SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ieder topic zet ie een topicreport bij " bagger"quote:
Waar bemoei je je mee?!quote:
Doe ik ook vaak, maar dan wel terechtquote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder topic zet ie een topicreport bij " bagger"
ja, of schopje naar {vul willekeurig forum in}quote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk! Jij welquote:Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, maar dan wel terecht
En niet 1x per dag, nee dag en nacht door!quote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, of schopje naar {vul willekeurig forum in}
Jah, als we naar trollface luisteren kunnen we heel GC wel opdoekenquote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En niet 1x per dag, nee dag en nacht door!
Met je achterlijke twitterpaginaquote:
Jij zat bij All You Need Is Love!!!quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En niet 1x per dag, nee dag en nacht door!
Met je tagjequote:
Stop eens met je gebagger plz, kthx.quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
Zou hij modje willen worden?! En waarom solliciteert ie dan niet?!
Woon jij nin Ermelo ofzo?!quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer zo'n topic, yvonne. Erg jammer.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
Jaloers?quote:
Nee.quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woon jij nin Ermelo ofzo?!
Dat zei iemand van de week ook al tegen me
Maar die komt uit Ermelo
quote:
Misschien kun jij in plaats van onnozele topics openen een cursus Nederlands gaan volgen?quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woon jij nin Ermelo ofzo?!
Dat zei iemand van de week ook al tegen me
Maar die komt uit Ermelo
Neeheeeee, dat was ik nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Jij zat bij All You Need Is Love!!!
Ik zou me maar gedeisd houden met je gekloon tijdens een banquote:Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Misschien kun jij in plaats van onnozele topics openen een cursus Nederlands gaan volgen?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou me maar gedeisd houden met je gekloon tijdens een ban
quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kloon helemaal niet?quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
nah, zie dit meer als een übermamamodadmindinges-vriendelijk verzoek om er mee te kappenquote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Crutch het volgende:
Dus al is het goed begrijp gaat Trollface één dezer dagen de kliko in?
Ik denk Ikbeneenkloon. iets eerder.quote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Crutch het volgende:
Dus al is het goed begrijp gaat Trollface één dezer dagen de kliko in?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef GizartFRL het volgende:
Doet trollface de topicsreports anoniem?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef BrandX het volgende:
een voordeel, hij doet ze niet anoniem.
Wide ballquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk Ikbeneenkloon. iets eerder.
Oeh, vrouwen met machtquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar Yvonne, ik kloon helemaal niet.quote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Besta jij al?quote:Op zondag 27 december 2009 14:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Godverdomme, wat denk jij nou weer beetje mijn naam stelen!
Welneeeeeeeee, maar je post wel door tijdens een banquote:Op zondag 27 december 2009 14:31 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar Yvonne, ik kloon helemaal niet.
Yvonne's mogen dat.quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer zo'n topic, yvonne. Erg jammer.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Flor1s het volgende:
Op welke manier kunnen we hem het bruutst vermoorden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeeeeeeee, maar je post wel door tijdens een ban
Als je je nou gedeisd had gehouden, maar nee, ff flink posten in een topic waar ik zit
Dat is nog geen strike h`e?quote:
Oke, ik geef toe dat ik een kloon ben.quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeeeeeeee, maar je post wel door tijdens een ban
Als je je nou gedeisd had gehouden, maar nee, ff flink posten in een topic waar ik zit
Ja dat heb ik gelezen maar ik zie alleen maar off topic gelul danquote:
als je enig verstand in je koppie hebt kap je met yvonne uitdagen natuurlijk. Wil je kunnen blijven posten that is.quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe dat ik een kloon ben.![]()
Maar ik wil zo graag FOK!ken in mijn vrije dagen.
mwah, het overgrote deel van pagina 1 is vrij constructiefquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen maar ik zie alleen maar off topic gelul dan
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic vraagt om flames, maar ik wil morgen ook nog kunnen posten.
Deadmau5quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic vraagt om flames, maar ik wil morgen ook nog kunnen posten.
Ik wil alleen unbanned worden.quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je enig verstand in je koppie hebt kap je met yvonne uitdagen natuurlijk. Wil je kunnen blijven posten that is.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef moewhahaha het volgende:
De lullenlust van enkele reagurende vrouwmensen op middelbare leeftijd is niet van de lucht.
Ja maak pons ff nieuwsgierig!quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Trollface. het volgende:
Als ik hier PM's zou kunnenmogen posten...
2500euro overmaken op mijn rekening en je mag mijn account wel hebbenquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik wil alleen unbanned worden.
Ik doe er alles voor.
Één extra knopje in moeten drukkenquote:
Mods te slim af wezen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Één extra knopje in moeten drukken
Maar ik wil mijn eigen account.quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2500euro overmaken op mijn rekening en je mag mijn account wel hebben
Welke kut user ben je danquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen account.
Alsnog worden gezien door adminsquote:
Welke?quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen account.
Is tof.quote:
adminsquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alsnog worden gezien door admins
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.quote:
BalspierMusketier?quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.
Neequote:
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.quote:
Emimich?quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.
doe es niet zo flauw, en gewoon zeggen wat je echte account is dan?quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.
Dat moet je dan weer niet zeggen, sukk0l.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.
En dan zeker gebanned worden voor altijd. Ik heb Yvonne al een PM gestuurd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe es niet zo flauw, en gewoon zeggen wat je echte account is dan?
alsof yvonne dat niet allang weetquote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
En dan zeker gebanned worden voor altijd. Ik heb Yvonne al een PM gestuurd.
Dat klinkt duur.quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
alsof yvonne dat niet allang weet
Die heeft de uberkloonscan hoor.
Als ik geband word, mag ik dan op een van jouw klonen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
Ik ben ontmaskert door Yvonne.
Maar ik wil zo graag mijn account terug.
ja maar zo kan het ookquote:Op zondag 27 december 2009 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Yvonne, ik wilde er toensjus net over klagen achter de schermen. Waarom trollface voor ieder topic een TR denkt aan te moeten maken
Kun je iemand het TR-privilege niet ontzeggen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Yvonne, ik wilde er toensjus net over klagen achter de schermen. Waarom trollface voor ieder topic een TR denkt aan te moeten maken
Issie dat al niet geweest en vriendelijk verzocht op te kenkeren?quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
Nee, dat was BoWa.quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Issie dat al niet geweest en vriendelijk verzocht op te kenkeren?
Bannen is makkelijkerquote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Kun je iemand het TR-privilege niet ontzeggen?
De_boswachter stopt.quote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Trouwens TVP voor de links naar die topics of wat dan ook.
Ja echt.quote:
6 bij dezequote:Op zondag 27 december 2009 16:23 schreef Adelante het volgende:
5 TR's al bij deze.
Verder eens met klacht, Trollface rapporteert echt alles als bagger
Inderdaad, dat is gewoon een terechte klacht.quote:Op zondag 27 december 2009 16:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja echt.Ik word er schijt ziek van en dat wanneer ik een terechte klacht Topic aanmaak word die wel meteen dichtgegooid.
Ik kan niet schijten omdat
Jij moet je smoel houden, jij wilt zo graag een unbanquote:
Kerst is over hoor, dus de amnestie ook...quote:Op zondag 27 december 2009 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
6 bij deze
doe eens gewoon dicht ofzo men
Ik hoor mensen vandaag toch echt zeggen dat het 3e kerstdag isquote:Op zondag 27 december 2009 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kerst is over hoor, dus de amnestie ook...
Ik heb je advies opgevolgd en naar de desbetreffende administrator een mail gestuurd.quote:Op zondag 27 december 2009 16:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden, jij wilt zo graag een unban
je gaat voor dit account alvast een unban aanvragen?quote:Op zondag 27 december 2009 16:50 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb je advies opgevolgd en naar de desbetreffende administrator een mail gestuurd.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Kuttopics die open mogen blijven omdat de TS een admin is. Wat een sneue bedoening is het toch ook af en toe hier
.
Met een kwaliteitsslotje. En dat wordt hier ook n's tijd...quote:Op zondag 27 december 2009 20:29 schreef yvonne het volgende:
Ah ja, je kwaliteitstopic, van 10 dagen geleden,
fucking 10 dagen geleden
Seksgod (met PAINT)
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
Klagen over andere users kan via PM of als je er echt niet meer mee om kan gaan in KLB FB.
En Yvonne mag het wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
Klagen over andere users kan via PM of als je er echt niet meer mee om kan gaan in KLB FB.
Nu je het zegt, volgens mij kreeg ik daar laatst nog een note voor. (kan 'm nog niet zien)quote:
Nope voor " kuttopic"quote:Op zondag 27 december 2009 20:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij kreeg ik daar laatst nog een note voor. (kan 'm nog niet zien)
Iets met tong uit reet halenquote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef BrandX het volgende:
Life is unfair, FOK! is geen democratie, en yvonne is übermamamodadmindinges en daarmee pas een echte baas. Learn to live with it.
Die note is volkomen terechtquote:
Baasquote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef BrandX het volgende:
Life is unfair, FOK! is geen democratie, en yvonne is übermamamodadmindinges en daarmee pas een echte baas. Learn to live with it.
hoeft je niet zachtjes te zeggen hoor, ik versta je toch welquote:
Een Baas Baas dusquote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]ik bedoelde huel geen KLB-Baas, maar gewoon een baas
Of bedoelde je een top notch KLB user, zoals ik?quote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]ik bedoelde huel geen KLB-Baas, maar gewoon een baas
uiteraard.....quote:Op zondag 27 december 2009 20:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of bedoelde je een top notch KLB user, zoals ik?
quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoeft je niet zachtjes te zeggen hoor, ik versta je toch wel.
En ik hoef heul yvonne haar 'reet' niet te likken, ze heeft heel goed wc papier thuis
enquote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Kuttopics die open mogen blijven omdat de TS een admin is. Wat een sneue bedoening is het toch ook af en toe hier
.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef BrandX het volgende:
Mja, heel grappig nu die reactie van je, maar ik heb het niet over topics van mij. Overigens worden topics van mij niet zo vaak gesloten, maar dat terzijde.quote:Op zondag 27 december 2009 20:27 schreef yvonne het volgende:
Stelletje zeikerds, boehoehoe, mijn topic wordt altijd gesloten boehoe.
Het is een terechte klacht, klaar
Mij kennende?quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Al kan jij dat, jou kennende, wél ontkennen.
HAHAHAHA JA HIHIHIHI IK KEN JE HELEMAAL NIET PERSOONLIJK DUS DAN ZIE IK JE INDERDAAD OOK NOOIT POSTEN HAHAHAHA DOM VAN ME!!!! DAN KAN IK OOK NIET VERWACHTEN HOE JIJ GAAT REAGEREN!!! WOOOW JE HEBT GELIJK ZO HÉ!!!quote:
Ik voel een Otis 3.0 aankomen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA HIHIHIHI IK KEN JE HELEMAAL NIET PERSOONLIJK DUS DAN ZIE IK JE INDERDAAD OOK NOOIT POSTEN HAHAHAHA DOM VAN ME!!!! DAN KAN IK OOK NIET VERWACHTEN HOE JIJ GAAT REAGEREN!!! WOOOW JE HEBT GELIJK ZO HÉ!!!
Wat een treurigheid zeg, alleen omdat iemand je de waarheid onder ogen brengt. Zo toon je alleen maar aan hoe slecht je met kritiek om kan gaan. Otis was niet beledigend, als je het mij vraagt....quote:
Even teruglezen poepiequote:Op zondag 27 december 2009 21:39 schreef BrandX het volgende:
Waar verzinnen jullie dat Otis gebanned isHij is gewoon online hoor.
Ja nu wel weer. Maar hij was wel even geshredderd.quote:Op zondag 27 december 2009 21:39 schreef BrandX het volgende:
Waar verzinnen jullie dat Otis gebanned isHij is gewoon online hoor.
Neem dat maar gewoon aan, want dat was net zo. Echter niet door dit topic, maar door een misverstand mbt mijn account.quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar waar zie ik dan dat hij gebanned/geshredderd zou zijn
ah zoquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Neem dat maar gewoon aan, want dat was net zo. Echter niet door dit topic, maar door een misverstand mbt mijn account.
mods kunnen niet bannenquote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef Pokemonmaster het volgende:
Klacht:
Admins en mods kunnen niet met hun krachten omgaan.
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Zie z'n notesquote:
Je snapt natuurlijk wel dat het mijn keurige, smetteloze e-putatie schaadt, zo'n extra note erbij. Kan dat niet anders?quote:
Ik bedoelde meer mijn opmerking over Otis 3.0 naar aanleiding van z'n HOOFDLETTER-post.quote:
Godver, remlof. Dat kunnen wij toch niet zien!!quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef remlof het volgende:
http://forum.fok.nl/index/view_topicreports/1385914 - ik moest lachen
ja dat vatte ik nou weer net welquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer mijn opmerking over Otis 3.0 naar aanleiding van z'n HOOFDLETTER-post.
Mijn lieve moedertje zegt altijd; Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
Otis 2.0 stuurt trouwens über beleefde mails
WEET JE HET ZEKER?!quote:
yvonne die baggertopics maaktquote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef yvonne het volgende:
Dat is m'n klacht:
Trollface.
Met z'n kuttopicreports.
Vergeet je niet iets dan?quote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef Trollface. het volgende:
Godverdomme, gaat dit topic nog steeds door?
Sinds het openen van dit topic heb ik slechts 2 TR's geplaatst, en beide terecht.quote:
Succestopic jouw naamtopicquote:Op zondag 27 december 2009 22:19 schreef Trollface. het volgende:
Godverdomme, gaat dit topic nog steeds door?
Wie?quote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Genoeg over hem, laten we het hebben over mij.
Goed idee, gewoon terugtrollen!quote:
Jij krijgt morgen een naamtopicquote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Genoeg over hem, laten we het hebben over mij.
Alleen mijn naam al garandeert kwaliteit.quote:
De quoteknop uiteindelijk toch gevonden?quote:Op zondag 27 december 2009 22:28 schreef Barachem het volgende:
@ trollface: Je faalt als troll, heel hard zelfs!
Dat dacht je maar, je faalt nog meer met trollen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alleen mijn naam al garandeert kwaliteit.
[..]
De quoteknop uiteindelijk toch gevonden?
lolwut?quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alleen mijn naam al garandeert kwaliteit.
Dan ga ik daar een TR van plaatsenquote:
Ziewlig, jongen, oh zo zielig.quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dan ga ik daar een TR van plaatsen
Obvious troll is obvious.quote:Op zondag 27 december 2009 22:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ziewlig, jongen, oh zo zielig.
Maar wat je plezier geeft, oh simpele ziel...
Jeweettochquote:
Reciprocal troll is still troll.quote:
watquote:Op zondag 27 december 2009 22:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ziewlig, jongen, oh zo zielig.
Maar wat je plezier geeft, oh simpele ziel...
ik heb geen rechten, graag rechten geven aub. doe maar klbquote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef remlof het volgende:
http://forum.fok.nl/index/view_topicreports/1385914 - ik moest lachen
Troll trolling troll necessitates creative reasoning...quote:
Ik hou me aanbevelen als Admin overigens. De stap als mod kan ik wel overslaan denk ik?quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
Otis 2.0 stuurt trouwens über beleefde mails
ITT: Trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls.quote:Op zondag 27 december 2009 22:55 schreef Barachem het volgende:
[..]
Troll trolling troll necessitates creative reasoning...
TLDRquote:Op zondag 27 december 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
ITT: Trolls trolling trolls trolling trolls trolling trolls.
Goed idee, maar zet dit dan op slot, al was het maar om trollface te frustreren...quote:Op zondag 27 december 2009 23:00 schreef yvonne het volgende:
Ik heb koude voeten, zal ik een nieuw topic openen?
Kwaliteitspostquote:
Eerst Otis zijn naamtopic.quote:Op zondag 27 december 2009 23:00 schreef yvonne het volgende:
Morgenquote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kwaliteitspost
[..]
Eerst Otis zijn naamtopic.
Ik wacht op Yvonne die op me reageertquote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kwaliteitspost
[..]
Doen, doen, doen!quote:Op zondag 27 december 2009 23:00 schreef yvonne het volgende:
Thus i win due to your neglect, thanks bro!quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kwaliteitspost
[..]
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wacht op Yvonne die op me reageert
quote:Op zondag 27 december 2009 23:03 schreef Barachem het volgende:
[..]
Thus i win due to your neglect, thanks bro!![]()
![]()
Waar?quote:
Shows how much of an intellect and understanding you have due to not being able to follow my troll thought jumps.quote:
Your English fails, and so do you by trying to post using it.quote:Op zondag 27 december 2009 23:11 schreef Barachem het volgende:
[..]
Shows how much of an intellect and understanding you have due to not being able to follow my troll thought jumps.
You sir, suck donkey's behind and you're really good at it.
Yet i don't envy but pity you.
Koude voeten? Koude handen,quote:Op zondag 27 december 2009 23:00 schreef yvonne het volgende:
Mag....niet....huilen......oh...nee...daar..ga ik->quote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Koude voeten? Koude handen,
want dat is waar ik zin in heb, naast vuige rouwranden,
Als het 12 uur is, ga ik mijn bed uit,
Neem ik mee een schep en een luit,
Zit ik zowaar te playen op de lokale begraafplaats,
waar ik de schep de grond in kaats,
ik open de kist en ruik de geuren,
Het lijk ligt daar en ik krijg een stijfje met violette kleuren,
Ik neem het lijk zowaar in de mond, haar clitje is niet helemaal meer rond,
Neen het is eerder zanderig en als ik haar penetreer redelijk branderig,
echter is er geen nood, ik rim het lijk haar navel en er sproeit zaad uit mijn kloot,
Zomaar hup hup hup, over haar verschilferde lipjes heen,
mijn god, die lijken zijn mennûs nat, dat is wat ik je meen!
Fail for seeing errors where none are.quote:Op zondag 27 december 2009 23:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Your English fails, and so do you by trying to post using it.
quote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
echter is er geen nood, ik rim het lijk haar navel en er sproeit zaad uit mijn kloot,
quote:Op zondag 27 december 2009 23:26 schreef Barachem het volgende:
[..]
Fail for seeing errors where none are.
quote:i
Nee joh!quote:Op zondag 27 december 2009 22:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een kerstpakket van fok! gehad?
*stilquote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat we de nieuwe Dichter des Vaderlands wel gevonden hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 23:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LOL, have you no idea why capitalization is absent?quote:
I pity the fool who tries to hide his mistakes by saying it was on purpose...quote:Op zondag 27 december 2009 23:34 schreef Barachem het volgende:
[..]
LOL, have you no idea why capitalization is absent?
Poor fool...
Pity is for the fool who can't discern..quote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
I pity the fool who tries to hide his mistakes by saying it was on purpose...
quote:Op zondag 27 december 2009 23:39 schreef Barachem het volgende:
[..]
Pity is for the fool who can't discern..
quote:
Ik open er morgen wel een topic over.quote:
Het wordt nog wat met jouquote:Op zondag 27 december 2009 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik open er morgen wel een topic over.
In klb.
Dat worden er dus 2
The Game.quote:
Indeed,quote:
While playing The Game, losing != quitting.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Barachem het volgende:
[..]
Indeed,
Thank you sir for playing and goodbye!
wat doe je me naquote:
That's how we programmed you to think.quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
While playing The Game, losing != quitting.
That's how I programmed you to think.quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
That's how we programmed you to think.![]()
Dat heb je vandaag toch gezienquote:Op zondag 27 december 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
Maar even serieus verder: ga je minderen met het plaatsen van die overmatige TR's, Trollface.
Ja, die bagger van vandaag was zo overduidelijk. Daar zag ik aan de titel al wel dat het topic dicht konquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
That's how I programmed you to think.
Fail troll fails!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, die bagger van vandaag was zo overduidelijk. Daar zag ik aan de titel al wel dat het topic dicht kon
Maar top!
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef Splutje het volgende:
Dit gaat een reeks worden neem ik aan?
Niet in KLB.quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef Splutje het volgende:
Dit gaat een reeks worden neem ik aan?
Dan maar in ONZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ik voel een ban opkomen.quote:
Tenzij de admin er zelf uitziet als een trolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie heul geen kanker in jouw tweede quote staan?quote:Op maandag 28 december 2009 09:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die overal kanker voor zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |