ja al die belachelijke fotosoepdIngen!!!!quote:
Belachelijk? whehehehequote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef NBT het volgende:
[..]
ja al die belachelijke fotosoepdIngen!!!!
quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Belachelijk? whehehehe![]()
SKLLZZZZZZZZZ!
Ja, dat noem ik: "ik ben op mijn werk en heb hier geen goede muis enzo... dus dan is dit alsnog knap - skillllzzz"quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 15:01 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ja, dat noem ik: "ik ben op mijn werk en heb hier geen goede muis enzo... dus dan is dit alsnog knap - skillllzzz"
niet meer smsen met 150 jah !!!quote:
ik zat ook stilquote:
SGELE KLAPJOSTIquote:
quote:
Via dit filmpje:quote:Op maandag 28 december 2009 15:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
verdwaalde post !
@ droxz hoe kom je toch bij die Hilltop Hoods
Sletje!!!!!!!!quote:
je zou maar niets te doen hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
LOL Zitten hier via intercom de meeste gekke geluiden door kantoor te gooien
tjah dan is het ook saaiquote:Op maandag 28 december 2009 15:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je zou maar niets te doen hebben
Daar hoef ik niet naar te zoeken, die ken ik wel!quote:Op maandag 28 december 2009 15:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pcies
zoek es op
Hilltop Hoods recapturing the vibe
Slikheks!quote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sletje!!!!!!!!
*box*
We zijn KO door jouw BOXquote:
M'n rechtse directe is behoorlijk deadly jaquote:
jah iddquote:Op maandag 28 december 2009 16:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n rechtse directe is behoorlijk deadly ja
Swaffelklavots FTW!quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
STELLETJE HOKBOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
zatquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:17 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Swaffelklavots FTW!
Heb jij wat te doen vandaag?
Als ik wat voor je kan doen, geef maar een gilquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zat
verhuizing, beheer, nog critical events
quote:je moet oppassen met wat je tot je neemt. Bier zit bijvoorbeeld vol met vrouwelijke hormonen. Als je er teveel van drinkt moet je vaak naar de WC, ga je stom lullen, kan je je auto niet meer fatsoenlijk parkeren, moet je huilen om niets, etc, etc.
Hier nog 2 dagen, valt dus wel mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog anderhalve dagen dana vakantie woei !!
hier ook rustig iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:28 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Hier nog 2 dagen, valt dus wel mee.
Daar ook zo "rustig"?
Tijd niet gezien trouwens
p.s
Je weet wie ik ben toch?
zie PMquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hier ook rustig idd
en nee eigenlijk weet ik niet wie je bent
| Forum Opties | |
|---|---|