Klopt, Doe maar nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje lullig als ik die van haar post hč
Hehe. Breda heeft altijd z'n pieken, maar mee dalen qua posten.quote:Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Enige nadeel is dat ze nu in Breda wel door moeten posten om daar nog op te reageren.
Oh joh, vandaag halen we nog #165 hoor. Zolang auto, jij en ik hier blijven posten kan dat niet al te moeilijk wordenquote:Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Enige nadeel is dat ze nu in Breda wel door moeten posten om daar nog op te reageren.
Maar wij hebben PierreTT en Auto_, die houden ze nooit bijquote:Op zondag 27 december 2009 13:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jij bent om 15.00 klaar met werken hč? Rond die tijd moet ik ook ergens zijn, dus wie weet komt het goedquote:Op zondag 27 december 2009 13:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh joh, vandaag halen we nog #165 hoor. Zolang auto, jij en ik hier blijven posten kan dat niet al te moeilijk worden
Great minds think alikequote:Op zondag 27 december 2009 13:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh joh, vandaag halen we nog #165 hoor. Zolang auto, jij en ik hier blijven posten kan dat niet al te moeilijk worden
Hihiquote:Op zondag 27 december 2009 13:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar wij hebben PierreTT en Auto_, die houden ze nooit bij
PM kan ookquote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje lullig als ik die van haar post hč
Laten we dan maar hopen dat auto nooit naar Breda verhuisdquote:Op zondag 27 december 2009 13:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar wij hebben PierreTT en Auto_, die houden ze nooit bij
Zeiltje over de laptop tegen het spatten en posten maarquote:Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef automatic_ het volgende:
Ach, ik kan tijdens het gourmetten ook wel posten
Ja, ik ben rond 15.00 klaar, maar daarna moet ik naar huis om gezellig te gaan doenquote:Op zondag 27 december 2009 13:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent om 15.00 klaar met werken hč? Rond die tijd moet ik ook ergens zijn, dus wie weet komt het goed
Dat mag ze nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat auto nooit naar Breda verhuisd
Via mijn mobielquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zeiltje over de laptop tegen het spatten en posten maar
Maar je moet ook met ons gezellig doen!quote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, ik ben rond 15.00 klaar, maar daarna moet ik naar huis om gezellig te gaan doen
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik wel naar Breda neig, maar nu ken ik jullie, dus nu durf ik dat niet meerquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat auto nooit naar Breda verhuisd
En als ik het wel doe? Ooit?quote:
Kan ik mijn bestelling doorgeven voor morgen?quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef Guard het volgende:
Zo nu ga ik even boodschappen doen, begin wel trek te krijgen
Moet je zelf weten, maar dan gooien we ook naar jou rotjes...quote:
Oh u had een reservering voor morgen bij Chez Guard?quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan ik mijn bestelling doorgeven voor morgen?
Wat is er open dan?quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef Guard het volgende:
Doe voor mij ook even wat lekkers halenquote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef Guard het volgende:
Stadquote:
Dat zouden jullie nooit doen, daar ben ik te lief voorquote:Op zondag 27 december 2009 13:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar dan gooien we ook naar jou rotjes...
Ja, volgens mij wel... Kan je het even checken?quote:Op zondag 27 december 2009 13:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh u had een reservering voor morgen bij Chez Guard?
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zeiltje over de laptop tegen het spatten en posten maar
quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Nom nom nom, lekkere stukjes vlees! Nom nom nom lekker broodje!
Maar maar maar! Dat duurt nog wel even hoorquote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
Auto speelt wel met haar levennaar breda neigen ....
En dan zijn jullie jaloers hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
[..]
en dan de dranki over de laptop ....quote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
[..]
gewoon blijven waar je zit of naar tilburg gaanquote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar maar maar! Dat duurt nog wel even hoor
denk `17??quote:
Niets mee te maken, naar Breda verhuizen is hoogverraad in Tilburgquote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zouden jullie nooit doen, daar ben ik te lief voor
[..]
* Guard pakt het grote reserveringen boekquote:Ja, volgens mij wel... Kan je het even checken?
Hehe, ik zie het dan welquote:Op zondag 27 december 2009 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
gewoon blijven waar je zit of naar tilburg gaan
Staat een verbanning op uit tilburg topic als strafquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Niets mee te maken, naar Breda verhuizen is hoogveraad in Tilburg![]()
Oooooohhhhhhh mag ik ook komen?!?!?! Ansjovisquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef Guard het volgende:
* Guard pakt het grote reserveringen boek
Ja u staat er wel in, maar dat is vreemd want maandag is traditioneel pizza ansjovisdag ...
Ik zal het onthouden...quote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Niets mee te maken, naar Breda verhuizen is hoogverraad in Tilburg![]()
Tsss.... Span jij samen met iemand ofzo?quote:* Guard pakt het grote reserveringen boek
Ja u staat er wel in, maar dat is vreemd want maandag is traditioneel pizza ansjovisdag ...
Denk wel goed na wat je doet. Als je naar Breda-topic gaat ben je wel mij en mijn kwaliteits-vrolijkheidsposts kwijt!quote:
Jij mag wel in mijn plekquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oooooohhhhhhh mag ik ook komen?!?!?! Ansjovis![]()
![]()
![]()
![]()
met messenga ofzo ?quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden...
[..]
Tsss.... Span jij samen met iemand ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Dan blijf ik natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk wel goed na wat je doet. Als je naar Breda-topic gaat ben je wel mij en mijn kwaliteits-vrolijkheidsposts kwijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |