quote:Op donderdag 24 december 2009 15:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, nu reken je uit jezelf al in kwartiertjes
Vorige week ging ik weer eens bij m'n ouders eten.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha ik zal het proberen vol te houden!
Ik raar ??? en bedankt he. doe maar zoquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef NBT het volgende:
echt hea, die Crazy-M is maar een rare..........
Nog gelijk geven ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb die gozer al een paar keer voor me gehad!![]()
* Droxz.nl iets met ADHD mompelen doet
Ik heb ook geen zin meer!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ik hoorde em ook voorbij komen.
en hier staat 538 aan.
heb geen zin meer
ADHD, alle dagen aan de harddrugs... ja, dat kan pijn doen jahquote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik raar ??? en bedankt he. doe maar zo![]()
[..]
Nog gelijk geven ook
doet me zeer
zo even naar de dealer dan maarquote:Op donderdag 24 december 2009 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ADHD, alle dagen aan de harddrugs... ja, dat kan pijn doen jah
Straks even naar de nachtappotheker?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo even naar de dealer dan maar
jah denk welquote:Op donderdag 24 december 2009 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Straks even naar de nachtappotheker?
ghegheghe cool!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vorige week ging ik weer eens bij m'n ouders eten.
Vraagt m'n pa zo van "He, moet jij ook nog gewoon werken volgende week?"
- "Jazeker, alleen omdat het vrijdag kerst is hoef ik maar 128 kwartiertjes"
""
hier welquote:
Kerel, jij hebt echt professionele hulp nodigquote:Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoerenkots op de swaffelklavots, nu heb ik nog minder zin!
Tja, wat voor jou Ritalin is, is voor ons idd harddrugsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo even naar de dealer dan maar
Dat zei Hitler ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt echt professionele hulp nodig
Voor de 1e en 2e kerstdag hequote:
Daarom slik ik ook geen ritalinquote:Op donderdag 24 december 2009 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, wat voor jou Ritalin is, is voor ons idd harddrugs
Dat zijn toch gewoon dagelijks gebruikte woorden hier hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef NBT het volgende:
Hahahahha hoe wattus?? hoerenkots, en wtf...?
nieuwe ava btw ?quote:
neequote:
GAST!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daarom slik ik ook piemolpudding
Denk je nu echt dat ik me laat controleren op AIDS?
Gij spoort niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |