SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ieder topic zet ie een topicreport bij " bagger"quote:
Waar bemoei je je mee?!quote:
Doe ik ook vaak, maar dan wel terechtquote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder topic zet ie een topicreport bij " bagger"
ja, of schopje naar {vul willekeurig forum in}quote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder topic zet ie een topicreport bij " bagger"
Tuuk! Jij welquote:Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, maar dan wel terecht
En niet 1x per dag, nee dag en nacht door!quote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, of schopje naar {vul willekeurig forum in}
Jah, als we naar trollface luisteren kunnen we heel GC wel opdoekenquote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En niet 1x per dag, nee dag en nacht door!
Met je achterlijke twitterpaginaquote:
Jij zat bij All You Need Is Love!!!quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En niet 1x per dag, nee dag en nacht door!
Met je tagjequote:
Stop eens met je gebagger plz, kthx.quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
Zou hij modje willen worden?! En waarom solliciteert ie dan niet?!
Woon jij nin Ermelo ofzo?!quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer zo'n topic, yvonne. Erg jammer.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
Zou hij modje willen worden?! En waarom solliciteert ie dan niet?!
Jaloers?quote:
Nee.quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woon jij nin Ermelo ofzo?!
Dat zei iemand van de week ook al tegen me
Maar die komt uit Ermelo
quote:
Misschien kun jij in plaats van onnozele topics openen een cursus Nederlands gaan volgen?quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woon jij nin Ermelo ofzo?!
Dat zei iemand van de week ook al tegen me
Maar die komt uit Ermelo
Neeheeeee, dat was ik nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Jij zat bij All You Need Is Love!!!
Ik zou me maar gedeisd houden met je gekloon tijdens een banquote:Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Misschien kun jij in plaats van onnozele topics openen een cursus Nederlands gaan volgen?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou me maar gedeisd houden met je gekloon tijdens een ban
quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kloon helemaal niet?quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
nah, zie dit meer als een übermamamodadmindinges-vriendelijk verzoek om er mee te kappenquote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Crutch het volgende:
Dus al is het goed begrijp gaat Trollface één dezer dagen de kliko in?
Ik denk Ikbeneenkloon. iets eerder.quote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Crutch het volgende:
Dus al is het goed begrijp gaat Trollface één dezer dagen de kliko in?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef GizartFRL het volgende:
Doet trollface de topicsreports anoniem?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef BrandX het volgende:
een voordeel, hij doet ze niet anoniem.
Wide ballquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk Ikbeneenkloon. iets eerder.
Oeh, vrouwen met machtquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar Yvonne, ik kloon helemaal niet.quote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Besta jij al?quote:Op zondag 27 december 2009 14:31 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Godverdomme, wat denk jij nou weer beetje mijn naam stelen!
Welneeeeeeeee, maar je post wel door tijdens een banquote:Op zondag 27 december 2009 14:31 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar Yvonne, ik kloon helemaal niet.
Yvonne's mogen dat.quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer zo'n topic, yvonne. Erg jammer.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Flor1s het volgende:
Op welke manier kunnen we hem het bruutst vermoorden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeeeeeeee, maar je post wel door tijdens een ban
Als je je nou gedeisd had gehouden, maar nee, ff flink posten in een topic waar ik zit
Dat is nog geen strike h`e?quote:
Oke, ik geef toe dat ik een kloon ben.quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welneeeeeeeee, maar je post wel door tijdens een ban
Als je je nou gedeisd had gehouden, maar nee, ff flink posten in een topic waar ik zit
Ja dat heb ik gelezen maar ik zie alleen maar off topic gelul danquote:
als je enig verstand in je koppie hebt kap je met yvonne uitdagen natuurlijk. Wil je kunnen blijven posten that is.quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe dat ik een kloon ben.![]()
Maar ik wil zo graag FOK!ken in mijn vrije dagen.
mwah, het overgrote deel van pagina 1 is vrij constructiefquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen maar ik zie alleen maar off topic gelul dan
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic vraagt om flames, maar ik wil morgen ook nog kunnen posten.
Deadmau5quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic vraagt om flames, maar ik wil morgen ook nog kunnen posten.
Ik wil alleen unbanned worden.quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je enig verstand in je koppie hebt kap je met yvonne uitdagen natuurlijk. Wil je kunnen blijven posten that is.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef moewhahaha het volgende:
De lullenlust van enkele reagurende vrouwmensen op middelbare leeftijd is niet van de lucht.
Ja maak pons ff nieuwsgierig!quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Trollface. het volgende:
Als ik hier PM's zou kunnenmogen posten...
2500euro overmaken op mijn rekening en je mag mijn account wel hebbenquote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik wil alleen unbanned worden.
Ik doe er alles voor.
Één extra knopje in moeten drukkenquote:
Mods te slim af wezen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Één extra knopje in moeten drukken
Maar ik wil mijn eigen account.quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2500euro overmaken op mijn rekening en je mag mijn account wel hebben
Welke kut user ben je danquote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen account.
Alsnog worden gezien door adminsquote:
Welke?quote:Op zondag 27 december 2009 14:45 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Maar ik wil mijn eigen account.
Is tof.quote:
adminsquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alsnog worden gezien door admins
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.quote:
BalspierMusketier?quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.
Neequote:
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.quote:
Emimich?quote:Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zo graag weer op mijn echte account kunnen. En weer leuke dingen kunnen posten. En niet meer baggeren en trollen.
doe es niet zo flauw, en gewoon zeggen wat je echte account is dan?quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.
Dat moet je dan weer niet zeggen, sukk0l.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
Ik heb drie kloons; BalspierMusketier, KerstmanMetPoepAanZijnLul en deze. En dan heb ik nog mijn echte account. Maar die is een korte tijd geleden gebanned.
En dan zeker gebanned worden voor altijd. Ik heb Yvonne al een PM gestuurd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
doe es niet zo flauw, en gewoon zeggen wat je echte account is dan?
alsof yvonne dat niet allang weetquote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
[..]
En dan zeker gebanned worden voor altijd. Ik heb Yvonne al een PM gestuurd.
Dat klinkt duur.quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
alsof yvonne dat niet allang weet
Die heeft de uberkloonscan hoor.
Als ik geband word, mag ik dan op een van jouw klonen?quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Ikbeneenkloon. het volgende:
Ik ben ontmaskert door Yvonne.
Maar ik wil zo graag mijn account terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |