HEEEEEL goed idee...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zuip bijna altijd HJ![]()
(als ik een krat haal dan)
Zullen we er ook maar gezellig een vuurtje bij doen, lekker warm toch?
eerst even zeiken voor dat ik begin met zuipenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je er zin in, wil je toevallig ruilen?![]()
* Droxz.nl pleurt een krat bier het topic binnen...
Ff openen in paint, net zolang verkleinen tot ie 60x60 is en dan als jpeg opslaan?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef NBT het volgende:
ik wil een nieuwe ava uploaden maar hij blijft te groot wie helpt?![]()
wanneer weet ik dattie 60x60 is ? volgens mij is hij nu al kleiner dan dat, en nog 40kb... :Squote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ff openen in paint, net zolang verkleinen tot ie 60x60 is en dan als jpeg opslaan?
mail hem maar ff, ik PM m'n maildres welquote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef NBT het volgende:
[..]
wanneer weet ik dattie 60x60 is ? volgens mij is hij nu al kleiner dan dat, en nog 40kb... :S
Ik zou niet eens weten welke zender hahahahaquote:
Tunnel of Terror, jeweetschquote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welke zender hahahaha
Collega's zijn pleite, zit nu alleen, dus zo maar andere muziek opzetten hahaha
* Droxz.nl pakt zijn map... aha... dubbel cd'tje tunnel of terror...quote:
"tik nr" ?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef NBT het volgende:
wat een vervelend kut tik nummer op 3fm zeg
ik hoorde em ook voorbij komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welke zender hahahaha
Collega's zijn pleite, zit nu alleen, dus zo maar andere muziek opzetten hahaha
Die had ik ook op staan ja..quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef NBT het volgende:
ja je hoorde de hele tijd kei hard door het nummer heen: TIK TIK TIK TIK TIK... bleghhhh irritant....
<---- kijk kijk kijk!! thnxx to Sm0keZ![]()
Hmh, ik denk zomaar dat ik nog veel minder zin hebquote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef renedis het volgende:
[..]
ik hoorde em ook voorbij komen.
en hier staat 538 aan.
heb geen zin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |