussen te komen. Zo'n meeting als dit biedt dan een uitkomst lijkt me, aangezien ik wel een fervent CUL poster ben.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik woon (part time) in Voorschoten, als ik met de auto naar een meet ga mag jij mee hoor
In de spoiler even een shocking confession hoor, niet persoonlijk naar iedereenok, tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is lekker dichtbij het NS en ook parkeergarages in de buurt. Als we met meer dan 10 mensjes zijn is dit volgens mij erg goed te doen in die Salon. Ook high tea-en kan, of gewoon borrelen met een warme hap aan het eind vd dag. En dan hebben de OV mensen ook nog genoeg tijd om terug te gaan.quote:
als je enkel 'hoi' post kom je er echt niet hoor, ik zou daar ook niet op reageren. ik post pas sinds kort mee in de SC, en ik kwam er gewoon tussen. gewoon mee posten, niet enkel 'hoi' en dan gan zitten nagelbijten in een hoekje als mensen niets op je 'hoi' zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen een introductie/hallo gepost in het SC topic, maar het spijt me dat het gezegd moet, er is moeilijk tussen te komen. Zo'n meeting als dit biedt dan een uitkomst lijkt me, aangezien ik wel een fervent CUL poster ben.
Klinkt helemaal perfect!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is lekker dichtbij het NS en ook parkeergarages in de buurt. Als we met meer dan 10 mensjes zijn is dit volgens mij erg goed te doen in die Salon. Ook high tea-en kan, of gewoon borrelen met een warme hap aan het eind vd dag. En dan hebben de OV mensen ook nog genoeg tijd om terug te gaan.
is een week later mogelijk? 27ste?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klinkt helemaal perfect!
Zal ik gewoon een datum in de groep gooien?
Zaterdag 20 februari? - gesteld dat we dan terecht kunnen, maar bij voldoende animo kunnen we even polsen natuurlijk.
Zet een ovtje achter je naam bij de 20equote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan wellicht wel op de 20ste, maar dat ligt eraan wanneer mijn schoonvader z'n verjaardag viert, die is namelijk de 21ste jarig, maar die avond nemen we hem iig mee naar het theater
Kan je ook een scriptje voor gebruiken via http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/default.aspquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Duderella het volgende:
Als er nou heel veel mensen níet kunnen, prikken we gewoon opnieuw.
aah, why not?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:29 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben er niet bij. veel plezier allemaal!
Kind kan de was doen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah mooi! Begint vorm te krijgen dusLijkt me een prima locatie Bluezz!
En lijkt me een heel leuk plan
En februari is, in tegenstelling tot jan en maart, nog helemaal leeg geloof ik!
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie
Geen idee of Thijs mee wil.. maar als ik kan, kan hij meestal ook wel![]()
Ohja en nog een tip van een redelijk verse SC'er: ik heb gewoon gevraagd of ik mee mocht kletsen en toen was dat dus een feitBeetje dom lullen en reageren op dees of gene en het was in een weekje gebeurd.
Dus probeer het nog een keer en vertel iets geks zou ik zo zeggen
![]()
Nee joh, als niet iedereen dat doet (en dat zal heus niet), moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:33 schreef DarkElf het volgende:
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie, ovb DE
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie, ovb DE
ik weet het echt nog nietis het erg als ik heel laat beslis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |