hier ligt anders nog steeds een miniscuul klein beetje sneeuw op de straatquote:Op zondag 27 december 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
Volgens het KNMI hebben we een witte kerst gehad... alleen jammer dat er geen sneeuw meer lag met Kerst en het dus eigenlijk helemaal zo wit niet was.
Het KNMI spreekt over een gesloten sneeuwdek van meer dan 1 cm dik op beide kerstdagen. Die dikte hebben we misschien eergisteren nog gehaald, maar gisteren zeker niet. En van een gesloten sneeuwdek was ook al geen sprake meer.quote:Op zondag 27 december 2009 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier ligt anders nog steeds een miniscuul klein beetje sneeuw op de straat
Gister is het grootste gedeelte weggesmolten. Eergister en gister lag er nog wel wat, was alleen dus jammer dat het met Kerst zelf zo regende
tja, statistiek he..quote:Op zondag 27 december 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
Volgens het KNMI hebben we een witte kerst gehad... alleen jammer dat er geen sneeuw meer lag met Kerst en het dus eigenlijk helemaal zo wit niet was.
Hij is terug van vakantie, en ja hij is ff SC moequote:Op zondag 27 december 2009 10:50 schreef VergaderEend het volgende:
SC moe?
http://forum.fok.nl/user/profile/Pheno
Volgens mij vakantie gezien zijn laatste bezoek.
KNMI kijkt wat er bij hun ligt, en dat was een gesloten sneeuwdek van minimaal 1 cm, dat het bij ons zo groen als de pest was boeit ze nietquote:Op zondag 27 december 2009 11:08 schreef DaMart het volgende:
sterker, ik heb nog nooit in een sc gepost van het forumcrewforumquote:Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar de KSC is van oudsher al de meest blauwe SC buiten het forumcrewforum.
Klopt.quote:Op zondag 27 december 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
KNMI kijkt wat er bij hun ligt, en dat was een gesloten sneeuwdek van minimaal 1 cm, dat het bij ons zo groen als de pest was boeit ze niet
Zo kom je nog minder vaak aan een statistische witte kerst.quote:Op zondag 27 december 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
KNMI kijkt wat er bij hun ligt, en dat was een gesloten sneeuwdek van minimaal 1 cm, dat het bij ons zo groen als de pest was boeit ze niet
nee, want alle witte kersten zijn op die manier gemeten bij het KNMI, dus het kan best dat een ander meetstation vaker of minder vaak een witte kerst heeft gehadquote:Op zondag 27 december 2009 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo kom je nog minder vaak aan een statistische witte kerst.
Veel plezier met de man van Mariaquote:Op zondag 27 december 2009 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
Ben er weer weg van, tot vanavond ergens
Wie gaan jullie afschieten?quote:Op zondag 27 december 2009 11:57 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar memo aan mezelf : nooit meer witte wijn voor een belangrijke dag
Me verslapen voor de Kerstverschieting
Jongens, dit was een kutjoch wat het leuk vond om vissen uit het aquarium te halen om te kijken hoelang ze bleven leven op het droge, de hamster uit zijn kooi haalde en liet los lopen terwijl hij wist dat de jack russel er dan jacht op zou gaan maken, en buiten stenen gooide naar katten. Een kutjochie dusquote:Op zondag 27 december 2009 10:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
per ongeluk expres doen
Keb een keer gehad, zo'n etterjochie van 11. Die liep continue tegen me aan te beuken wanneer hij dacht dat ik er geen erg in had. Op een gegeven moment zorgde ik er voor dat ik dan nèt mijn arm (elleboog) naar achter moest doen om iets te pakken, of net omdraaide en een been naar voren had alsof ik vooruit wilde, en ondertussen de vermoorde onschuld spelen wanneer hij tegen mijn elleboog op liep of op zijn plaat ging over mijn been.
Hij had dondersgoed door dat ik het expres deed, maar de rest van de wereld niet. Het duurde een keer of vier op een dag, tot ik zei: wanneer je gewoon normaal doet, krijg je ook niet van die rare ongelukken.
Nooit meer last van gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |