jij ook alquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben braaf op mijn verjaardag naar buiten gekomen, leek me wel aardig voor mijn ouders
dus zijn wij 2 die daar op lettenquote:
Ik ook. Alleen heb ik mijn verjaardag wat naar voren gehaald. Ik was bang dat ik anders op 29 februari naar buiten moest komenquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben braaf op mijn verjaardag naar buiten gekomen, leek me wel aardig voor mijn ouders
echte rekenwondersquote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest geloof ik binnen 4 of 5 jaar afstuderen en dan zou mijn studiefinanciering worden omgezet in een gift. Na die periode werd het een lening. En los van die studiefinanciering moest je ook nog zelf het college- en boekengeld betalen, wat ruim boven het studiefinancieringsbedrag zat.
En dan had ik dus studiegenoten die trots vertelden dat ze op kamers zijn gaan wonen, zodat ze ik geloof 200 euro meer studiefinanciering kregen. Altijd leuk die gesprekken dan.
Ik: En wat kost je kamerhuur?
Studiegenoot: 250 euro per maand.
Ik: En waarom ging je ook alweer op kamers?
Studiegenoot: Omdat ik dan extra studiefinanciering krijg.
Ik: Handig. Dus door 250 euro per maand uit te geven aan kamerhuur, krijg je 200 euro extra, waardoor je dus 50 euro per maand extra kwijt bent.
Studiegenoot: uhm... uhm....
quote:Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen heb ik mijn verjaardag wat naar voren gehaald. Ik was bang dat ik anders op 29 februari naar buiten moest komen.
en dan was je om de 4 jaar maar jarig geweestquote:Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen heb ik mijn verjaardag wat naar voren gehaald. Ik was bang dat ik anders op 29 februari naar buiten moest komen.
FAILquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marc hield me wakker
Ik moet schaatsen kijken
Nog meer smoezen
Veel te hard gezopen natuurlijk
Ik moest destijds in mn laatste jaar ineens verplicht 4 weken naar Frankrijk op werkstage, de voorwaarden van de opleiding waren veranderdquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef --Tweety-- het volgende:
Ja, studiefinanciering is raar geregeld.
Ik had de eerste 2 jaren ook non stop gedonder met de ibgroep omdat ze het elke keer veranderden. Gelukkig hebben ze dit jaar besloten om mij uit te keren waar ik recht op heb.
Ik heb de afgelopen 2 jaar ook wel erg veel moeten werken om alles te kunnen betalen, maar ben wel blij dat het gelukt is. Ik heb zelfs genoeg kunnen sparen om voor mijn 3e jaars stage naar Engeland te kunnen gaan.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik wordt hier knettergek van de telefoon, Klonkette is jarig vandaagmaar ze is vanmorgen gewoon lekker haar vrijwilligerswerk gaan doen, maar dat weet niemand, ik laat het kreng lekker rammelen, die bellen vanmiddag nog maar eens terug
FAALquote:
als ik kijk welke opleiding ik en nic hebben gedaan... en nou zitten we in een branche waar geen opleidingen voor zijnquote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik moest destijds in mn laatste jaar ineens verplicht 4 weken naar Frankrijk op werkstage, de voorwaarden van de opleiding waren veranderd![]()
Dat zag ik niet zitten, ben niet zo francofiel, dus stapte over naar de avondopleiding want die zou perfect aansluiten op de dagopleiding. Nou, mooi niet dus: van de 10 vakken moest ik er 5 volledig overdoen, terwijl ik die tijdens de dag al had afgerond... En dan kon je daarna niet eens het bedrijfsleven in, alleen lesgeven op middelbare scholen
Ja lekker is dat, ik mocht gelukkig zelf kiezen of ik naar het buitenland wou of niet, en mocht ook zelf beslissen naar welk land ik wou. Ik wou eigenlijk naar Ierland, maar mn stageplek ging op het laatste moment niet door, dus ben ik naar Engeland gegaan.quote:
quote:
quote:
Ik heb nog wel iets aan mn niet volledig afgeronde opleiding, al ben ik freelancer....quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik kijk welke opleiding ik en nic hebben gedaan... en nou zitten we in een branche waar geen opleidingen voor zijn
Gynaecologie komt toch wel in de buurt?quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik kijk welke opleiding ik en nic hebben gedaan... en nou zitten we in een branche waar geen opleidingen voor zijn
wellesquote:
Heb je die stageplek zelf moeten regelen of werd dat voor je gedaan?quote:Op zondag 27 december 2009 13:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja lekker is dat, ik mocht gelukkig zelf kiezen of ik naar het buitenland wou of niet, en mocht ook zelf beslissen naar welk land ik wou. Ik wou eigenlijk naar Ierland, maar mn stageplek ging op het laatste moment niet door, dus ben ik naar Engeland gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |