quote:Op zondag 27 december 2009 12:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik word meestal rond half 10 wakker, en dan ben ik telkens weer blij dat dat komt omdat ik één hersencel meer heb dan een koe
Wat kost jij per uur?quote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, de eerste was van vandaag is opgehangen, de tweede draait nu. Straks ook nog even stoffen, sofzuigen en dweilen en het huis is weer op orde.
Je gaat je 50e verjaardag elders vieren?quote:Op zondag 27 december 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over 4jaar waarschijnlijk weer
Feli's met Klonkettequote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
ik wordt hier knettergek van de telefoon, Klonkette is jarig vandaagmaar ze is vanmorgen gewoon lekker haar vrijwilligerswerk gaan doen, maar dat weet niemand, ik laat het kreng lekker rammelen, die bellen vanmiddag nog maar eens terug
goed bezigquote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef DaMart het volgende:
Zo, de eerste was van vandaag is opgehangen, de tweede draait nu. Straks ook nog even stoffen, sofzuigen en dweilen en het huis is weer op orde.
volgens mij maakt het geslacht voor BX niets uit, zolang het maar poetst en kooktquote:
quote:
Geslacht maakt wel degelijk uitquote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij maakt het geslacht voor BX niets uit, zolang het maar poetst en kookt
wheheheh en nou is LL of JF er nietquote:
Voor de volledigheid vermeld ik dan nog even dat ik ook geen zus hebquote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij maakt het geslacht voor BX niets uit, zolang het maar poetst en kookt
Ik juist niet, want dan loopt de medepoetser zo voor de voetenquote:Op zondag 27 december 2009 12:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geslacht maakt wel degelijk uiten verder: nah, koken vind ik zelf ook heel leuk. Dus gedeeld poetsen en koken ben ik absoluut voor
dat zijn wel de plannenquote:Op zondag 27 december 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gaat je 50e verjaardag elders vieren?
Vooral als je de bank wilt afnemen, zeker.quote:Op zondag 27 december 2009 12:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik juist niet, want dan loopt de medepoetser zo voor de voeten
poetsen hoeft ook niet tegelijkertijd natuurlijk. En als ik de was doe terwijl hij stofzuigt gaat dat vanzelf goedquote:Op zondag 27 december 2009 12:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik juist niet, want dan loopt de medepoetser zo voor de voeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |