Geplande meets lopen vaak mis hier hahahaquote:
o is voor mij lekker dichtbijquote:Op donderdag 24 december 2009 10:18 schreef NBT het volgende:
En ik kom nooit op ongeplande ... lol.....gewoon ff plannen..
12 januari.............. in uhmmmmmmmmmmmmmm...... de efteling
SMOKIEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hier welquote:
Met m'n moeder wel goed denk ik..quote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier wel
en met jou en je moeder ?
Dat is minder.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met m'n moeder wel goed denk ik..
Met mij iets minder, kan nu 3 dagen niet trainen
Vanavond neemt WL's moeder het weer overquote:Op donderdag 24 december 2009 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is minder.
ok dan kunnen we vanavond weer over je moeder heen ?
O even kerstvakantie voor jouw moeder ?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanavond neemt WL's moeder het weer over
Tjah, eeeeh, al lang bezigquote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef NBT het volgende:
wtf is er nou eigenlijk allemaal met de moeder van Sm0keZ?
nee maar jah, die misbruiken we gewoon altijdquote:
hahahaha okee...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar jah, die misbruiken we gewoon altijd
weet niet wanneer is ontstaan, zelfde als tripack is vies
Jammie !!!quote:
ik heb de durum met alles erop en eraanquote:Op donderdag 24 december 2009 12:01 schreef NBT het volgende:
lolvoor mij word nu ook kebab gehaald hahahaha
ik gewoon allesquote:Op donderdag 24 december 2009 12:15 schreef NBT het volgende:
ik neem alleen een broodje en vlees... meer heb ik niet nodig
nee, jammiequote:
DYLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Druk aan het werkquote:Op donderdag 24 december 2009 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DYLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ouwe gast haha.
hoe is het bij jou dan ?
Droxz is onderweg die komt dadelijk ook weer onlinequote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Druk aan het werkHoe is 't hier? Geen reet te doen?
Dit voelt meteen weer véél te vertrouwd, ik blijf hier niet te lang rondhangen
Maar de volgende OP mag zonder mij erin hoor, verzin maar iets moois
Dyla is onze ouwe oude wijze spreuken manquote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef NBT het volgende:
neeeeee heb nog steeds niks op!!!
heeee Dyla wie ben jij dan ?
Hai!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
LYNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NBT heeft al lekker eten op
ik heb droxz ook maar ff sms gestuurdquote:Op donderdag 24 december 2009 12:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Old school!Geen idee wie er mee begonnen is zo ongeveer 100 - 200 topics geleden
Eeuwenoude GRTDOJW-traditie. Sm0keZ's moeder is allesomvattend, gelijk aan het universum. Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef NBT het volgende:
wtf is er nou eigenlijk allemaal met de moeder van Sm0keZ?
Ehm mijn zin klopte nietquote:
Doe meneer Dyla is netjes hoi zeggenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eeuwenoude GRTDOJW-traditie. Sm0keZ's moeder is allesomvattend, gelijk aan het universum. Kan er ook niks aan doen
Doe is niet de baas spelen over ome Sm0keZquote:Op donderdag 24 december 2009 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe meneer Dyla is netjes hoi zeggen
Ik heb toestemming gekregen van jouw moederquote:Op donderdag 24 december 2009 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe is niet de baas spelen over ome Sm0keZ
zin spraak persoons verwarringquote:Op donderdag 24 december 2009 13:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik dacht al wtf moet ik met die info
Sorry poeppie,quote:
aangepastquote:
Wat er ook gebeurt met de OP, de oude rijmpjes moeten erin blijvenquote:
nog een half uur tot 1.5 uurquote:Op donderdag 24 december 2009 13:35 schreef NBT het volgende:
half 2.................................. pfff nog 2 en half uur.............
en nu ?quote:
Ben blij dat mijn rijmpje er niet staat wheheheh *proest*quote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt met de OP, de oude rijmpjes moeten erin blijven
whahaha, over de trein, koude handen ...quote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn rijmpje er niet staat wheheheh *proest*
(kleine aanpassingen gedaan in de OP, niet echt grote aanpassingen heur hahaha)
Die jaquote:Op donderdag 24 december 2009 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahaha, over de trein, koude handen ...
Dankjewel!!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geeft NBT een kop drinken, misschien dan opknapt
Ik kom speciaal voor jullie terug, ga jij pleite... mafkeesquote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
Ikke ga naar HUIS HUIS HUIS HUIS HUIS HUIS
Tralallalalaa lekker naar huis
Vertel mij wat, ik heb die gozer al een paar keer voor me gehad!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef NBT het volgende:
echt hea, die Crazy-M is maar een rare..........
Schijt een beer in het bos?quote:
ghegheghequote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Hij natuurlijk!
uhmmm nog 6 kwartier dan he...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
In kwartiertjes rekenen is leuker
Officieel wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Nog 8 te gaan hierquote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je leert het wel..
ben trots op je hoor
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Officieel wel!Dat dus!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
me 2quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef renedis het volgende:
ik ben ook aant werk hoor.. ik leef met jullie mee.
mag gelukkig wel tot 4 uur werken
kort daagje
M'n collega vertelde het net.. Wat ben je nou voor kutclown als je als zelfrespecterende volwassen kerel in het park gaat zitten friturenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef Droxz.nl het volgende:
Notoire wildpoeper opgepakt
Na twee jaar heeft de Heerlense politie eindelijk de beruchte wildpoeper kunnen oppakken. Deze 47-jarige man schepte er genoegen in om zijn fecaliën in de buurt van een plaatselijke vijver te deponeren in plaats van in zijn porseleinen troon.
De man zou alles bij elkaar zo'n 50 keer in het wild hebben gepoept. Vaak bleven er grote hoeveelheden papieren zakdoekjes achter op de plaats delict.
Het motief van de wildpoeper is niet bekend, maar vermoedelijk spelen psychische problemen een rol. De man wordt er ook van verdacht dat hij keer op keer de banden van één en dezelfde auto lek stak. Ook zou hij het linnen dak van deze auto aan stukken hebben gesneden.
------
Frappant!
Zo te lezen heb je er zin in, wil je toevallig ruilen?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef renedis het volgende:
ik ben ook aant werk hoor.. ik leef met jullie mee.
mag gelukkig wel tot 4 uur werken
kort daagje
Je zal maar een "ik schijt, net als bob the Bellert, graag in het bos/park" syndroom hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n collega vertelde het net.. Wat ben je nou voor kutclown als je als zelfrespecterende volwassen kerel in het park gaat zitten frituren
* NBT hoopt dat het hertog jan is en neemt op de gok een flesje uit het krat..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je er zin in, wil je toevallig ruilen?![]()
* Droxz.nl pleurt een krat bier het topic binnen...
Ik zuip bijna altijd HJquote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT hoopt dat het hertog jan is en neemt op de gok een flesje uit het krat..
HEEEEEL goed idee...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zuip bijna altijd HJ![]()
(als ik een krat haal dan)
Zullen we er ook maar gezellig een vuurtje bij doen, lekker warm toch?
eerst even zeiken voor dat ik begin met zuipenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je er zin in, wil je toevallig ruilen?![]()
* Droxz.nl pleurt een krat bier het topic binnen...
Ff openen in paint, net zolang verkleinen tot ie 60x60 is en dan als jpeg opslaan?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef NBT het volgende:
ik wil een nieuwe ava uploaden maar hij blijft te groot wie helpt?![]()
wanneer weet ik dattie 60x60 is ? volgens mij is hij nu al kleiner dan dat, en nog 40kb... :Squote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ff openen in paint, net zolang verkleinen tot ie 60x60 is en dan als jpeg opslaan?
mail hem maar ff, ik PM m'n maildres welquote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef NBT het volgende:
[..]
wanneer weet ik dattie 60x60 is ? volgens mij is hij nu al kleiner dan dat, en nog 40kb... :S
Ik zou niet eens weten welke zender hahahahaquote:
Tunnel of Terror, jeweetschquote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welke zender hahahaha
Collega's zijn pleite, zit nu alleen, dus zo maar andere muziek opzetten hahaha
* Droxz.nl pakt zijn map... aha... dubbel cd'tje tunnel of terror...quote:
"tik nr" ?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef NBT het volgende:
wat een vervelend kut tik nummer op 3fm zeg
ik hoorde em ook voorbij komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welke zender hahahaha
Collega's zijn pleite, zit nu alleen, dus zo maar andere muziek opzetten hahaha
Die had ik ook op staan ja..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef NBT het volgende:
ja je hoorde de hele tijd kei hard door het nummer heen: TIK TIK TIK TIK TIK... bleghhhh irritant....
<---- kijk kijk kijk!! thnxx to Sm0keZ![]()
Hmh, ik denk zomaar dat ik nog veel minder zin hebquote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ik hoorde em ook voorbij komen.
en hier staat 538 aan.
heb geen zin meer
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, nu reken je uit jezelf al in kwartiertjes
Vorige week ging ik weer eens bij m'n ouders eten.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha ik zal het proberen vol te houden!
Ik raar ??? en bedankt he. doe maar zoquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef NBT het volgende:
echt hea, die Crazy-M is maar een rare..........
Nog gelijk geven ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb die gozer al een paar keer voor me gehad!![]()
* Droxz.nl iets met ADHD mompelen doet
Ik heb ook geen zin meer!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ik hoorde em ook voorbij komen.
en hier staat 538 aan.
heb geen zin meer
ADHD, alle dagen aan de harddrugs... ja, dat kan pijn doen jahquote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik raar ??? en bedankt he. doe maar zo![]()
[..]
Nog gelijk geven ook
doet me zeer
zo even naar de dealer dan maarquote:Op donderdag 24 december 2009 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ADHD, alle dagen aan de harddrugs... ja, dat kan pijn doen jah
Straks even naar de nachtappotheker?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo even naar de dealer dan maar
jah denk welquote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks even naar de nachtappotheker?
ghegheghe cool!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vorige week ging ik weer eens bij m'n ouders eten.
Vraagt m'n pa zo van "He, moet jij ook nog gewoon werken volgende week?"
- "Jazeker, alleen omdat het vrijdag kerst is hoef ik maar 128 kwartiertjes"
""
hier welquote:
Kerel, jij hebt echt professionele hulp nodigquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoerenkots op de swaffelklavots, nu heb ik nog minder zin!
Tja, wat voor jou Ritalin is, is voor ons idd harddrugsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo even naar de dealer dan maar
Dat zei Hitler ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt echt professionele hulp nodig
Voor de 1e en 2e kerstdag hequote:
Daarom slik ik ook geen ritalinquote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, wat voor jou Ritalin is, is voor ons idd harddrugs
Dat zijn toch gewoon dagelijks gebruikte woorden hier hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef NBT het volgende:
Hahahahha hoe wattus?? hoerenkots, en wtf...?
nieuwe ava btw ?quote:
neequote:
GAST!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom slik ik ook piemolpudding
Denk je nu echt dat ik me laat controleren op AIDS?
Gij spoort niet
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gescand uit m'n geschiedenisboek!
[ afbeelding ]
aah ok haha, dacht alquote:
PROESTquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prijsloos award!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je echt wil lachen moet je dit eens horen, had de radio gebeld en vond dat even later terug op de FPquote:
RTFM?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
hoe the fuck werkt die cardreader van asus
hmm das eigenlijk wel een ideequote:
Je pakt een "card", en deze stop je in je "reader"?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
hoe the fuck werkt die cardreader van asus
quote:Vader dwingt 'homo'-zoon (14) tot seks
Een bezorgde vader vond het de hoogste tijd dat zijn veertienjarige zoon een echte man zou worden. Bovendien vreesde de man dat er een homo in de aard van de knaap schuilde. Hij dwong de jongen tot seks met een prostituee.
De Australische man dwong zijn zoon tot seks met een vrouw omdat hij vreesde dat hij anders homo zou worden, verklaarde de man in de rechtszaal. Hij bestelde daarom een prostituee in een plaatselijk motel. De jongen mocht het gebouw niet verlaten voordat hij seks gehad had.
Verkrachting
De moeder van het slachtoffer kreeg recentelijk één en ander onder ogen, verklaarde de vrouw in de rechtszaal. Deze week leverde ze het 'overtuigende bewijs' om haar ex-echtgenoot achter slot en grendel te krijgen. Wat is het bewijs omvatte, wilde de vrouw niet in de media openbaren. De aanklacht tegen de man luidt verkrachting.
Een uitspraak volgt binnen 'afzienbare tijd', meldt news.com.au.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je pakt een "card", en deze stop je in je "reader"?
Jij ook een prettige kerst.quote:
fijne kerstquote:
Tjah ... dat werkt dus nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je pakt een "card", en deze stop je in je "reader"?
geen dankquote:
Wat, hij past niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah ... dat werkt dus niet
ik ga ff de manual pakken
Pleur aan de kant dat ding, en ga Jezusdag vieren en dennenbomen vererenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
nee er zit 1 soort reader bij dus ik denk ding moet daarin, stond ook SD en MD op. Dus denk moet wel lukken.
alleen is een normale pc kaartsleuf
sd-kaartjes moeten voor in
pfft nog geen kerst, niks gepland, dus ik lekker gamequote:Op donderdag 24 december 2009 16:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pleur aan de kant dat ding, en ga Jezusdag vieren en dennenbomen vereren![]()
Dat is niet verkeerd, wel een cool spel trouwensquote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft nog geen kerst, niks gepland, dus ik lekker game
Modern warfare 2 op laptopje
jah denk wel dat deze laptop het draaitquote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, wel een cool spel trouwens
Damn, nog 20 minuten hier hahahaha
Moet wel lukken, maar waarom op je laptop als je ook een desktop hebt... of is die minder?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah denk wel dat deze laptop het draait
Tot zo!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef lynda het volgende:
* lynda pakt spullen bij elkaar
Prettig weekend
maar zit ik boven alleenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet wel lukken, maar waarom op je laptop als je ook een desktop hebt... of is die minder?
fijne dagen dikkequote:Op donderdag 24 december 2009 16:31 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik ben ook eindelijk pleite!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, nu al middagquote:
aapjequote:Op zondag 27 december 2009 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee, hier hoef ik niet eens op te editten
Wat doe jij zo vroeg wakkerquote:
* stuurhierdiespamheen zit alweer op het werkquote:
nee ik ben ook gearriveerd op werkquote:Op maandag 28 december 2009 08:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik ben hier zkr alleen vandaag?![]()
Mooi!quote:Op maandag 28 december 2009 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ik ben ook gearriveerd op werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:Op maandag 28 december 2009 08:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Lekkere dagen gehad?jah ik heb wel goede dagen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister ook gezellig
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Nice, klinkt goedquote:Op maandag 28 december 2009 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik heb wel goede dagen gehad
gister ook gezellig
tjah iets mompelen doet met een mijdrechtse die in brabant kwam carnavallenquote:Op maandag 28 december 2009 08:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nice, klinkt goed
Jij en Amsterdam dat is best grappig hahahaha
* stuurhierdiespamheen iets met verveling mompelen doet..
Dat is raar volk!quote:Op maandag 28 december 2009 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah iets mompelen doet met een mijdrechtse die in brabant kwam carnavallen
raar volk en ik passen goed samenquote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is raar volk!
Bij jou ook zo "rustig"?
Pathe de munt toevallig?quote:Op maandag 28 december 2009 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
raar volk en ik passen goed samen
maar zijn in de Pathe geweest midden in centrum
Jah de muntquote:Op maandag 28 december 2009 09:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Pathe de munt toevallig?
hahaha, jij bent best raar... en zij ook? hahahah
Damn, ik denk dat ik maar ga roken... verveel me dood
ehm goede morgenquote:Op maandag 28 december 2009 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Goeiemorgen
Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?
quote:Op maandag 28 december 2009 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Goeiemorgen
Hebben we er allemaal nog een beetje zin in vandaag?
Ik enquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah de munt
met auto in die handige sjieke parkeergarage met liftDie ik een keer 3 uur lang heb lopen zoeken (2 jaar terug)
En waarom ik nu raar he ?
ach nu 8,50 kwijt voor parkeerkaartquote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik engaan bijna altijd naar de munt toe
![]()
Je kan de auto beter in Noord zetten, pont pakken, 3 halte's tram... tada!
Kan ook, maarja, OV is prima daarquote:Op maandag 28 december 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach nu 8,50 kwijt voor parkeerkaart
Vind wel lachen met auto lift omhoogquote:Op maandag 28 december 2009 09:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Kan ook, maarja, OV is prima daar![]()
Ik moet gewoon films hebben voor hier...
VAL DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODquote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, had ik ook al gezegd dat ik de hele week vrij ben?
Nooit gedaan, wel andersom door de mc drivequote:Op maandag 28 december 2009 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind wel lachen met auto lift omhoog
quote:Op maandag 28 december 2009 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, had ik ook al gezegd dat ik de hele week vrij ben?
Ge-wel-digquote:
quote:Op maandag 28 december 2009 10:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nooit gedaan, wel andersom door de mc drive
1ste kerstdag: Rustig\quote:
keer bij hazeldonk, wij rijden door de mcdrive, staan bij laatste raampje kijk in spiegels, 4 of 5 van die turken die te voet bij de Drive wilden bestellen hahaquote:
Met de fiets lukt het welquote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
keer bij hazeldonk, wij rijden door de mcdrive, staan bij laatste raampje kijk in spiegels, 4 of 5 van die turken die te voet bij de Drive wilden bestellen haha
alleen die raampjes doen ze dan niet open haha
hehe, idee voor volgende keerquote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Met de fiets lukt het wel
Je moet toch wat als je zo laat langs de mac wil hahahahaquote:
ja wou gister ook nog langs de mac om 23:00quote:Op maandag 28 december 2009 11:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je zo laat langs de mac wil hahahaha
Daar hebben ze nou remmen voor uitgevondenquote:Op maandag 28 december 2009 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja wou gister ook nog langs de mac om 23:00
maar ehm ... ik reed er met 150 langs
welk pedaal is dat ?quote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar hebben ze nou remmen voor uitgevonden
Daar vroeg je zelf om hangjasquote:Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welk pedaal is dat ?
zelfde als 150 rijden en smsen
met 3 man tegelijk
klik op verzenden en de volgende sms kwam al binnen haha
ehm jah dat klopt ook weerquote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar vroeg je zelf om hangjas
(en smssen tijdens het rijden... dat doe jij altijd volgens mij hahaha)
Bwhehehehe LOLquote:Op maandag 28 december 2009 12:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy-m, en.... wheheheheh
Ik was nog wat vergetenquote:
oei ...quote:'AZ moet topspelers verkopen'
Uitgegeven: 28 december 2009 09:37
Laatst gewijzigd: 28 december 2009 09:37
AMSTERDAM - AZ moet mogelijk in de winterstop enkele bepalende spelers van de hand doen. De Telegraaf meldt dat de club van oud-voorzitter Dirk Scheringa anders op korte termijn een stevig liquiditeitsprobleem krijgt.
© ANP
Het grootste probleem zit hem in de lening van 14 miljoen euro die de Alkmaarders hebben uitstaan bij DSB Beheer. Net voordat de bank van Scheringa omviel, stortte de regerend landskampioen vijf miljoen euro terug aan DSB.
Volgens de krant heeft de club de curatoren voorgesteld om alle aandelen voor één euro terug te kopen zodat AZ verder kan gaan als stichting. Verder hopen de Alkmaarders dat de helft van hun uitstaande schuld kwijtgescholden wordt.
Deze plannen lijken echter weinig kans van slagen te hebben. DSB Beheer kampt met een grote schuld (75 miljoen euro) bij DSB Bank en moet voor het faillissement nog geld binnenhalen.
Hoofdsponsor
AZ is ook nog steeds op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor na het wegvallen van het imperium van Scheringa.
Algemeen directeur Toon Gerbrands meldde eerder dat wanneer er geen nieuwe sponsor wordt gevonden, dit ook gevolgen heeft voor de begroting.
Niet echt nieuws natuurlijk, die sponsor moet er gewoon komenquote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oei ...
http://www.nu.nl/sport/2151887/az-moet-topspelers-verkopen-.html
lol, hier net een HD door gefiktquote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Niet echt nieuws natuurlijk, die sponsor moet er gewoon komen
Mijn pc hier is ook lekker bezig, leuk die onaangekondigde rebootsquote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol, hier net een HD door gefikt
Gelukkig nog backup
Ehm RAAAAAAAAAAAAAARquote:Op maandag 28 december 2009 13:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Alcohol zonder 'nadelen' op komst
Een team wetenschappers legt momenteel de laatste hand aan zogenaamde synthetische alcohol. De medewerkers van het Londense Imperial College ontwikkelen een vorm van alcohol, waar mensen niet dronken van worden.
"Je kunt er zo veel van drinken, zonder dronken te worden", aldus professor David Nutt tegen The Sunday Telegraph. De speciale vorm van alcohol heeft eenzelfde effect op het centrale zenuwstelsel als gewone alcohol. "Maar hoeveel je er ook van drinkt, je blijft prettig aangeschoten", aldus Nutt.
Drastisch
Ook is het stofje zo ontwikkeld, dat het geen blijvend effect uitoefent op hersengebieden die betrokken zijn bij verslaving. Tevens werkt het team aan een speciale pil, die de synthetische alcohol meteen uit de bloedbaan verwijdert. Nutt vermoedt dat zijn ontdekking grote gevolgen kan hebben voor de samenleving. Hij hoopt dat het aantal alcoholverslavingen drastisch zal afnemen, als het stofje eenmaal is ingeburgerd.
kut, de backup staat op schijf die ook niet doet hahahaquote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mijn pc hier is ook lekker bezig, leuk die onaangekondigde reboots
Nu ben je wel een dubbele faalhaas² natuurlijk hequote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm RAAAAAAAAAAAAAAR
[..]
kut, de backup staat op schijf die ook niet doet hahaha
we blijven knutselen tot hi het doetquote:Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nu ben je wel een dubbele faalhaas² natuurlijk he
p.s
Wat ben k blij dat ik mijn koptelefoon mee heb!
Godsammekrakequote:Op maandag 28 december 2009 12:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik was nog wat vergeten
[ afbeelding ]
Kom eens hier met die foto van jou dan, heb ik ook wat te doen hierquote:
FAILHAASquote:
quote:
Pfft, nog ergens goed voor die kattenpisquote:
KLAPKAASquote:
ehm u roept ?quote:
ja al die belachelijke fotosoepdIngen!!!!quote:
Belachelijk? whehehehequote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef NBT het volgende:
[..]
ja al die belachelijke fotosoepdIngen!!!!
quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Belachelijk? whehehehe![]()
SKLLZZZZZZZZZ!
Ja, dat noem ik: "ik ben op mijn werk en heb hier geen goede muis enzo... dus dan is dit alsnog knap - skillllzzz"quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 15:01 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ja, dat noem ik: "ik ben op mijn werk en heb hier geen goede muis enzo... dus dan is dit alsnog knap - skillllzzz"
niet meer smsen met 150 jah !!!quote:
ik zat ook stilquote:
SGELE KLAPJOSTIquote:
quote:
Via dit filmpje:quote:Op maandag 28 december 2009 15:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
verdwaalde post !
@ droxz hoe kom je toch bij die Hilltop Hoods
Sletje!!!!!!!!quote:
je zou maar niets te doen hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
LOL Zitten hier via intercom de meeste gekke geluiden door kantoor te gooien
tjah dan is het ook saaiquote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je zou maar niets te doen hebben
Daar hoef ik niet naar te zoeken, die ken ik wel!quote:Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pcies
zoek es op
Hilltop Hoods recapturing the vibe
Slikheks!quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sletje!!!!!!!!
*box*
We zijn KO door jouw BOXquote:
M'n rechtse directe is behoorlijk deadly jaquote:
jah iddquote:Op maandag 28 december 2009 16:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n rechtse directe is behoorlijk deadly ja
Swaffelklavots FTW!quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
STELLETJE HOKBOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
zatquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Swaffelklavots FTW!
Heb jij wat te doen vandaag?
Als ik wat voor je kan doen, geef maar een gilquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zat
verhuizing, beheer, nog critical events
quote:je moet oppassen met wat je tot je neemt. Bier zit bijvoorbeeld vol met vrouwelijke hormonen. Als je er teveel van drinkt moet je vaak naar de WC, ga je stom lullen, kan je je auto niet meer fatsoenlijk parkeren, moet je huilen om niets, etc, etc.
Hier nog 2 dagen, valt dus wel mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog anderhalve dagen dana vakantie woei !!
hier ook rustig iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hier nog 2 dagen, valt dus wel mee.
Daar ook zo "rustig"?
Tijd niet gezien trouwens
p.s
Je weet wie ik ben toch?
zie PMquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hier ook rustig idd
en nee eigenlijk weet ik niet wie je bent
Forum Opties | |
---|---|