Opa vertelt?quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl ik het in een quote nalas, bedacht ik me dat deze anekdote zich nog afspeelde in hetguldentijdperk
. Dus waar 'euro' staat mag je 'gulden' lezen
.
Zie mijn sigquote:
Da's ook mijn studieperiode geweest, mijn kamerhuur was fl. 100,- p/m inclusief hospita dus ik hield geld over aan het eind van iedere maandquote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl ik het in een quote nalas, bedacht ik me dat deze anekdote zich nog afspeelde in hetguldentijdperk
. Dus waar 'euro' staat mag je 'gulden' lezen
.
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...quote:
quote:
ik dus ook nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef Klonk het volgende:
ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden
jij hebt een gaatje in je kopquote:
Ik heb een zwart met groene fiets. Echt, als ik daar een roze slot aan zou hangen.quote:
Gevolg: nu houden we maand over aan het eind van iedere geldquote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...
en toen Ben Hur nog rond reed met zijn strijdwagenquote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...
want?quote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat GF weer kwartet gaat roepen nu!
Wel meer dan één, anders kan ik niet goed kijken, ruiken of happenquote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt een gaatje in je kop
dan halen ze hem dus echt niet meer wegquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb een zwart met groene fiets. Echt, als ik daar een roze slot aan zou hangen.![]()
Ehm, nee doe maar niet dus.
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar isquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en toen Ben Hur nog rond reed met zijn strijdwagen
lekker nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat GF weer kwartet gaat roepen nu!
slim, maar nu, waar koop ik zo'n roze slot?quote:Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan halen ze hem dus echt niet meer weg
ik heb er nog wel een paar liggenquote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar is.
quote:
Oei, dan kon jij wel enorm hard lopenquote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |