Dus jij was eigenlijk een soort van saved by the bell!quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
en was ik niet wakker gebeld was ik nou nog niet aan het posten
en zelfs nu heb ik de wissel gemistquote:Op zondag 27 december 2009 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kansje. maximaal een kansje.
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben zo beleefd om op iemand zijn post netjes te reageren
en dat wordt moeilijkquote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik overdreef een beetje... een kans is pas als GF er 5 topics niet is.
Het wisselen van de pijlen of de schutters?quote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en zelfs nu heb ik de wissel gemist
Topic..quote:Op zondag 27 december 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wisselen van de pijlen of de schutters?
quote:
Ze maakten er een kliederboel van die jij moest opruimen?quote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar de klanten deden nog beter hun best
zal niet veel hebben gescheeld met hoe laat ik anders was wakker gewordenquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij was eigenlijk een soort van saved by the bell!
Ik heb ook zo mijn vaste ontwaaktijden. Hoe laat ik ook naar bed ga, meestal ben ik tussen 8 uur en 9 uur wel wakker. Gelukkig kon ik me vanochten om kwart over 8 nog een keer omdraaien om tot 10 uur verder te slapen.quote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal niet veel hebben gescheeld met hoe laat ik anders was wakker geworden
moet je maar op tijd zijnquote:Op zondag 27 december 2009 12:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en zelfs nu heb ik de wissel gemist
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef biekske2009 het volgende:
Friemelaar had witte wijn gedronken, doetie anders nooit. Vervolgens istie op de bank in slaap gesukkeld toen ik al lekker warm in bed lag... Dus miste hij vanmorgen een paar knietjes in de rug bij het afgaan van de wekker, en nu baaltie dattie een wedstrijd heeft gemist én de wisseling van het topic
ik heb het na een uur of 4 dat ik wakker wordquote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn vaste ontwaaktijden. Hoe laat ik ook naar bed ga, meestal ben ik tussen 8 uur en 9 uur wel wakker. Gelukkig kon ik me vanochten om kwart over 8 nog een keer omdraaien om tot 10 uur verder te slapen.
Ik word meestal rond half 10 wakker, en dan ben ik telkens weer blij dat dat komt omdat ik één hersencel meer heb dan een koequote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
meestal ben ik tussen 8 uur en 9 uur wel wakker.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze maakten er een kliederboel van die jij moest opruimen?.
't Is dat ik er niet eentje kan afschroeven, anders had je die wel mogen lenenquote:Op zondag 27 december 2009 12:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo mis ik dus letterlijk ieder tv programma en heb ik nog nooit het einde van een film beleefd op TV...
En die knie in mijn rug? Ben vergeten hoe dat voelde
waarom niet fles ?quote:
dat zal hem lerenquote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef biekske2009 het volgende:
Friemelaar had witte wijn gedronken, doetie anders nooit. Vervolgens istie op de bank in slaap gesukkeld toen ik al lekker warm in bed lag... Dus miste hij vanmorgen een paar knietjes in de rug bij het afgaan van de wekker, en nu baaltie dattie een wedstrijd heeft gemist én de wisseling van het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |