Oh u had een reservering voor morgen bij Chez Guard?quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan ik mijn bestelling doorgeven voor morgen?
Wat is er open dan?quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef Guard het volgende:
Zo nu ga ik even boodschappen doen, begin wel trek te krijgen
Doe voor mij ook even wat lekkers halenquote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef Guard het volgende:
Zo nu ga ik even boodschappen doen, begin wel trek te krijgen
Stadquote:
Dat zouden jullie nooit doen, daar ben ik te lief voorquote:Op zondag 27 december 2009 13:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar dan gooien we ook naar jou rotjes...
Ja, volgens mij wel... Kan je het even checken?quote:Op zondag 27 december 2009 13:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh u had een reservering voor morgen bij Chez Guard?
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zeiltje over de laptop tegen het spatten en posten maar
quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Nom nom nom, lekkere stukjes vlees! Nom nom nom lekker broodje!
Maar maar maar! Dat duurt nog wel even hoorquote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
Auto speelt wel met haar levennaar breda neigen ....
En dan zijn jullie jaloers hoor!quote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
[..]
en dan de dranki over de laptop ....quote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
[..]
gewoon blijven waar je zit of naar tilburg gaanquote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar maar maar! Dat duurt nog wel even hoor
denk `17??quote:
Niets mee te maken, naar Breda verhuizen is hoogverraad in Tilburgquote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zouden jullie nooit doen, daar ben ik te lief voor
[..]
* Guard pakt het grote reserveringen boekquote:Ja, volgens mij wel... Kan je het even checken?
Hehe, ik zie het dan welquote:Op zondag 27 december 2009 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
gewoon blijven waar je zit of naar tilburg gaan
Staat een verbanning op uit tilburg topic als strafquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Niets mee te maken, naar Breda verhuizen is hoogveraad in Tilburg![]()
Oooooohhhhhhh mag ik ook komen?!?!?! Ansjovisquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef Guard het volgende:
* Guard pakt het grote reserveringen boek
Ja u staat er wel in, maar dat is vreemd want maandag is traditioneel pizza ansjovisdag ...
Ik zal het onthouden...quote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Niets mee te maken, naar Breda verhuizen is hoogverraad in Tilburg![]()
Tsss.... Span jij samen met iemand ofzo?quote:* Guard pakt het grote reserveringen boek
Ja u staat er wel in, maar dat is vreemd want maandag is traditioneel pizza ansjovisdag ...
Denk wel goed na wat je doet. Als je naar Breda-topic gaat ben je wel mij en mijn kwaliteits-vrolijkheidsposts kwijt!quote:
Jij mag wel in mijn plekquote:Op zondag 27 december 2009 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oooooohhhhhhh mag ik ook komen?!?!?! Ansjovis![]()
![]()
![]()
![]()
met messenga ofzo ?quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden...
[..]
Tsss.... Span jij samen met iemand ofzo?![]()
![]()
![]()
![]()
Dan blijf ik natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denk wel goed na wat je doet. Als je naar Breda-topic gaat ben je wel mij en mijn kwaliteits-vrolijkheidsposts kwijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |