welk pedaal is dat ?quote:Op maandag 28 december 2009 12:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar hebben ze nou remmen voor uitgevonden
Daar vroeg je zelf om hangjasquote:Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welk pedaal is dat ?
zelfde als 150 rijden en smsen
met 3 man tegelijk
klik op verzenden en de volgende sms kwam al binnen haha
ehm jah dat klopt ook weerquote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar vroeg je zelf om hangjas
(en smssen tijdens het rijden... dat doe jij altijd volgens mij hahaha)
Bwhehehehe LOLquote:Op maandag 28 december 2009 12:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy-m, en.... wheheheheh
Ik was nog wat vergetenquote:
oei ...quote:'AZ moet topspelers verkopen'
Uitgegeven: 28 december 2009 09:37
Laatst gewijzigd: 28 december 2009 09:37
AMSTERDAM - AZ moet mogelijk in de winterstop enkele bepalende spelers van de hand doen. De Telegraaf meldt dat de club van oud-voorzitter Dirk Scheringa anders op korte termijn een stevig liquiditeitsprobleem krijgt.
© ANP
Het grootste probleem zit hem in de lening van 14 miljoen euro die de Alkmaarders hebben uitstaan bij DSB Beheer. Net voordat de bank van Scheringa omviel, stortte de regerend landskampioen vijf miljoen euro terug aan DSB.
Volgens de krant heeft de club de curatoren voorgesteld om alle aandelen voor één euro terug te kopen zodat AZ verder kan gaan als stichting. Verder hopen de Alkmaarders dat de helft van hun uitstaande schuld kwijtgescholden wordt.
Deze plannen lijken echter weinig kans van slagen te hebben. DSB Beheer kampt met een grote schuld (75 miljoen euro) bij DSB Bank en moet voor het faillissement nog geld binnenhalen.
Hoofdsponsor
AZ is ook nog steeds op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor na het wegvallen van het imperium van Scheringa.
Algemeen directeur Toon Gerbrands meldde eerder dat wanneer er geen nieuwe sponsor wordt gevonden, dit ook gevolgen heeft voor de begroting.
Niet echt nieuws natuurlijk, die sponsor moet er gewoon komenquote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oei ...
http://www.nu.nl/sport/2151887/az-moet-topspelers-verkopen-.html
lol, hier net een HD door gefiktquote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Niet echt nieuws natuurlijk, die sponsor moet er gewoon komen
Mijn pc hier is ook lekker bezig, leuk die onaangekondigde rebootsquote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol, hier net een HD door gefikt
Gelukkig nog backup
Ehm RAAAAAAAAAAAAAARquote:Op maandag 28 december 2009 13:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Alcohol zonder 'nadelen' op komst
Een team wetenschappers legt momenteel de laatste hand aan zogenaamde synthetische alcohol. De medewerkers van het Londense Imperial College ontwikkelen een vorm van alcohol, waar mensen niet dronken van worden.
"Je kunt er zo veel van drinken, zonder dronken te worden", aldus professor David Nutt tegen The Sunday Telegraph. De speciale vorm van alcohol heeft eenzelfde effect op het centrale zenuwstelsel als gewone alcohol. "Maar hoeveel je er ook van drinkt, je blijft prettig aangeschoten", aldus Nutt.
Drastisch
Ook is het stofje zo ontwikkeld, dat het geen blijvend effect uitoefent op hersengebieden die betrokken zijn bij verslaving. Tevens werkt het team aan een speciale pil, die de synthetische alcohol meteen uit de bloedbaan verwijdert. Nutt vermoedt dat zijn ontdekking grote gevolgen kan hebben voor de samenleving. Hij hoopt dat het aantal alcoholverslavingen drastisch zal afnemen, als het stofje eenmaal is ingeburgerd.
kut, de backup staat op schijf die ook niet doet hahahaquote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mijn pc hier is ook lekker bezig, leuk die onaangekondigde reboots
Nu ben je wel een dubbele faalhaas² natuurlijk hequote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm RAAAAAAAAAAAAAAR
[..]
kut, de backup staat op schijf die ook niet doet hahaha
we blijven knutselen tot hi het doetquote:Op maandag 28 december 2009 13:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nu ben je wel een dubbele faalhaas² natuurlijk he
p.s
Wat ben k blij dat ik mijn koptelefoon mee heb!
Godsammekrakequote:Op maandag 28 december 2009 12:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik was nog wat vergeten
[ afbeelding ]
Kom eens hier met die foto van jou dan, heb ik ook wat te doen hierquote:
FAILHAASquote:
quote:
Pfft, nog ergens goed voor die kattenpisquote:
KLAPKAASquote:
ehm u roept ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |