seksuoloog nog meerquote:Op zondag 27 december 2009 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gynaecologie komt toch wel in de buurt?
wat voor een opleiding heb je niet afgerond?quote:Op zondag 27 december 2009 13:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets aan mn niet volledig afgeronde opleiding, al ben ik freelancer....
In het 3e jaar helpt school je met het regelen van je stageplek. Voor volgend jaar moet ik zelf een stageplek zoeken.quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heb je die stageplek zelf moeten regelen of werd dat voor je gedaan?
quote:
Hier kan ik prima mee uit de voeten hoorquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:47 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heeft die een keuze in het afsluitmenu "ik had de PC afgesloten"
Leraren 2e graads engels en fransquote:Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een opleiding heb je niet afgerond?
dan had je me wel goed moeten quotenquote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vóór je edit was het nog een vette nietes
Geen leuke opleiding?quote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Leraren 2e graads engels en frans
fransquote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ben je de Yellow Pages van Ierland en Engeland al aan het doorspitten of heb je al een bedrijf op het oog?quote:Op zondag 27 december 2009 13:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
In het 3e jaar helpt school je met het regelen van je stageplek. Voor volgend jaar moet ik zelf een stageplek zoeken.
Ik denk dat ik voor mn volgende stage in NL moet blijven, of ik moet in de zomer nog een mega goed betaalde bijbaan kunnen vinden om dat allemaal te bekostigen.quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ben je de Yellow Pages van Ierland en Engeland al aan het doorspitten of heb je al een bedrijf op het oog?
kijk ze flesquote:
Fransen en Walenquote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
frans![]()
eigenlijk zou ik wel blij zijn als ik die taal machtig ben
ze heeft fietshandschoenen en een mooi roze fietskettingslot gekregenquote:
Ik hield je niet wakkerquote:Op zondag 27 december 2009 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marc hield me wakker
Ik moet schaatsen kijken
Nog meer smoezen
Veel te hard gezopen natuurlijk
quote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest geloof ik binnen 4 of 5 jaar afstuderen en dan zou mijn studiefinanciering worden omgezet in een gift. Na die periode werd het een lening. En los van die studiefinanciering moest je ook nog zelf het college- en boekengeld betalen, wat ruim boven het studiefinancieringsbedrag zat.
En dan had ik dus studiegenoten die trots vertelden dat ze op kamers zijn gaan wonen, zodat ze ik geloof 200 euro meer studiefinanciering kregen. Altijd leuk die gesprekken dan.
Ik: En wat kost je kamerhuur?
Studiegenoot: 250 euro per maand.
Ik: En waarom ging je ook alweer op kamers?
Studiegenoot: Omdat ik dan extra studiefinanciering krijg.
Ik: Handig. Dus door 250 euro per maand uit te geven aan kamerhuur, krijg je 200 euro extra, waardoor je dus 50 euro per maand extra kwijt bent.
Studiegenoot: uhm... uhm....
Wat voor opleiding is dat dan, als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik moest destijds in mn laatste jaar ineens verplicht 4 weken naar Frankrijk op werkstage, de voorwaarden van de opleiding waren veranderd![]()
Dat zag ik niet zitten, ben niet zo francofiel, dus stapte over naar de avondopleiding want die zou perfect aansluiten op de dagopleiding. Nou, mooi niet dus: van de 10 vakken moest ik er 5 volledig overdoen, terwijl ik die tijdens de dag al had afgerond... En dan kon je daarna niet eens het bedrijfsleven in, alleen lesgeven op middelbare scholen
Fransen gaan nog maar Walenquote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fransen en Walen
Maar ik zit er wel over te denken een cursus Frans te gaat doen
Nee, de meeste vakken waren klinkklare onzin en zeker niet van toepassing op middelbaar onderwijs. Literatuurgeschiedenis bijvoorbeeld.... het is al een kunst op zich om kinderen in een vreemde taal aan het lezen te krijgen, en een verplichte boekenlijst is helemaaaaaaal een hels karwei...quote:
roze fietskettingslotquote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze heeft fietshandschoenen en een mooi roze fietskettingslot gekregen
Terwijl ik het in een quote nalas, bedacht ik me dat deze anekdote zich nog afspeelde in hetquote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest geloof ik binnen 4 of 5 jaar afstuderen en dan zou mijn studiefinanciering worden omgezet in een gift. Na die periode werd het een lening. En los van die studiefinanciering moest je ook nog zelf het college- en boekengeld betalen, wat ruim boven het studiefinancieringsbedrag zat.
En dan had ik dus studiegenoten die trots vertelden dat ze op kamers zijn gaan wonen, zodat ze ik geloof 200 euro meer studiefinanciering kregen. Altijd leuk die gesprekken dan.
Ik: En wat kost je kamerhuur?
Studiegenoot: 250 euro per maand.
Ik: En waarom ging je ook alweer op kamers?
Studiegenoot: Omdat ik dan extra studiefinanciering krijg.
Ik: Handig. Dus door 250 euro per maand uit te geven aan kamerhuur, krijg je 200 euro extra, waardoor je dus 50 euro per maand extra kwijt bent.
Studiegenoot: uhm... uhm....
quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor opleiding is dat dan, als ik vragen mag?
quote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Opa vertelt?quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl ik het in een quote nalas, bedacht ik me dat deze anekdote zich nog afspeelde in hetguldentijdperk
. Dus waar 'euro' staat mag je 'gulden' lezen
.
Zie mijn sigquote:
Da's ook mijn studieperiode geweest, mijn kamerhuur was fl. 100,- p/m inclusief hospita dus ik hield geld over aan het eind van iedere maandquote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl ik het in een quote nalas, bedacht ik me dat deze anekdote zich nog afspeelde in hetguldentijdperk
. Dus waar 'euro' staat mag je 'gulden' lezen
.
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...quote:
quote:
ik dus ook nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef Klonk het volgende:
ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden
jij hebt een gaatje in je kopquote:
Ik heb een zwart met groene fiets. Echt, als ik daar een roze slot aan zou hangen.quote:
Gevolg: nu houden we maand over aan het eind van iedere geldquote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...
en toen Ben Hur nog rond reed met zijn strijdwagenquote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja jongen, lang geleden hadden we geen euro's. Toen hadden we nog guldens. Wat een mooie tijd was dat... maar toen kwam de euro, en 100 gulden werd ongeveer 50 euro waard. Maar de prijzen bleven gelijk, alleen betaalde je die in euro's in plaats van guldens...
want?quote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat GF weer kwartet gaat roepen nu!
Wel meer dan één, anders kan ik niet goed kijken, ruiken of happenquote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt een gaatje in je kop
dan halen ze hem dus echt niet meer wegquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb een zwart met groene fiets. Echt, als ik daar een roze slot aan zou hangen.![]()
Ehm, nee doe maar niet dus.
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar isquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en toen Ben Hur nog rond reed met zijn strijdwagen
lekker nietquote:Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
Wedden dat GF weer kwartet gaat roepen nu!
slim, maar nu, waar koop ik zo'n roze slot?quote:Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan halen ze hem dus echt niet meer weg
ik heb er nog wel een paar liggenquote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar is.
quote:
Oei, dan kon jij wel enorm hard lopenquote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een handtekening gevraagd aan mijnheer Hur. Alleen is mijn papyrusvel met zijn krabbel erop ondertussen zo vergaan, dat het niet meer leesbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |