Welke?quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen account.
Is tof.quote:
adminsquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alsnog worden gezien door admins
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.quote:
BalspierMusketier?quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.
Neequote:
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.quote:
Emimich?quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.
doe es niet zo flauw, en gewoon zeggen wat je echte account is dan?quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.
Dat moet je dan weer niet zeggen, sukk0l.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.
En dan zeker gebanned worden voor altijd. Ik heb Yvonne al een PM gestuurd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe es niet zo flauw, en gewoon zeggen wat je echte account is dan?
alsof yvonne dat niet allang weetquote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
En dan zeker gebanned worden voor altijd. Ik heb Yvonne al een PM gestuurd.
Dat klinkt duur.quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
alsof yvonne dat niet allang weet
Die heeft de uberkloonscan hoor.
Als ik geband word, mag ik dan op een van jouw klonen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
Ik ben ontmaskert door Yvonne.
Maar ik wil zo graag mijn account terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |