Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En dat zonder de hulp van GF!quote:Op zondag 27 december 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
ik eet even een appeltje op de bank, en hoppa weer een topic vol
nu ontneem je GF een post, hij kan nu niet meer melden dat ie de wiki heeft bijgewerktquote:
Dan quoot hij mijn post wel, met eenquote:Op zondag 27 december 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu ontneem je GF een post, hij kan nu niet meer melden dat ie de wiki heeft bijgewerkt
ah, ja, goeie oplossingquote:Op zondag 27 december 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan quoot hij mijn post wel, met eeneronder
.
quote:Op zondag 27 december 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
ben ik ook nietquote:
kinderen geen bezwaarquote:Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
IJmuiden, heeft wel kinderen en is volgens mij niet zo´n poetsmaniak als ik
hij is in ieder geval KSC moequote:Op zondag 27 december 2009 10:50 schreef VergaderEend het volgende:
SC moe?
http://forum.fok.nl/user/profile/Pheno
Volgens mij vakantie gezien zijn laatste bezoek.
ook niet als het twee ettertjes zijn, die zouden het prima doen in een gemiddeld kinderopvoedingsprogramma, echt als ik dat zie ben ik zo blij dat ik geen kinderen hebquote:Op zondag 27 december 2009 10:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben ik ook niet
[..]
kinderen geen bezwaar
quote:Op zondag 27 december 2009 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook niet als het twee ettertjes zijn, die zouden het prima doen in een gemiddeld kinderopvoedingsprogramma, echt als ik dat zie ben ik zo blij dat ik geen kinderen heb
ik ben heel vredelievend maar die etters van mijn broer wil ik eigenlijk alleen maar heel hard op de muil rossenquote:Op zondag 27 december 2009 10:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ettertjes worden bij mij engeltjes, de truuk is ze te verslaan met hun eigen gezeik![]()
Been there, done that![]()
maar ijmuiden is wat uit de buurt
per ongeluk expres doenquote:Op zondag 27 december 2009 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben heel vredelievend maar die etters van mijn broer wil ik eigenlijk alleen maar heel hard op de muil rossen
Daar is het ook de KSC voor!quote:Op zondag 27 december 2009 10:55 schreef VergaderEend het volgende:
En het wisselde dat icoontje van gf zo handig af. Nu is deze KSC echt geheel blauw.
Nee hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 11:01 schreef VergaderEend het volgende:
Ah, dus jullie hebben de modgezanik van Pheno afgestraft.
Jan linders en AH zijn hier altijd op zondag openquote:Op zondag 27 december 2009 11:01 schreef VergaderEend het volgende:
Ah, dus jullie hebben de modgezanik van Pheno afgestraft.
Ik ga eerst maar even Xboksen en daarna naar het centrum. Eens kijken of er een supermarkt open is.
hier ligt anders nog steeds een miniscuul klein beetje sneeuw op de straatquote:Op zondag 27 december 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
Volgens het KNMI hebben we een witte kerst gehad... alleen jammer dat er geen sneeuw meer lag met Kerst en het dus eigenlijk helemaal zo wit niet was.
Het KNMI spreekt over een gesloten sneeuwdek van meer dan 1 cm dik op beide kerstdagen. Die dikte hebben we misschien eergisteren nog gehaald, maar gisteren zeker niet. En van een gesloten sneeuwdek was ook al geen sprake meer.quote:Op zondag 27 december 2009 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier ligt anders nog steeds een miniscuul klein beetje sneeuw op de straat
Gister is het grootste gedeelte weggesmolten. Eergister en gister lag er nog wel wat, was alleen dus jammer dat het met Kerst zelf zo regende
tja, statistiek he..quote:Op zondag 27 december 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
Volgens het KNMI hebben we een witte kerst gehad... alleen jammer dat er geen sneeuw meer lag met Kerst en het dus eigenlijk helemaal zo wit niet was.
Hij is terug van vakantie, en ja hij is ff SC moequote:Op zondag 27 december 2009 10:50 schreef VergaderEend het volgende:
SC moe?
http://forum.fok.nl/user/profile/Pheno
Volgens mij vakantie gezien zijn laatste bezoek.
KNMI kijkt wat er bij hun ligt, en dat was een gesloten sneeuwdek van minimaal 1 cm, dat het bij ons zo groen als de pest was boeit ze nietquote:Op zondag 27 december 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
sterker, ik heb nog nooit in een sc gepost van het forumcrewforumquote:Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar de KSC is van oudsher al de meest blauwe SC buiten het forumcrewforum.
Klopt.quote:Op zondag 27 december 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
KNMI kijkt wat er bij hun ligt, en dat was een gesloten sneeuwdek van minimaal 1 cm, dat het bij ons zo groen als de pest was boeit ze niet
Zo kom je nog minder vaak aan een statistische witte kerst.quote:Op zondag 27 december 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
KNMI kijkt wat er bij hun ligt, en dat was een gesloten sneeuwdek van minimaal 1 cm, dat het bij ons zo groen als de pest was boeit ze niet
nee, want alle witte kersten zijn op die manier gemeten bij het KNMI, dus het kan best dat een ander meetstation vaker of minder vaak een witte kerst heeft gehadquote:Op zondag 27 december 2009 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo kom je nog minder vaak aan een statistische witte kerst.
Veel plezier met de man van Mariaquote:Op zondag 27 december 2009 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
Ben er weer weg van, tot vanavond ergens
Wie gaan jullie afschieten?quote:Op zondag 27 december 2009 11:57 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar memo aan mezelf : nooit meer witte wijn voor een belangrijke dag
Me verslapen voor de Kerstverschieting
Jongens, dit was een kutjoch wat het leuk vond om vissen uit het aquarium te halen om te kijken hoelang ze bleven leven op het droge, de hamster uit zijn kooi haalde en liet los lopen terwijl hij wist dat de jack russel er dan jacht op zou gaan maken, en buiten stenen gooide naar katten. Een kutjochie dusquote:Op zondag 27 december 2009 10:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
per ongeluk expres doen
Keb een keer gehad, zo'n etterjochie van 11. Die liep continue tegen me aan te beuken wanneer hij dacht dat ik er geen erg in had. Op een gegeven moment zorgde ik er voor dat ik dan nčt mijn arm (elleboog) naar achter moest doen om iets te pakken, of net omdraaide en een been naar voren had alsof ik vooruit wilde, en ondertussen de vermoorde onschuld spelen wanneer hij tegen mijn elleboog op liep of op zijn plaat ging over mijn been.
Hij had dondersgoed door dat ik het expres deed, maar de rest van de wereld niet. Het duurde een keer of vier op een dag, tot ik zei: wanneer je gewoon normaal doet, krijg je ook niet van die rare ongelukken.
Nooit meer last van gehad
anders gaf ik niet jarenlang paardrijles aan ze en jureerde ik ze nietquote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jongens, dit was een kutjoch wat het leuk vond om vissen uit het aquarium te halen om te kijken hoelang ze bleven leven op het droge, de hamster uit zijn kooi haalde en liet los lopen terwijl hij wist dat de jack russel er dan jacht op zou gaan maken, en buiten stenen gooide naar katten. Een kutjochie dus
Wat mijn actie als gevolg had was dat hij in mijn aanwezigheid ten minste geen kutgein meer uithaalde![]()
Ik vind kinderen heel tof hoor
Op wie mikken jullie dan?quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pijltjes... nou ja, als ik optijd geweest was dan
Aha. Handbookschieten is best leuk. Op een themales van gym op school ook wel eens gedaan bij een vereniging in Haarlem. Ging volgens mij niet eens zo heel slecht ookquote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef friemelaar het volgende:
Is een jaarlijkse wedstrijd bij handboog schieten
ik las the malesquote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op wie mikken jullie dan?
[..]
Aha. Handbookschieten is best leuk. Op een themales van gym op school ook wel eens gedaan bij een vereniging in Haarlem. Ging volgens mij niet eens zo heel slecht ook.
Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen.....quote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jongens, dit was een kutjoch wat het leuk vond om vissen uit het aquarium te halen om te kijken hoelang ze bleven leven op het droge, de hamster uit zijn kooi haalde en liet los lopen terwijl hij wist dat de jack russel er dan jacht op zou gaan maken, en buiten stenen gooide naar katten. Een kutjochie dus
Wat mijn actie als gevolg had was dat hij in mijn aanwezigheid ten minste geen kutgein meer uithaalde![]()
lol, nee maar niemand reageerde, dus ik dacht: ik zal wel wat gevoelige snaartjes geraakt hebben, laat ik het ff verder uitleggenquote:Op zondag 27 december 2009 12:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen.....
Goedemorgenquote:Op zondag 27 december 2009 12:02 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Lekker uitgeslapen en heerlijk aan de koffie
Gewoon op een blazoen, 25 meter in series van 3 pijlen.quote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op wie mikken jullie dan?
[..]
Aha. Handbookschieten is best leuk. Op een themales van gym op school ook wel eens gedaan bij een vereniging in Haarlem. Ging volgens mij niet eens zo heel slecht ook.
Geen gevoelige snaar, hooguit wat jaloers dat ikzelf niet op dat idee gekomen wasquote:Op zondag 27 december 2009 12:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, nee maar niemand reageerde, dus ik dacht: ik zal wel wat gevoelige snaartjes geraakt hebben, laat ik het ff verder uitleggen
quote:Op zondag 27 december 2009 12:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen gevoelige snaar, hooguit wat jaloers dat ikzelf niet op dat idee gekomen was
Dat had ik met een leeftijdgenoot tijdens de survivalweek van de middelbare school. Die was iedereen aan het afkatten, dreigde mensen in elkaar te schoppen en wilde altijd wel de boel verkloten. We gingen kajakken, en hij probeerde wat mensen om te duwen. Tegen mij begon hij steeds te schelden. Ik was dik, traag en moest maar zinken van hem...quote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonkquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik wordt hier knettergek van de telefoon, Klonkette is jarig vandaagmaar ze is vanmorgen gewoon lekker haar vrijwilligerswerk gaan doen, maar dat weet niemand, ik laat het kreng lekker rammelen, die bellen vanmiddag nog maar eens terug
friemelquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent laat! Je hebt een hele pagina van 50 posts gemist!.
feliquote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik wordt hier knettergek van de telefoon, Klonkette is jarig vandaagmaar ze is vanmorgen gewoon lekker haar vrijwilligerswerk gaan doen, maar dat weet niemand, ik laat het kreng lekker rammelen, die bellen vanmiddag nog maar eens terug
marcquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent laat! Je hebt een hele pagina van 50 posts gemist!.
quote:
quote:
Het scheelde niet veelquote:Op zondag 27 december 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
druk geweest? gisteren vannacht weinig gezien hier
Hoax! Jij maakt daar wel tijd voor!quote:Op zondag 27 december 2009 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en weinig tijd gehad om te posten
quote:Op zondag 27 december 2009 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we de kans krijgen om in te lopen op jou, dan pakken we die natuurlijk.
whehehequote:
kansje. maximaal een kansje.quote:Op zondag 27 december 2009 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we de kans krijgen om in te lopen op jou, dan pakken we die natuurlijk.
kloptquote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax! Jij maakt daar wel tijd voor!
indahquote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kansje. maximaal een kansje.
Klopt, ik overdreef een beetje... een kans is pas als GF er 5 topics niet isquote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Deed je wel goed je best dan?quote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kloptmaar gister wilde het niet echt lukken
ik ben zo beleefd om op iemand zijn post netjes te reagerenquote:Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw inventiviteit om toch een post te kunnen plaatsen is voorspelbaar bekend!
Dus jij was eigenlijk een soort van saved by the bell!quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
en was ik niet wakker gebeld was ik nou nog niet aan het posten
en zelfs nu heb ik de wissel gemistquote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben zo beleefd om op iemand zijn post netjes te reageren
en dat wordt moeilijkquote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik overdreef een beetje... een kans is pas als GF er 5 topics niet is.
Het wisselen van de pijlen of de schutters?quote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en zelfs nu heb ik de wissel gemist
Topic..quote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wisselen van de pijlen of de schutters?
quote:
Ze maakten er een kliederboel van die jij moest opruimen?quote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar de klanten deden nog beter hun best
zal niet veel hebben gescheeld met hoe laat ik anders was wakker gewordenquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij was eigenlijk een soort van saved by the bell!
Ik heb ook zo mijn vaste ontwaaktijden. Hoe laat ik ook naar bed ga, meestal ben ik tussen 8 uur en 9 uur wel wakker. Gelukkig kon ik me vanochten om kwart over 8 nog een keer omdraaien om tot 10 uur verder te slapen.quote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal niet veel hebben gescheeld met hoe laat ik anders was wakker geworden
moet je maar op tijd zijnquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en zelfs nu heb ik de wissel gemist
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef biekske2009 het volgende:
Friemelaar had witte wijn gedronken, doetie anders nooit. Vervolgens istie op de bank in slaap gesukkeld toen ik al lekker warm in bed lag... Dus miste hij vanmorgen een paar knietjes in de rug bij het afgaan van de wekker, en nu baaltie dattie een wedstrijd heeft gemist én de wisseling van het topic
ik heb het na een uur of 4 dat ik wakker wordquote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn vaste ontwaaktijden. Hoe laat ik ook naar bed ga, meestal ben ik tussen 8 uur en 9 uur wel wakker. Gelukkig kon ik me vanochten om kwart over 8 nog een keer omdraaien om tot 10 uur verder te slapen.
Ik word meestal rond half 10 wakker, en dan ben ik telkens weer blij dat dat komt omdat ik één hersencel meer heb dan een koequote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
meestal ben ik tussen 8 uur en 9 uur wel wakker.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze maakten er een kliederboel van die jij moest opruimen?.
't Is dat ik er niet eentje kan afschroeven, anders had je die wel mogen lenenquote:Op zondag 27 december 2009 12:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo mis ik dus letterlijk ieder tv programma en heb ik nog nooit het einde van een film beleefd op TV...
En die knie in mijn rug? Ben vergeten hoe dat voelde
waarom niet fles ?quote:
dat zal hem lerenquote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef biekske2009 het volgende:
Friemelaar had witte wijn gedronken, doetie anders nooit. Vervolgens istie op de bank in slaap gesukkeld toen ik al lekker warm in bed lag... Dus miste hij vanmorgen een paar knietjes in de rug bij het afgaan van de wekker, en nu baaltie dattie een wedstrijd heeft gemist én de wisseling van het topic
quote:Op zondag 27 december 2009 12:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik word meestal rond half 10 wakker, en dan ben ik telkens weer blij dat dat komt omdat ik één hersencel meer heb dan een koe
Wat kost jij per uur?quote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, de eerste was van vandaag is opgehangen, de tweede draait nu. Straks ook nog even stoffen, sofzuigen en dweilen en het huis is weer op orde.
Je gaat je 50e verjaardag elders vieren?quote:Op zondag 27 december 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over 4jaar waarschijnlijk weer
Feli's met Klonkettequote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
goed bezigquote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, de eerste was van vandaag is opgehangen, de tweede draait nu. Straks ook nog even stoffen, sofzuigen en dweilen en het huis is weer op orde.
volgens mij maakt het geslacht voor BX niets uit, zolang het maar poetst en kooktquote:
quote:
Geslacht maakt wel degelijk uitquote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij maakt het geslacht voor BX niets uit, zolang het maar poetst en kookt
wheheheh en nou is LL of JF er nietquote:
Voor de volledigheid vermeld ik dan nog even dat ik ook geen zus hebquote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij maakt het geslacht voor BX niets uit, zolang het maar poetst en kookt
Ik juist niet, want dan loopt de medepoetser zo voor de voetenquote:Op zondag 27 december 2009 12:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geslacht maakt wel degelijk uiten verder: nah, koken vind ik zelf ook heel leuk. Dus gedeeld poetsen en koken ben ik absoluut voor
dat zijn wel de plannenquote:Op zondag 27 december 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat je 50e verjaardag elders vieren?
Vooral als je de bank wilt afnemen, zeker.quote:Op zondag 27 december 2009 12:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik juist niet, want dan loopt de medepoetser zo voor de voeten
poetsen hoeft ook niet tegelijkertijd natuurlijk. En als ik de was doe terwijl hij stofzuigt gaat dat vanzelf goedquote:Op zondag 27 december 2009 12:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik juist niet, want dan loopt de medepoetser zo voor de voeten
Heeft die een keuze in het afsluitmenu "ik had de PC afgesloten"quote:
Meestal doe ik dat op zaterdag. Maar gisteren was ik de hele dag weg, dus heb ik het een dag opgeschoven.quote:Op zondag 27 december 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
wat een schoon volkje is de KSC trouwens, ik dacht dat ik de enige dwaas was die op zondagmorgen gaat dweilen
je bent enigst kindquote:Op zondag 27 december 2009 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de volledigheid vermeld ik dan nog even dat ik ook geen zus heb.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de volledigheid vermeld ik dan nog even dat ik ook geen zus heb.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral als je de bank wilt afnemen, zeker.
geen probleem we gaan naar jamaicaquote:Op zondag 27 december 2009 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat even weten waar... dan sturen we de Abrahampop naar je vakantieadres.
of zijn naaste is een hermafrodiet... tja wat is het dan, een broer of een zus... een ongecastreerde jeweetweller?quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
of zijn naaste is een hermafrodiet... tja wat is het dan, een broer of een zus... een ongecastreerde jeweetweller?
quote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben het leukste kind van mijn ouders.
En ook enig kind.
Ik zie dus een verband.
een brusje of een zroertjequote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
of zijn naaste is een hermafrodiet... tja wat is het dan, een broer of een zus... een ongecastreerde jeweetweller?
quote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef Symphonic het volgende:
We gaan even boodschappen doen en dan zal ik straks ook maar eens een stofzuiger ter hand nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
... om van de ene hoek van het huis naar de andere te verplaatsenquote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef Symphonic het volgende:
We gaan even boodschappen doen en dan zal ik straks ook maar eens een stofzuiger ter hand nemen
shop zequote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef Symphonic het volgende:
Ja, we hebben een lekker tempo voor de zondag!quote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
we moeten wel een beetje rustig aandoen anders is dit topic al vol voordat WOK is langs geweest
jij hebt een deeltijd stofzuigerquote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo boodschappen doen, die stofzuiger is donderdagavond al langs geweest
quote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt een deeltijd stofzuiger
en ik ben nog niet eens echt wakkerquote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we hebben een lekker tempo voor de zondag!
quote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef BrandX het volgende:
[..]zoiets.
Hij is niet van mij nee officieel, maar van mijn huisbaas
Hmm ik heb 5 broers en zussen. Het lijkt me echt raar om enig kind te zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ook enig kind.
Ik zie dus een verband.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef friemelaar het volgende:
Voor 't geval de Q-koorts doorzet heb ik al vast de japanse versie van MSN geīmporteerd, moet alleen nog even omgezet worden om op FOK! te kunnen gebruiken.wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die hadden we moeten hebben voor de tacokuch
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ach, als je niks anders gewend bent, is het zo raar nog niet hoorquote:Op zondag 27 december 2009 12:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm ik heb 5 broers en zussen. Het lijkt me echt raar om enig kind te zijn.
tweetyquote:Op zondag 27 december 2009 12:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm ik heb 5 broers en zussen. Het lijkt me echt raar om enig kind te zijn.
of het eerste resultaat viel wat tegenquote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ook enig kind.
Ik zie dus een verband.
Ja inderdaad, ik ben gewend aan non stop drukte, en altijd vanalles met iedereen moeten overleggen.quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als je niks anders gewend bent, is het zo raar nog niet hoor.
Maar ik had best een broertje of zusje willen hebben. Ik denk dat dat voor mij ook helemaal niet slecht was geweest. Maar aan de andere kant zouden daar ook weer nadelen aan kleven. Dan hadden mijn ouders bijvoorbeeld niet zo veel kunnen bijdragen aan mijn studie, en had ik denk ik wel een studieschuld gehad.
Heel gezellig hoor, alleen voortaan minder witte wijn voor mij....quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey, friemelaar! Hoe was je kerst?
Hier wel gezellig. Gister gezellig met de familie een film gekeken.
't Is toch bizar hč, dit kan alleen in NL: investeren in je eigen opleiding tot de schuld is afbetaald rond je 40ste...quote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als je niks anders gewend bent, is het zo raar nog niet hoor.
Maar ik had best een broertje of zusje willen hebben. Ik denk dat dat voor mij ook helemaal niet slecht was geweest. Maar aan de andere kant zouden daar ook weer nadelen aan kleven. Dan hadden mijn ouders bijvoorbeeld niet zo veel kunnen bijdragen aan mijn studie, en had ik denk ik wel een studieschuld gehad.
Net te weinig om GF voor te blijvenquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 13:01 uur
01. 052 goldfinger1963
02. 052 DaMart
03. 032 friemelaar
04. 030 biekske2009
05. 028 Klonk
06. 025 BrandX
07. 022 indahnesia.com
08. 013 Dr_Flash
09. 007 Ladylike
10. 007 VergaderEend
11. 005 Sjowhan
12. 004 marcb1974
13. 004 MPG
14. 004 Symphonic
15. 002 --Tweety--
16. 001 78rt21
17. 001 nachtdier3
quote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
of het eerste resultaat viel wat tegen
quote:
Nee, ik had wat gesloopt bij mijn moeder, waardoor het niet meer gingquote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
of het eerste resultaat viel wat tegen
Wat schaft de pot vandaag?quote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef Klonk het volgende:
ik ben gezakt doordat ik net gekookt heb...
je wou nog niet dus je greep je vast aan de eierstokjesquote:Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had wat gesloopt bij mijn moeder, waardoor het niet meer ging.
was het zo slecht ????quote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef Klonk het volgende:
ik ben gezakt doordat ik net gekookt heb...
in deze ksc tot nu toe vandaagquote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Is dat schema de hoeveelheid posts?
Wel een verademing na al die luxe maaltijden van de afgelopen dagenquote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat de jarige jet wenste, pannekoeken met spek
Soms denk ik dat ik wel wat beter af was geweest met een broer of zus. Ik been veel alleen geweest in mijn leven, en iemand om mee op te trekken had zeker een goede invloed gehad, denk ik. Maar ik ben nu dus gewoon de rust gewendquote:Op zondag 27 december 2009 13:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben gewend aan non stop drukte, en altijd vanalles met iedereen moeten overleggen.
Soms lijkt het me wel leuk om alleen te zijn, maar zodra ik meer dan een dag alleen ben, begin ik de drukte alweer te missen.
nee, ik had even nuttige dingen te doen in plaats van hier het goeie modvoorbeeld te gevenquote:
ik heb niets luxe gekooktquote:Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wel een verademing na al die luxe maaltijden van de afgelopen dagen
Ik had het geluk dat mijn ouders het door hard te werken konden betalen. Als ik zo om me heen hoor dat veel mensen inderdaad nog jaren aan het afbetalen zijn, dan ben ik mijn ouders erg dankbaar dat ik geen enkele studieschuld heb.quote:Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
't Is toch bizar hč, dit kan alleen in NL: investeren in je eigen opleiding tot de schuld is afbetaald rond je 40ste...
ik was ook net aan het kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
Even zodat we kunnen zien wat er gebeurt als GF echt wakker is straks.
[..]
Net te weinig om GF voor te blijven.
sterker nog, elke KSC zelfs volgens mij, staat een linkje in de openingspost naar alle stats van deze scquote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ohw okey, word dat elke dag bijgehouden?
ik ben over 3 jaar studieschuld vrijquote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat mijn ouders het door hard te werken konden betalen. Als ik zo om me heen hoor dat veel mensen inderdaad nog jaren aan het afbetalen zijn, dan ben ik mijn ouders erg dankbaar dat ik geen enkele studieschuld heb.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ohw okey, word dat elke dag bijgehouden?
Zoiets!quote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
je wou nog niet dus je greep je vast aan de eierstokjes
ik heb geen financiele ondersteuning van mn ouders, maar red me prima. en zolang ik maar binnen 10jaar afstudeer heb ik ook geen studieschuld.quote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat mijn ouders het door hard te werken konden betalen. Als ik zo om me heen hoor dat veel mensen inderdaad nog jaren aan het afbetalen zijn, dan ben ik mijn ouders erg dankbaar dat ik geen enkele studieschuld heb.
ik ben braaf op mijn verjaardag naar buiten gekomen, leek me wel aardig voor mijn oudersquote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets!
Overigens was ik wel een week of 6 te vroeg!
Marc hield me wakkerquote:
13quote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was ook net aan het kijken![]()
en dan te bedenken dat ik tot 12 uur pas 12 posts had
ja, dat was ikquote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Was jij het die vroeg op wortelenstamp kerstig genoeg was?
dan heb je idd mazzelquote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
och wie let daar nou opquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
13.
En ik had er toen nog 5 meer.
Maar goed, jij bent toch niet bij te houden, dus ik ga maar even mijn huishouden doen.
smakelijk Klonkquote:
pannenkoeken met spekquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat de jarige jet wenste, pannekoeken met spek
Mijn zus en ik hadden ook geen financiele steun want onze ouders konden maar net zelf de eindjes aan elkaar knopen. Daardoor viel in het prille begin van de studiefinanciering (toen die nog per kwartaal werd uitgekeerd) iets hoger uit, vooral voor op kamers wonenden. Dat en een bijbaantje in de weekends en ik kon zelfs sparen.... Tot het collegegeld weer eens met 500 gulden verhoogd werd en de boeken wéér in prijs stegen... Toen had ik er schoon genoeg van.quote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
ik heb geen financiele ondersteuning van mn ouders, maar red me prima. en zolang ik maar binnen 10jaar afstudeer heb ik ook geen studieschuld.
Ik moest geloof ik binnen 4 of 5 jaar afstuderen en dan zou mijn studiefinanciering worden omgezet in een gift. Na die periode werd het een lening. En los van die studiefinanciering moest je ook nog zelf het college- en boekengeld betalen, wat ruim boven het studiefinancieringsbedrag zat.quote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
ik heb geen financiele ondersteuning van mn ouders, maar red me prima. en zolang ik maar binnen 10jaar afstudeer heb ik ook geen studieschuld.
jij ook alquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben braaf op mijn verjaardag naar buiten gekomen, leek me wel aardig voor mijn ouders
dus zijn wij 2 die daar op lettenquote:
Ik ook. Alleen heb ik mijn verjaardag wat naar voren gehaald. Ik was bang dat ik anders op 29 februari naar buiten moest komenquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben braaf op mijn verjaardag naar buiten gekomen, leek me wel aardig voor mijn ouders
echte rekenwondersquote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest geloof ik binnen 4 of 5 jaar afstuderen en dan zou mijn studiefinanciering worden omgezet in een gift. Na die periode werd het een lening. En los van die studiefinanciering moest je ook nog zelf het college- en boekengeld betalen, wat ruim boven het studiefinancieringsbedrag zat.
En dan had ik dus studiegenoten die trots vertelden dat ze op kamers zijn gaan wonen, zodat ze ik geloof 200 euro meer studiefinanciering kregen. Altijd leuk die gesprekken dan.
Ik: En wat kost je kamerhuur?
Studiegenoot: 250 euro per maand.
Ik: En waarom ging je ook alweer op kamers?
Studiegenoot: Omdat ik dan extra studiefinanciering krijg.
Ik: Handig. Dus door 250 euro per maand uit te geven aan kamerhuur, krijg je 200 euro extra, waardoor je dus 50 euro per maand extra kwijt bent.
Studiegenoot: uhm... uhm....
quote:Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen heb ik mijn verjaardag wat naar voren gehaald. Ik was bang dat ik anders op 29 februari naar buiten moest komen.
en dan was je om de 4 jaar maar jarig geweestquote:Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen heb ik mijn verjaardag wat naar voren gehaald. Ik was bang dat ik anders op 29 februari naar buiten moest komen.
FAILquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marc hield me wakker
Ik moet schaatsen kijken
Nog meer smoezen
Veel te hard gezopen natuurlijk
Ik moest destijds in mn laatste jaar ineens verplicht 4 weken naar Frankrijk op werkstage, de voorwaarden van de opleiding waren veranderdquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef --Tweety-- het volgende:
Ja, studiefinanciering is raar geregeld.
Ik had de eerste 2 jaren ook non stop gedonder met de ibgroep omdat ze het elke keer veranderden. Gelukkig hebben ze dit jaar besloten om mij uit te keren waar ik recht op heb.
Ik heb de afgelopen 2 jaar ook wel erg veel moeten werken om alles te kunnen betalen, maar ben wel blij dat het gelukt is. Ik heb zelfs genoeg kunnen sparen om voor mijn 3e jaars stage naar Engeland te kunnen gaan.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
FAALquote:
als ik kijk welke opleiding ik en nic hebben gedaan... en nou zitten we in een branche waar geen opleidingen voor zijnquote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik moest destijds in mn laatste jaar ineens verplicht 4 weken naar Frankrijk op werkstage, de voorwaarden van de opleiding waren veranderd![]()
Dat zag ik niet zitten, ben niet zo francofiel, dus stapte over naar de avondopleiding want die zou perfect aansluiten op de dagopleiding. Nou, mooi niet dus: van de 10 vakken moest ik er 5 volledig overdoen, terwijl ik die tijdens de dag al had afgerond... En dan kon je daarna niet eens het bedrijfsleven in, alleen lesgeven op middelbare scholen
Ja lekker is dat, ik mocht gelukkig zelf kiezen of ik naar het buitenland wou of niet, en mocht ook zelf beslissen naar welk land ik wou. Ik wou eigenlijk naar Ierland, maar mn stageplek ging op het laatste moment niet door, dus ben ik naar Engeland gegaan.quote:
quote:
quote:
Ik heb nog wel iets aan mn niet volledig afgeronde opleiding, al ben ik freelancer....quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik kijk welke opleiding ik en nic hebben gedaan... en nou zitten we in een branche waar geen opleidingen voor zijn
Gynaecologie komt toch wel in de buurt?quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik kijk welke opleiding ik en nic hebben gedaan... en nou zitten we in een branche waar geen opleidingen voor zijn
wellesquote:
Heb je die stageplek zelf moeten regelen of werd dat voor je gedaan?quote:Op zondag 27 december 2009 13:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja lekker is dat, ik mocht gelukkig zelf kiezen of ik naar het buitenland wou of niet, en mocht ook zelf beslissen naar welk land ik wou. Ik wou eigenlijk naar Ierland, maar mn stageplek ging op het laatste moment niet door, dus ben ik naar Engeland gegaan.
seksuoloog nog meerquote:Op zondag 27 december 2009 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gynaecologie komt toch wel in de buurt?
wat voor een opleiding heb je niet afgerond?quote:Op zondag 27 december 2009 13:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets aan mn niet volledig afgeronde opleiding, al ben ik freelancer....
In het 3e jaar helpt school je met het regelen van je stageplek. Voor volgend jaar moet ik zelf een stageplek zoeken.quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb je die stageplek zelf moeten regelen of werd dat voor je gedaan?
quote:
Hier kan ik prima mee uit de voeten hoorquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heeft die een keuze in het afsluitmenu "ik had de PC afgesloten"
Leraren 2e graads engels en fransquote:Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een opleiding heb je niet afgerond?
dan had je me wel goed moeten quotenquote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vķķr je edit was het nog een vette nietes
Geen leuke opleiding?quote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Leraren 2e graads engels en frans
fransquote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ben je de Yellow Pages van Ierland en Engeland al aan het doorspitten of heb je al een bedrijf op het oog?quote:Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
In het 3e jaar helpt school je met het regelen van je stageplek. Voor volgend jaar moet ik zelf een stageplek zoeken.
Ik denk dat ik voor mn volgende stage in NL moet blijven, of ik moet in de zomer nog een mega goed betaalde bijbaan kunnen vinden om dat allemaal te bekostigen.quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ben je de Yellow Pages van Ierland en Engeland al aan het doorspitten of heb je al een bedrijf op het oog?
kijk ze flesquote:
Fransen en Walenquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
frans![]()
eigenlijk zou ik wel blij zijn als ik die taal machtig ben
ze heeft fietshandschoenen en een mooi roze fietskettingslot gekregenquote:
Ik hield je niet wakkerquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marc hield me wakker
Ik moet schaatsen kijken
Nog meer smoezen
Veel te hard gezopen natuurlijk
quote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest geloof ik binnen 4 of 5 jaar afstuderen en dan zou mijn studiefinanciering worden omgezet in een gift. Na die periode werd het een lening. En los van die studiefinanciering moest je ook nog zelf het college- en boekengeld betalen, wat ruim boven het studiefinancieringsbedrag zat.
En dan had ik dus studiegenoten die trots vertelden dat ze op kamers zijn gaan wonen, zodat ze ik geloof 200 euro meer studiefinanciering kregen. Altijd leuk die gesprekken dan.
Ik: Handig. Dus door 250 euro per maand uit te geven aan kamerhuur, krijg je 200 euro extra, waardoor je dus 50 euro per maand extra kwijt bent.
Wat voor opleiding is dat dan, als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik moest destijds in mn laatste jaar ineens verplicht 4 weken naar Frankrijk op werkstage, de voorwaarden van de opleiding waren veranderd![]()
Dat zag ik niet zitten, ben niet zo francofiel, dus stapte over naar de avondopleiding want die zou perfect aansluiten op de dagopleiding. Nou, mooi niet dus: van de 10 vakken moest ik er 5 volledig overdoen, terwijl ik die tijdens de dag al had afgerond... En dan kon je daarna niet eens het bedrijfsleven in, alleen lesgeven op middelbare scholen
Fransen gaan nog maar Walenquote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fransen en Walen
Maar ik zit er wel over te denken een cursus Frans te gaat doen
Nee, de meeste vakken waren klinkklare onzin en zeker niet van toepassing op middelbaar onderwijs. Literatuurgeschiedenis bijvoorbeeld.... het is al een kunst op zich om kinderen in een vreemde taal aan het lezen te krijgen, en een verplichte boekenlijst is helemaaaaaaal een hels karwei...quote:
roze fietskettingslotquote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze heeft fietshandschoenen en een mooi roze fietskettingslot gekregen
Terwijl ik het in een quote nalas, bedacht ik me dat deze anekdote zich nog afspeelde in hetquote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor opleiding is dat dan, als ik vragen mag?
quote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Opa vertelt?quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl ik het in een quote nalas, bedacht ik me dat deze anekdote zich nog afspeelde in hetguldentijdperk
. Dus waar 'euro' staat mag je 'gulden' lezen
.
Zie mijn sigquote:
Da's ook mijn studieperiode geweest, mijn kamerhuur was fl. 100,- p/m inclusief hospita dus ik hield geld over aan het eind van iedere maandquote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl ik het in een quote nalas, bedacht ik me dat deze anekdote zich nog afspeelde in hetguldentijdperk
. Dus waar 'euro' staat mag je 'gulden' lezen
.
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...quote:
quote:
ik dus ook nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef Klonk het volgende:
ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden
jij hebt een gaatje in je kopquote:
Ik heb een zwart met groene fiets. Echt, als ik daar een roze slot aan zou hangen.quote:
Gevolg: nu houden we maand over aan het eind van iedere geldquote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...
en toen Ben Hur nog rond reed met zijn strijdwagenquote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...
want?quote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat GF weer kwartet gaat roepen nu!
Wel meer dan één, anders kan ik niet goed kijken, ruiken of happenquote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt een gaatje in je kop
dan halen ze hem dus echt niet meer wegquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb een zwart met groene fiets. Echt, als ik daar een roze slot aan zou hangen.![]()
Ehm, nee doe maar niet dus.
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar isquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en toen Ben Hur nog rond reed met zijn strijdwagen
lekker nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat GF weer kwartet gaat roepen nu!
slim, maar nu, waar koop ik zo'n roze slot?quote:Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan halen ze hem dus echt niet meer weg
ik heb er nog wel een paar liggenquote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar is.
quote:
Oei, dan kon jij wel enorm hard lopenquote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar is.
Wil je ruilen? Ik heb nog een gedroogde lauwerkrans liggen die ik van Julius Caesar heb gekregen!quote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er nog wel een paar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |