That's how we programmed you to think.quote:Op zondag 27 december 2009 23:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
While playing The Game, losing != quitting.
That's how I programmed you to think.quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
That's how we programmed you to think.![]()
Dat heb je vandaag toch gezienquote:Op zondag 27 december 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
Maar even serieus verder: ga je minderen met het plaatsen van die overmatige TR's, Trollface.
Ja, die bagger van vandaag was zo overduidelijk. Daar zag ik aan de titel al wel dat het topic dicht konquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
That's how I programmed you to think.
Fail troll fails!quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, die bagger van vandaag was zo overduidelijk. Daar zag ik aan de titel al wel dat het topic dicht kon
Maar top!
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef Splutje het volgende:
Dit gaat een reeks worden neem ik aan?
Niet in KLB.quote:Op maandag 28 december 2009 00:02 schreef Splutje het volgende:
Dit gaat een reeks worden neem ik aan?
Dan maar in ONZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ik voel een ban opkomen.quote:
Tenzij de admin er zelf uitziet als een trolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |