anders gaf ik niet jarenlang paardrijles aan ze en jureerde ik ze nietquote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jongens, dit was een kutjoch wat het leuk vond om vissen uit het aquarium te halen om te kijken hoelang ze bleven leven op het droge, de hamster uit zijn kooi haalde en liet los lopen terwijl hij wist dat de jack russel er dan jacht op zou gaan maken, en buiten stenen gooide naar katten. Een kutjochie dus
Wat mijn actie als gevolg had was dat hij in mijn aanwezigheid ten minste geen kutgein meer uithaalde![]()
Ik vind kinderen heel tof hoor
Op wie mikken jullie dan?quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pijltjes... nou ja, als ik optijd geweest was dan
Aha. Handbookschieten is best leuk. Op een themales van gym op school ook wel eens gedaan bij een vereniging in Haarlem. Ging volgens mij niet eens zo heel slecht ookquote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef friemelaar het volgende:
Is een jaarlijkse wedstrijd bij handboog schieten
ik las the malesquote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op wie mikken jullie dan?
[..]
Aha. Handbookschieten is best leuk. Op een themales van gym op school ook wel eens gedaan bij een vereniging in Haarlem. Ging volgens mij niet eens zo heel slecht ook.
Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen.....quote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jongens, dit was een kutjoch wat het leuk vond om vissen uit het aquarium te halen om te kijken hoelang ze bleven leven op het droge, de hamster uit zijn kooi haalde en liet los lopen terwijl hij wist dat de jack russel er dan jacht op zou gaan maken, en buiten stenen gooide naar katten. Een kutjochie dus
Wat mijn actie als gevolg had was dat hij in mijn aanwezigheid ten minste geen kutgein meer uithaalde![]()
lol, nee maar niemand reageerde, dus ik dacht: ik zal wel wat gevoelige snaartjes geraakt hebben, laat ik het ff verder uitleggenquote:Op zondag 27 december 2009 12:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen.....
Goedemorgenquote:Op zondag 27 december 2009 12:02 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Lekker uitgeslapen en heerlijk aan de koffie
Gewoon op een blazoen, 25 meter in series van 3 pijlen.quote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op wie mikken jullie dan?
[..]
Aha. Handbookschieten is best leuk. Op een themales van gym op school ook wel eens gedaan bij een vereniging in Haarlem. Ging volgens mij niet eens zo heel slecht ook.
Geen gevoelige snaar, hooguit wat jaloers dat ikzelf niet op dat idee gekomen wasquote:Op zondag 27 december 2009 12:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, nee maar niemand reageerde, dus ik dacht: ik zal wel wat gevoelige snaartjes geraakt hebben, laat ik het ff verder uitleggen
quote:Op zondag 27 december 2009 12:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen gevoelige snaar, hooguit wat jaloers dat ikzelf niet op dat idee gekomen was
Dat had ik met een leeftijdgenoot tijdens de survivalweek van de middelbare school. Die was iedereen aan het afkatten, dreigde mensen in elkaar te schoppen en wilde altijd wel de boel verkloten. We gingen kajakken, en hij probeerde wat mensen om te duwen. Tegen mij begon hij steeds te schelden. Ik was dik, traag en moest maar zinken van hem...quote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Klonkquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik wordt hier knettergek van de telefoon, Klonkette is jarig vandaagmaar ze is vanmorgen gewoon lekker haar vrijwilligerswerk gaan doen, maar dat weet niemand, ik laat het kreng lekker rammelen, die bellen vanmiddag nog maar eens terug
friemelquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent laat! Je hebt een hele pagina van 50 posts gemist!.
feliquote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik wordt hier knettergek van de telefoon, Klonkette is jarig vandaagmaar ze is vanmorgen gewoon lekker haar vrijwilligerswerk gaan doen, maar dat weet niemand, ik laat het kreng lekker rammelen, die bellen vanmiddag nog maar eens terug
marcquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent laat! Je hebt een hele pagina van 50 posts gemist!.
quote:
quote:
Het scheelde niet veelquote:Op zondag 27 december 2009 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan quoot hij mijn post wel, met eeneronder
.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
druk geweest? gisteren vannacht weinig gezien hier
Hoax! Jij maakt daar wel tijd voor!quote:Op zondag 27 december 2009 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en weinig tijd gehad om te posten
quote:Op zondag 27 december 2009 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we de kans krijgen om in te lopen op jou, dan pakken we die natuurlijk.
whehehequote:
kansje. maximaal een kansje.quote:Op zondag 27 december 2009 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we de kans krijgen om in te lopen op jou, dan pakken we die natuurlijk.
kloptquote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax! Jij maakt daar wel tijd voor!
indahquote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kansje. maximaal een kansje.
Klopt, ik overdreef een beetje... een kans is pas als GF er 5 topics niet isquote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kansje. maximaal een kansje.
Deed je wel goed je best dan?quote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kloptmaar gister wilde het niet echt lukken
ik ben zo beleefd om op iemand zijn post netjes te reagerenquote:Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw inventiviteit om toch een post te kunnen plaatsen is voorspelbaar bekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |