Sssstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo klopt hij wel denk ik, ik ben nu niet bepaald een regular hier
@Golfer: forummeetings kunnen inderdaad verstrekkende gevolgen hebben![]()
![]()
![]()
dat eerste ook. Dat tweede ook. Maar dat laatste doe maar niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
Pas maar op. Ik heb een keer een meet gedaan en iemand daar ontmoet en ben nu alweer jaren met die vrouw getrouwd.
*proest*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef AKnynke het volgende:
dat eerste ook. Dat tweede ook. Maar dat laatste doe maar niet.
Ik ben niet echt van het type om enkel ''hoi'' te posten hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je enkel 'hoi' post kom je er echt niet hoor, ik zou daar ook niet op reageren. ik post pas sinds kort mee in de SC, en ik kwam er gewoon tussen. gewoon mee posten, niet enkel 'hoi' en dan gan zitten nagelbijten in een hoekje als mensen niets op je 'hoi' zeggen.
Het is okay. Morgen weer terug naar Zweden. Behalve dat ik m'n Duutser zal missen is het op het moment daar ook -24. En dat vind ik wel wat koud, ofzo...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*proest*That's my girl
Hoe is het mop?
-24?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is okay. Morgen weer terug naar Zweden. Behalve dat ik m'n Duutser zal missen is het op het moment daar ook -24. En dat vind ik wel wat koud, ofzo...
Leuk Leuk, ik stelde Lofen voor in Utreg, hapje drankje kletsenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:37 schreef DarkElf het volgende:
20 februari: Duderella, Borisz, Braamyo, golfer, Bluezz, Sonnie, DE
27 februari: Duderella, motorbloempje, Borisz, Braamyo, golfer ov, Bluezz ov, Sonnie, DE
de mr vond het een prima plan dus die hobbel is uit de weg voor mij dus heb besloten te komen... zijn er al concrete ' wat gaan we doen' plannen?
Nee. Geen thermo ondergoed. Wel maillot's enzo, en fleecetruien....en veel kaarsjes thuis...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
-24?hoop dat je thermo ondergoed hebt
![]()
tot wanneer zit je in Zweden eigenlijk?
Lofen wist ik, das leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk Leuk, ik stelde Lofen voor in Utreg, hapje drankje kletsen
uurtje of 2 is ook een idee? late lunch en meteen hoppa door naar de borrelquote:
Ja, dat lijkt me een goede tijd. Wat mij betreft althans.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
uurtje of 2 is ook een idee? late lunch en meteen hoppa door naar de borrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |