En dan zeker gebanned worden voor altijd. Ik heb Yvonne al een PM gestuurd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe es niet zo flauw, en gewoon zeggen wat je echte account is dan?
alsof yvonne dat niet allang weetquote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
En dan zeker gebanned worden voor altijd. Ik heb Yvonne al een PM gestuurd.
Dat klinkt duur.quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
alsof yvonne dat niet allang weet
Die heeft de uberkloonscan hoor.
Als ik geband word, mag ik dan op een van jouw klonen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
Ik ben ontmaskert door Yvonne.
Maar ik wil zo graag mijn account terug.
ja maar zo kan het ookquote:Op zondag 27 december 2009 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Yvonne, ik wilde er toensjus net over klagen achter de schermen. Waarom trollface voor ieder topic een TR denkt aan te moeten maken
Kun je iemand het TR-privilege niet ontzeggen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Yvonne, ik wilde er toensjus net over klagen achter de schermen. Waarom trollface voor ieder topic een TR denkt aan te moeten maken
Issie dat al niet geweest en vriendelijk verzocht op te kenkeren?quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
Zou hij modje willen worden?! En waarom solliciteert ie dan niet?!
Nee, dat was BoWa.quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Issie dat al niet geweest en vriendelijk verzocht op te kenkeren?
Bannen is makkelijkerquote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Kun je iemand het TR-privilege niet ontzeggen?
De_boswachter stopt.quote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Trouwens TVP voor de links naar die topics of wat dan ook.
Ja echt.quote:
6 bij dezequote:Op zondag 27 december 2009 16:23 schreef Adelante het volgende:
5 TR's al bij deze.
Verder eens met klacht, Trollface rapporteert echt alles als bagger
Inderdaad, dat is gewoon een terechte klacht.quote:Op zondag 27 december 2009 16:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja echt.Ik word er schijt ziek van en dat wanneer ik een terechte klacht Topic aanmaak word die wel meteen dichtgegooid.
Ik kan niet schijten omdat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |